Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-09-21 11:59:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-03-18 15:43:41
Posty: 31
Lokalizacja: Rzeszów,Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
i jeszcze sprawdz same mocowania kiery czy nie są skrzywione często sie tak dzieje a trudno to zauwazyc :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: skrzywione lagi ??
PostNapisane: 2011-09-21 11:59:48 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-09-21 17:53:22 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-28 12:09:34
Posty: 7
Lokalizacja: Żołynia (Rzeszów)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Tak wygląda kiera jak koło jest prosto i ewidentnie widać że to lagi są skrzywione :/
http://imageshack.us/photo/my-images/14 ... 500tv.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-21 18:39:18 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Poluzuj dolną i górną półkę może się "ułożą"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-21 19:52:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
stoodent1 napisał(a):
Poluzuj dolną i górną półkę może się "ułożą"


wątpię czy z takim przekosem poluzowanie coś da jeśli delikatnie to tak ale chyba przy tym to już tylko nowe lagi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-21 20:59:32 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-28 12:09:34
Posty: 7
Lokalizacja: Żołynia (Rzeszów)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Nowe lagi o masakra może dało by ich się jakoś naprostować czy lepiej nie ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-21 21:26:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Lag się ponoć nie prostuje :/ też mnie czeka wymiana i jestem cały chory, chociaż moje są praktycznie proste tylko przeciskają olej przez uszczelniacze ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-21 22:35:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
ogólnie jest mocno powiedziane że lag się nie prostuje !!!! choć gdzieniegdzie można znaleźć taką usługę ale to coś w stylu ram się nie spawa a niektórzy spawają i jeżdżą :P ja proponuje zakup nowych (choć cena jest horrendalna wiec zostaje pewnie zakup używek )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-21 22:40:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Kupowanie używek to jak gra w rosyjską ruletkę. Nikt nie jest w stanie sprawdzić czy laga jest prosta czy nie. Moje po wyciągnięciu z goleni są "proste jak drut" a jednak ciekną :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-22 00:26:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Rury teleskopowe jak najbardziej można wyprostować, ale tylko jeżeli są nieznacznie odgięte. Na zdjęciu widać, iż przód jest bardzo mocno przekoszony i radziłbym na początku rozebrać go na kawałki, sprawdzić w jakim stopniu są pogięte rury teleskopowe i spróbować złożyć całość na nowo.
Sądzę, że motocykl nie będzie używane wyczynowo na torze tylko do codziennej jazdy po ulicach, więc radziłbym znaleźć fachowca, który zajmuje się prostowaniem takich elementów i jeżeli są pogięte to powierzyć mu ich wyprostowanie. Do prostowania nie potrzeba rozbierać teleskopów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-24 02:59:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
skontaktuj się z tą firmą : http://tecrol.bielsko.pl/
produkują w niej lagi,dorabiają sztyce,dorobią i wspawają też główkę ramy a wszystko z zachowaniem odpowiedniej geometrii,zajmują się w niej też prostowaniem lag,półek i tym co nie jest za bardzo pokiereszowane,jak coś jest nie do uratowania to bardzo możliwe że kupisz u nich na miejscu. Z tego co wiem koszt nowej jednej lagi bez pierscieni ślizgowych gdziekolwiek zapytasz będzie wynosił 300-330 zł a koszt prostowania lag i półek wraz kierownicami o ile się będą nadawały zamknie się w 300zł, do tego porządny olej do zawiechy 45zł i porządne uszczelniacze 45zł i obowiązkowo łożyska główki ramy all balls wraz uszczelnieniami ok 120 zł lub koyo ok 150zł wraz kosztem przesyłki z UK,więc nie musi być wcale drogo,jeździłem motocyklami które pierw miały wszystko proste a potem niektóre elementy prostowane właśnie w tercolu;) nie poczułem różnicy "po" ale za to nie wiem ile jeszcze km pokonają bezproblemowo,to jest pole do popisu na test;D warto aby składał to ktoś kto ma klucze dynamometryczne i wie jak to wszystko poskładać

lagi w kocie są wykonane ze stalowych rur pokrytych chromem technicznym,dolna półka jest se stali,sztyca to stalowa rurka tak jak i rurki kierownic,zaś golenie,górna półka i uchwyty kierownic są wykonane z aluminium


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-24 09:27:11 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Ja bym wolał kupić nowe i sie nie bać o własną d*pe jednak. Jakby tego nie zrobić to zgięcie+prostowanie osłabi materiał w miejscu "operacji", wolałbym nie sprawdzać na własnej skórze jak zachowa się taka laga w razie (odpukać) dzwonu... Ale to moja opinia, a decyzja należy do tego kto naprawia swoje moto.

Koszty części:
laga (1szt.) 320-350zł nowy zamiennik- można spokojnie brać miałem w rękach oryginał i zamiennik i nie różni się absolutnie niczym, nie da się poznać który jest który
uszczelniacze- 30zł olejowe, albo chyba koło 120zł komplet olejowe+kurzowe Tourmaxa
olej- zależy jaki, powiedzmy 30-50zł
jeśli potrzeba ślizgi to niestety jest to koszt (jeśli mnie pamięć nie myli) 160zł na jedną goleń- tzn obie panewki ślizgowe, nówki oryginalne Yamaha, prosto z ASO. Zamienniki niedostępne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-24 15:04:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
skontaktuj się z tą firmą : http://tecrol.bielsko.pl/
produkują w niej lagi,dorabiają sztyce,dorobią i wspawają też główkę ramy a wszystko z zachowaniem odpowiedniej geometrii,zajmują się w niej też prostowaniem lag,półek i tym co nie jest za bardzo pokiereszowane,jak coś jest nie do uratowania to bardzo możliwe że kupisz u nich na miejscu. Z tego co wiem koszt nowej jednej lagi bez pierscieni ślizgowych gdziekolwiek zapytasz będzie wynosił 300-330 zł a koszt prostowania lag i półek wraz kierownicami o ile się będą nadawały zamknie się w 300zł, do tego porządny olej do zawiechy 45zł i porządne uszczelniacze 45zł i obowiązkowo łożyska główki ramy all balls wraz uszczelnieniami ok 120 zł lub koyo ok 150zł wraz kosztem przesyłki z UK,więc nie musi być wcale drogo,jeździłem motocyklami które pierw miały wszystko proste a potem niektóre elementy prostowane właśnie w tercolu;) nie poczułem różnicy "po" ale za to nie wiem ile jeszcze km pokonają bezproblemowo,to jest pole do popisu na test;D warto aby składał to ktoś kto ma klucze dynamometryczne i wie jak to wszystko poskładać

lagi w kocie są wykonane ze stalowych rur pokrytych chromem technicznym,dolna półka jest se stali,sztyca to stalowa rurka tak jak i rurki kierownic,zaś golenie,górna półka i uchwyty kierownic są wykonane z aluminium


Nie zapominaj jest to rurka cienko ścienna a proces tworzenie to nie prostowanie czy naginanie tylko odlew i forma. Różnicy w jeździe po prostowaniu nie ma, różnica jest w czasie dzwonu, rury pękają w miejscu prostowania, bo podczas prostowania nawet na ciepło tworzą się mikro-pory i przestrzenie wypełnione powietrzem a nie stalą, materiał w danym miejscu ma niższą twardość gdyż prostowanie rozhartowuje materiał. Drobna dygresja i żadna z tych firm nie da gwarancji że ta rurka nie pęknie w tym miejscu. Kto miał do czynienia z przedmiotem materiało-znastwo to się śmieje w duchu z takich wymysłów i rzeźb bo inaczej tego nazwać nie można. Jak kogoś nie stać na nowe rury, nawet zamienniki polskie po 300zł ( polecam ) to może niech zmieni pasję na bierki, mniej stresu i czyste sumienie :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-26 19:04:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
wojtek_lbn napisał(a):
jeśli potrzeba ślizgi to niestety jest to koszt (jeśli mnie pamięć nie myli) 160zł na jedną goleń- tzn obie panewki ślizgowe, nówki oryginalne Yamaha, prosto z ASO. Zamienniki niedostępne



u olka można kupić panewki ślizgowe za ok 30 zł za sztukę,są w różnych rozmiarach


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org