Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

sportowy wydech
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=2&t=24
Strona 4 z 29

Autor:  Pytek [ 2006-03-28 07:40:58 ]
Tytuł: 

a w zzr ma 4 w 1? czy tak jak w oryginale 4 w 2. Bo jak ja miałem dwa migi z tyłu w zzr to rzeczywiście było głośno. Ja bym chciał zmienić w kotku, ale kasy brak...

Autor:  Mr.Jack [ 2006-03-28 10:06:54 ]
Tytuł: 

Ja tam wole ciche wydechy :)

Autor:  Groszek [ 2006-03-28 10:41:05 ]
Tytuł: 

akurat ten zzr miał 4w1. Mój miał 4w2 jak fabryczny, tylko końcówki miał inne i pracował ciszej niż ten, w zasadzie to kwestia końcówki - bardziej czy mniej wytłumiona. Muszę pokombinować jakoś, spróbować założyć ten wydech co mi zosttał po Zygzaku prowizorycznie i wtedy posłuchać i się zastanowić.

Autor:  Pytek [ 2006-03-28 12:43:39 ]
Tytuł: 

Ja tam chyba chciałbym troszkę głośniejszy niż fabryczny.

Autor:  Kulus [ 2006-03-30 17:16:57 ]
Tytuł: 

heh ,,, ja dzis nawinalem 80 km.... i dzwiek mojego wydechu mi sie podoba... przy jakis 3,5-4 tys obrotow nie slychac klaksonu w czasie jazdy... bo sprawdzalem czy dziala i myslalem ze nie dziala.. a to poptostu muj TCat go zagluszal :D a i jak jechalem przez miasto sie ludzie ogladali w wiekszosci.. wiec cichy nie jest :D a najpiekniej buczy jak sie z obrotow schodzi... miodzio..

Autor:  Pytek [ 2006-03-30 21:39:58 ]
Tytuł: 

no ale twój jest sport wydech :lol:

Autor:  Kulus [ 2006-03-31 13:39:47 ]
Tytuł: 

no taki wlasnie jest :)

Autor:  kocmanek [ 2006-04-02 13:31:52 ]
Tytuł: 

d0lek napisał(a):
odpal moto na wolnych obrotach, niech sie rozgrzeje i bedziesz slyszal czy chodzi rowno czy czasami jakby zmienial ton, i oborty lekko skacza wtedy, wsluchaj sie


I co jeśli chodzi nie równo to są przestrojone czy nie?

Mr.Jack napisał(a):
Skoro kocmanku nie wiesz co to jest "strojenie gaźników" to nie powinienes sie sam do silnika dotykac. Chcesz zalozyc przelotowke czy inny nieseryjny wydech - pojedz z moto do fachowcow.


Ok ale jęśli bym chciał z każdą taką sprawą jeżdzić do fachowców to w sezonie bym wogóle nie wyjechał bo na moto się jeszcze zapożyczyłem i skazany jestem sam coś działać przy nim.
A jeżeli ktoś przechodził ten etap edukacji to chciałbym skorzystać z jego doświadczeń.

POZDRAWIAM

Autor:  d0lek [ 2006-04-02 14:11:48 ]
Tytuł: 

sam tego nie wyregulujesz, potrzbny jest sprzecik do regulacji, w serwisie chyba biora 150 zl za regulacje....

jak chodzi nie rowno to trzeba wygregulowac

Autor:  Kulus [ 2006-04-03 11:13:40 ]
Tytuł: 

d0lek napisał(a):
sam tego nie wyregulujesz, potrzbny jest sprzecik do regulacji, w serwisie chyba biora 150 zl za regulacje....



w serwisie regulacja kosztuje 50-100zł

Autor:  Pytek [ 2006-04-18 08:32:30 ]
Tytuł: 

W drugi dzień świąt aż się roiło od motocyklistów (az miło popatrzeć i posłuchać :lol: ). Miałem okazję i szczęście spotkać dwóch kolegach na thundercatach czarnym i białoczerwonym z Bochni. Nie stety nie są zartejestrowani na forum a szkoda. W każdym razie miałem okazję posłuchać jak chodzi kotek z fabrycznym oraz sportowym wydechem. I wiecie co? Kotek naprawdę musi wg mnie mieć sportowy wydech lekko odkręcisz i już Cię słychać a fabryka ginie w huku silników samochodowych. Więc... szkoda że kasa trzyma, lecz nie odrazu Rzym zbudowano...

Autor:  adam 46 [ 2006-04-18 12:04:18 ]
Tytuł: 

Ja mam w swoim orginalnego IXIL do tego modelu. Chodzi troche cicho ale jak go się wkręci to nie jest źle. (oczywiście przelot).

Autor:  Groszek [ 2006-04-19 20:03:19 ]
Tytuł: 

a ja pojeździłem swoim i już wiem, że nie chcę zmianiać. U mnie zostaje fabryczny.

Autor:  Mr.Jack [ 2006-04-20 22:36:29 ]
Tytuł: 

Groszek napisał(a):
a ja pojeździłem swoim i już wiem, że nie chcę zmianiać. U mnie zostaje fabryczny.


Zazdroszcze :)

Autor:  Groszek [ 2006-04-20 23:15:18 ]
Tytuł: 

czego? :)

Strona 4 z 29 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/