Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-08-27 09:25:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-01-09 20:45:35
Posty: 84
Lokalizacja: Zielona Góra
Wzialem go na stojak no i okazalo sie ze podczas pracy lancuch raz jest napiety a raz nie... czego to wina?
lancuch w jednym miejscu sie mocniej rozciagnal ?
nowa!! przednia zebatka jajo???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2008-08-27 09:25:53 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-08-27 10:22:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4638
Obecne moto: jamaha pw 50
Krill napisał(a):
Wzialem go na stojak no i okazalo sie ze podczas pracy lancuch raz jest napiety a raz nie... czego to wina?
lancuch w jednym miejscu sie mocniej rozciagnal ?


Widocznie tak, bo nowa zębatka nie możliwe żeby jajkowata była. Jakie to zębatki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-08-27 10:55:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-01-09 20:45:35
Posty: 84
Lokalizacja: Zielona Góra
Zebatki Sunstar Lancuch DID X-Ring Zloty ..wydalem na to kupe siana:/

Nowy watek!
Gadalem ze swoim mechanikiem ktory mi zakladal naped i powiedzial mi ze tak juz bylo po zalozeniu a ja wczesniej nie zwrocilem na to uwagi. Wszystko jest w normie.. luz podczas pchania motocykla z obciazeniem jest w normie. hmmm w sumie dziwne czemu nie jest rownomiernie naciagniete skoro wszystko jest nowe??? moza wada fabryczna? tak czy siak sciagne zebatki i dokladnie je zmierze.

Gdzies w necie wyczytalem jeszcze cos takiego:

Wszyscy ktorzy maja nierowno wyciagniety lancuch i uzywaja akcesoryjnych zebatek powinni sprawdzic dokladnie centrycznosc dokrecenia tylnej zebatki do jej podstawy w kole.
Fabryczne zebatki maja przetloczenia umozliwiajace zebatce samocentrowanie sie podczas przykrecania do podstawy, akcesoryjne nie i dlatego przykrecenie ich "na pale" powoduje brak centrycznosci zebatki i nierowna prace lancucha ( raz sie naciaga, a raz luzuje ) i po pewnym czasie powoduje nierowne jego rozciagniecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-08-27 13:04:28 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-01-26 07:51:22
Posty: 446
Lokalizacja: 50km na Pd. od Wawy k/Garwolina
Ciekawe tego nie wiedziałem. Chociaż z tego co widziałem jak mechanik mi napęd zakładał, to otwory były raczej dobrze dopasowane i zębatka nie miała luzów. Powiedziałbym że raczej ciasnawo wchodziła na trzpienie śrub. :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-04 15:06:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-08-02 21:22:53
Posty: 188
Lokalizacja: Łochów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
http://www.scigacz.pl/Warsztat,Scigacz, ... ,8132.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-04 17:36:54 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
rabbit001 dzieki za filmik bo patrzac na wiekszosc motocykli myslałem ze jestem jakis dziwny ze nie czyszcze łancucha (tylko go smaruje)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-04 18:24:34 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
A od dziś mam założony nowy napęd. Trochę sporo za całość dałem, ale nie chciałem pierwszy raz się za to brać sam ( choć pewnie i ostatni, mam nadzieję). Podwójnie wzmacniany X-Ring DID-a ( niestety znów złoty ) i zębątki Sunstara. Jak się okazało poprzednią tylną zębatkę miałem bodajże o 2, czy 3 zęby większą od seryjnej, więc teraz moto minimalnie gorzej przyspiesza, ale wcześniej przy 7 tys obr na szóstce miałem 160km/h, a teraz mam 170.
Ale te piep.... drgania i walanie w ramę zniknęły i wszystko chodzi zajebiście płynnie :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-06 18:12:23 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
domel3k a ile dałeś za ten zestaw? bo ja też właśnei taki sam założyłem tylko że nie złoty - ale też x2ring i dałem 500zł plus 80 wymiana a Ty?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-06 21:34:05 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
No to ja ładnie przepłaciłem, bo za łańcuch plus zębatki dałem 630zł plus wymiana 100zł. No ale Polak mądry po szkodzie.
A masz z tyłu czarną zębatkę, bo u mnie jest czarna i się zastanawiam czy to standard, czy też z bajerem jakaś jak tez złoty łańcuch, choć całość fajnie się prezentuje dopóki jest czyste :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-08 10:01:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Krill odpowiedź na Twój temat:
- gdy zębatka nie jest centrycznie chodzi krzywo, ale raczej wyrobi ona łożysko zabieraka i własne zęby niż wyciągnie na tyle łańcuch
- za bardzo kolego dzidujesz spod świateł, to jest prawdopodobna przyczyna, ostry start to łańcuch najczęściej się wydłuża jak u Ciebie.

Jak kupowałeś już złoty trzeba było wziąć DID50 ZVM2 G&B złoty x2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-08 15:19:02 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Może i tak, bo ze 30zł był chyba droższy, ale mechanik mi powiedział, że do 600ccm taki spokojnie wystarcza, choć to może i od dzidowania zależeć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-09 16:54:45 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
ja mam srebrne zębatki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 11:16:21 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Małe sprostowanie Wojt@s. Między DID50VM a DID50VM G&B było 30zł różnicy. DID50 ZVM2 G&B był już sporo droższy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-13 14:50:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Małe pytanko. Nowy łańcuch jest fabrycznie pokryty smarem, który starczy na jakieś 500km podobno. Myłem dziś moto i mam niecałe 300km zrobione od wymiany. Czy po myciu zawsze smarujecie, czy sobie darować, bo jak na łańcuch patrze to nie wymaga smarowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-13 14:56:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-03-09 09:05:13
Posty: 34
Lokalizacja: Stary Las
Ja smaruje po każdym myciu napewno mu nie zaszkodzi, a i m czesciej smarowany tym dlużej posłuży ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org