Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
120KM w kocie https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=2&t=1310 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | BarT [ 2008-09-26 00:05:13 ] |
Tytuł: | |
A coś takiego jak Power Commander ? ps: Jeśli do kota nie da się dać PC to sorki, ale nie znam się na tym zbytnio :P |
Autor: | AIRFORCE [ 2008-09-26 00:10:13 ] |
Tytuł: | |
Witajcie Jeżeli chodzi o świece do wyczynu dedykowane do T-CATA to bardzo proszę : PLATYNOWE NGK CR9EIX Oczywiście nie chcę wysłać kolegi w kosmos- zaznaczyłem że próby z domieszką paliwa lotniczego oraz eteru może zrobić mechanik który na tym się zna. - są mechanicy którzy zajmują się rasowaniem motocykli, którzy również mogą posiadać eter - tak mi się wydaje - trzeba tylko poszukać takiego warsztatu który zajmuje się takimi testami.- to jest robota tylko i wyłącznie dla fachowców profesjonalistów. Jeżeli chodzi o dobór czy też testowanie przełożenia napędu - to zapewne tańszym sposobem chcąc osiagnąć lepszą charakterystykę dynamiki będzie testowanie zmiany na mniejszą przedniej zębatki -, gdyż te są tańsze( można kupić dwie lub trzy i testować dostrajając maszynę do swoich potrzeb na daną chwilę - tak jak na zawodach przeniesienie napędu jest za kazdym razem dedykowane do specyfiki danego toru- czy np. proste sa długie czy krótkie etc.) i to że zmniejszenie o jeden ząb przedniej zębatki jest równoważne jakbyśmy zwiększyli tylnią o prawie trzy zęby. ( nawet fabrycznie przewidziana jest pewna tolerancja w doborze tak przednich jak i tylnich zębatek- można to znaleść w katalogu zębatek ( według mnie najlepsze są firmy sunstar). Jeżeli chodzi o dynamiczne zwiększanie tylniej zębatki to tak raczej stroi się maszyny do stuntu. Trzeba też pamiętać, w doborze przełożenia, że coś kosztem czegoś - większa dynamika kosztem prędkości i odwrotnie, zależy co komu jest potrzebne do szczęścia. Regards |
Autor: | miki [ 2008-09-26 06:40:35 ] |
Tytuł: | |
BarT napisał(a): Power Commander NAJPIERW MUSISZ ZAMONTOWAĆ WTRYSK DO KOTA :) AIRFORCE napisał(a): mechanik który na tym się zna. - są mechanicy którzy zajmują się rasowaniem motocykli owszem, AIR, masz rację, ja osobiście poleciłbym TOMKA KĘDZIORA, nie wiem tylko czy będzie miał czas na zabawę z takim motocyklem jak KOT TY AIRFORCE napisał(a): Regards
JA pozdrawiam |
Autor: | BarT [ 2008-09-26 15:58:49 ] |
Tytuł: | |
miki napisał(a): miki napisał(a): NAJPIERW MUSISZ ZAMONTOWAĆ WTRYSK DO KOTA :) Spodziewałem się takiej odpowiedzi :) |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |