Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

czy przelotowy komin moze sie wypalic??
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=2&t=3179
Strona 2 z 3

Autor:  Slomka [ 2009-09-20 11:26:46 ]
Tytuł: 

Wojt@s zrobiłem jak mówiłes dzisiaj po odpaleniu nawet troszke nie zakopcił. to chyba był efekt tego o czym mówił fubu bo jeszcze teraz widoczne jest ze z wydechu kapie woda. tzn z szczeliny na łaczeniu miedzy koncówka wydechu z kolektorem. ale dzwiek jest dalej taki chujoooo...:/ moze byc tak ze w tłumiku zebrało sie duzo wilgoci ta wata która tam jest namiekła i przez to zmienił sie głos?? mozna tak jezdzic??

Autor:  Nemmo [ 2009-09-20 11:49:15 ]
Tytuł: 

Slomka wyskocz sprzetem na jakas obwodnice, wygrzej sprzeta dobrze i wtedy sprawdz :wink:

Autor:  Slomka [ 2009-09-20 11:58:30 ]
Tytuł: 

wczoraj byłem na przejazdzce przejechałem ok 100km i głos dalej wyraznie inny:/ nie wiem o co cho. przeciez chhyba z gazników woda nie leci:/

Autor:  Wojt@s [ 2009-09-20 12:00:12 ]
Tytuł: 

Przejedź z 20km w dobrym tempie, i wykręć świece. Cyknij fotę każdej.

To co mówi Fubu to się zdarza i ma rację, ale myślę że nie w Twoim przypadku, bo masz zamułę w dolnej parti.

Autor:  Slomka [ 2009-09-20 12:02:43 ]
Tytuł: 

tyle ze tak jak mówie mogą to byc tylko moje odczucia bo ta zamuła to minimalna jesli juz jest i przyros mocy na górze tez minimal:/

Autor:  Slomka [ 2009-09-20 12:05:00 ]
Tytuł: 

kur:/ ale zeby swiece wykrecic to trza połowe motóra rozebrac:/

Autor:  Robgie [ 2009-09-20 14:00:02 ]
Tytuł: 

jak masz klucz oryginalny to nie muszisz. zmiesci sie reka z boku przez owiewke

Autor:  Slomka [ 2009-09-20 14:33:14 ]
Tytuł: 

kurde ale własnie takowego klucza nie mam:/

Autor:  Nemmo [ 2009-09-20 15:48:07 ]
Tytuł: 

Zdjecie owiewki o tez nie problem... kilka chwil i lezy obok :]

Autor:  Slomka [ 2009-09-20 19:09:21 ]
Tytuł: 

a jeszcze mi powiedzcie jakie są objawy gdzy moto nie chodzi na wszystkie gary?? zamuła na dole ?? nie wiem co jest ten motor jak przypiłuje na 1 to go słychac jak by miał za chwile z ramy wyskoczyc:/

Autor:  Reaker [ 2009-09-20 19:56:08 ]
Tytuł: 

jak chcesz sprawdzić czy chodzą wszystkie garki, to wystarczy przyłożyć łapke do kolektora i sie dowiesz , chyba że w czasie jazdy Ci zdycha i załapuje na przemian, ale wtedy czuć chyba dosyć zauważalną różnice... :lol:

Autor:  Maciek [ 2009-09-20 20:01:10 ]
Tytuł: 

Reaker napisał(a):
to wystarczy przyłożyć łapke do kolektora i sie dowiesz


tylko nie dotykaj bo podobno łakpa może sie przykleić do rury i w czesci na niej zostać. a poza tym jak jeden cylinder nie chodzi to słychać . silnik wydaje inny dzwiek ,nierówno chodzi, i nie ma mocy w całym zakresie obrotów.

jesli sie myle to mnie poprawić


Nemm napisał(a):
Zdjecie owiewki o tez nie problem... kilka chwil i lezy obok :]


ale założenie ich to juz troszke dłużej trwa:)

Autor:  Reaker [ 2009-09-20 20:10:05 ]
Tytuł: 

Maciek napisał(a):
tylko nie dotykaj bo podobno łakpa może sie przykleić do rury i w czesci na niej zostać.


to może kropelka wody załatwi sprawie i rąsia będzie cała, i sie dowiesz czy masz yamahe czy triumph'a
:D

Autor:  Slomka [ 2009-09-20 20:19:31 ]
Tytuł: 

chodzic chodzi równo ale jest utrata mocy w dolnej parti obrotów a głos zmienił sie i to bardzo:/

Autor:  Wojt@s [ 2009-09-20 23:45:26 ]
Tytuł: 

Jakby nie chodził to by bardzo kulał i by nim rzucało, urok rzędówki.

Ja mam termometr w multimetrze i różnica zawsze będzie na kolektorze nawet do 5 stopni, i zewnętrzne gary zawsze kuleję ze względu na większe oddawanie ciepła niż wewnętrzne ale jest to prawie niezauważalne, wtrysk rozwiązał troszkę ten problem ale nie do końca. Z ciekawości nadmiar/niedobór paliwa też ma wpływ na temperaturę cylindra. Ale to tak nawiasem.

Słomka wykręcaj świeczki po ostrej jeździ, poczekaj aż ostygnie. I foto cyknij każdej i wklej na forum to Ci zdiagnozuje.

Jak nie pali na któryś cylinder to jak złapie się za świecę jest albo zimna albo letnia, na bank nie poparzysz ręki.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/