Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Hamulce...
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=2&t=15
Strona 3 z 3

Autor:  Luzak901 [ 2009-02-23 16:51:17 ]
Tytuł: 

a to trzeba jakos profesjonalnie robic czy wystarczy czyms tam psiknąć?

Autor:  leszek88888 [ 2009-02-23 17:10:35 ]
Tytuł: 

Luzak901 napisał(a):
a to trzeba jakos profesjonalnie robic czy wystarczy czyms tam psiknąć?


trzeba psiknąć ale profesjonalnie :wink:

Autor:  BAD CAT [ 2009-02-23 17:30:27 ]
Tytuł: 

zalozone mam klocki sinterowe i stalowe przewody. nie mam problemu z zatrzymaniem przedniego kola dwoma palcami .jesli hamulec nie odpuszcza trzeba rozebrac i przeczyscic szczeki ,sprawdzajac czy tloczki nie sa zapieczone.

Autor:  kamilyzf [ 2009-02-23 20:42:34 ]
Tytuł: 

cze.
Najprawdopodobniej czeka cię wyjęcie tłoczków :( bo raczej na 100% któryś jest zapieczony i trzyma. Będziesz musiał zdjąć zaciski, powyjmować klocki, i (według mnie najlepiej kompresorem) powypychać tłoczki. Potem powyjmować uszczelki i papierem wodnym wszystko ładnie poczyścić (tłoczki i środki zacisków). Ważne jest aby nie uszkodzić uszczelek, jak już będą zamontowane s powrotem smarujesz wszystko dokładnie pastą do tłoczków hamulcowych (nie żałuj jej), wpychasz tłoczki, zakładasz klocki i przykręcasz zaciski.
Jeśli nie zmieniałeś płynu hamulcowego to możesz przy okazji wymienić.
Pamiętaj żeby dobrze odpowietrzyć układ
pzdr.

Autor:  Nemmo [ 2009-02-23 21:47:09 ]
Tytuł: 

Za takie cos placilem w zeszlym sezonie 50 zl od zacisku w salonie Yamahy. W tym mi wymienili plyn hamulcowy i klocki (oczywiscie klocki i plyn osobno).

Autor:  BAD CAT [ 2009-02-23 21:48:22 ]
Tytuł: 

wedlug mnie nie nalezy uzywac zadnych srodkow sciernych mozna uszkoszic powjezchnie slizgowa i beda wycieki. uzyl bym rozpuszczalnika np do czyszczennia gaznikow dobrze rozpuszcza zanieczyszczenia , nalezy uwazac na uszczelki zeby ich nie uszkodzic mechanicznie lub hemja rozpuszczalniki moga im zaszkodzic

Autor:  kamilyzf [ 2009-02-23 22:24:17 ]
Tytuł: 

BAD CAT napisał(a):
wedlug mnie nie nalezy uzywac zadnych srodkow sciernych mozna uszkoszic powjezchnie slizgowa i beda wycieki. uzyl bym rozpuszczalnika np do czyszczennia gaznikow dobrze rozpuszcza zanieczyszczenia , nalezy uwazac na uszczelki zeby ich nie uszkodzic mechanicznie lub hemja rozpuszczalniki moga im zaszkodzic


najpierw delikatnie papierem 800 a potem 1200
nie ma szans na żadne wycieki
u siebie i kolegi tak robiłem i jest ok
pzdr

Autor:  BAD CAT [ 2009-02-24 00:02:33 ]
Tytuł: 

osobiscie dalej bede sie upieral zeby czyscic rozpuszczalnikami .rozpuszczalnik rozpusci osady i zanieczyszczenia ,a papierem zawsze sciagniesz warstwe materialu

Autor:  Luzak901 [ 2009-03-01 09:16:53 ]
Tytuł: 

wystarczyło sie tylko kawalek przejechać:) puściły bez problemu:)

Autor:  Klima [ 2009-08-14 14:16:50 ]
Tytuł: 

W lewym zacisku miałem zapieczone 3 tłoczki :/ Wina leży w uszczelkach bo chyab ze starości zacieły tłoczki, teraz mam problem z kupnem nowych uszczelek :evil: Gdzie je można dostać ??

Autor:  Wojt@s [ 2009-08-14 21:37:23 ]
Tytuł: 

Klima zobacz na www.larsson.pl

Co do tloczków to myjemy je płynem hamulcowym, a wsadzając albo wsadzamy suche albo na smar do tloczków ( kupisz w każdym motoryzacjnym).

Żadnego używania papieru!! Nawet jakbyś używał o gradiacji 2500. Pojedź na tor z tak zrobionym heblami, rozgrzej płyn i się pomódl. Nie mówię tego złośliwie ale dobrze zrobione heble w kocie są niezawodne, a wszystkie narzekania to przez takie patenty.

Poza tym tłoczki są pokryte wierzchnią warstwą jakimś dodatkiem.

Co do klocków sintery nie wiem jak Wy ale u mnie najlepiej spisują się złote EBC albo SBS-y, przy dobrze zrobionych heblach, wrażenie jakby klocki miały połamać tarczę;] A relatywnie cena znośna.

Autor:  Klima [ 2009-08-16 17:35:33 ]
Tytuł: 

Dopasowałem zwykłe oringi, i jest ok. Wewnętrznych uszczelniaczy nie zmieniałem bo nie przeciekają. Tłoczki wyczyściłem tak jak napisałeś :)

Autor:  Wojt@s [ 2009-08-16 17:39:46 ]
Tytuł: 

Kolego zamiast górnych uszczelnień wsadziłeś oringi??
Bo jeśli tak to nie wsiadaj na motocykl nawet, powinieneś mieć uszczelniacze, przyjrzyj się starym dokładnie one mają kształt warg jak poziome V. A oring jak nazwa wskazuje jest okrągły. I ma małą powierzchnie styku, a tam ma być uszczelniacz gdzie jedna warga nie pozwala ulecieć płynowi a druga zapobiega dostawaniu się syfu.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/