Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-10-26 12:37:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-19 13:54:40
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha yzf 600
jesli i inne tryby biegów chyba maja takie same zęby i kly jak tryb dwojki wiec moze tez chyba na podstawie tego zrobic czy sie myle i nie maja takich samych ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: wymiana skrzyni
PostNapisane: 2010-10-26 12:37:01 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2010-10-26 13:49:52 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
jagi18 napisał(a):
jesli i inne tryby biegów chyba maja takie same zęby i kly jak tryb dwojki wiec moze tez chyba na podstawie tego zrobic czy sie myle i nie maja takich samych ?


Może moje pytanie będzie głupie ale... czy ty widziałeś jak wyglądają zębatki które chcesz dorabiać ? Czy ślusarz który powiedział ci cenę widział już z czym przyjdzie mu się zmierzyć ? To nie jest zębatka napędu.

Ja nie mówię, że się nie da. Jak ja przerabiałem sobie zawieszenie, parę osób też mi pisało, że nie ma to sensu. A jednak miało sens.

Ale to co ty wyprawiasz to jest druciarstwo, robisz to aby zaoszczędzić ok 100 zł a moim zdaniem jeszcze dopłacisz. A co potem, silnik poskładasz na starych uszczelkach i silikonie bo nowe uszczelki to kilka stów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-26 14:30:41 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-19 13:54:40
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha yzf 600
na razie rozważam nad tym pomyslem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-26 15:41:38 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-07 15:29:47
Posty: 113
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tcat
jagi18 napisał(a):
jesli i inne tryby biegów chyba maja takie same zęby i kly jak tryb dwojki wiec moze tez chyba na podstawie tego zrobic czy sie myle i nie maja takich samych ?

Nie mają takich samych, kły są różnej średnicy i kształtu. Co więcej, zębatka biegu drugiego wcale nie ma kłów, lecz przeciwnie, ma gniazda. Do niej zazębiają się kły zębatki biegu 6 - pisałem o tym już wcześniej w tym wątku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-26 19:26:09 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-19 13:54:40
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha yzf 600
czyli jak nie ma kłow to zeby mogly pojsc na zębatce i porblemu z dorobieniem by nie bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-27 01:40:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-07 15:29:47
Posty: 113
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tcat
Żadne zęby nie "poszły". Gdyby tak było, pewnie byś nie obrócił wałkiem zdawczym nawet, ale nie to jest przyczyną wypadania dwójki. W tym poście napisałem Ci wcześniej skrótowo co jest przyczyną wyskakiwania dwójki oraz co należy wymienić, żeby to naprawić. Oczywiście zrobisz jak uważasz. Zawsze możesz nawet wymienić klamkę sprzęgła (oczywiście na dorabianą przez kolegę) - a nuż pomoże, a na pewno tanio będzie. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-27 08:52:50 
Panie i Panowie - bez napinania.
Taka już polska mentalność że szukamy innych możliwości - czasem pomaga to sporo zaoszczędzić.
W tym jednak przypadku - oszczędność w postaci kilkuset złotych to koszt, który w porównaniu z eksploatacją moto - wydaje się błahy.
Realia są jednak takie że w Polsce dużą część użytkowników motocykli - po prostu na nie nie stać.
A potem mamy rzeźby w postaci podmianek napędu czy innych podzespołów - bo na paliwo nie będzie... :(
Nie chcę nikogo obrazić ani wskazać palcem - tak już jest...
Kolego - chcesz latać?? - to zrób to raz a dobrze.
Wszyscy dobrze wiemy że jeśli czegoś od razu nie zrobisz dobrze - to już tego nie zrobisz w ogóle - przynajmniej ja tak mam :mrgreen: , a kosztować to będzie podwójnie.
Zamiast takich pomysłów - pomóż mechanikowi - kilka stów zaoszczędzisz... - jak Cie wpuści do warsztatu :wink:


Góra
  
 
PostNapisane: 2010-10-27 12:06:28 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-19 13:54:40
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha yzf 600
ja tylko podalem jakie sa sposoby na tryb i jak wy o tym uwazacie :) i tez sam jestem teraz tego zdania ze nie ma co kombinowac :) bo i tak zaoszczędzę na mechaniku :) bo mechanik to moj kolega i zrobi mi to za darmo :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-11-11 18:37:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-19 13:54:40
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha yzf 600
a wiecie moze chlopaki czy podchodza inne czesci np od kawaski lub suzuki do niego :P bo gdzies to sylszalem ze podchodza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-11-18 14:45:43 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Wydaje mi się, że jeżeli chodzi o silnik, to raczej nie, bo tam wszystko wymaga dużej precyzji i nawet jak będzie taka sama część, a różnica będzie wynosiła nawet pół mm to szlag trafi. Co innego chłodnice, koła i tego typu bajery.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-11-28 02:49:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-11-09 01:29:08
Posty: 20
Lokalizacja: wijewo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600r
co wy, części muszą być oryginalne, każda maszyna ma inne parametry jak wielkość trybu, wysokość zęba i kąt pochylenia, ja dopiero co wymieniałem sobie tryby i wodzik kosztowało mnie to 1400zł razem z uszczelkami, przy wymianie zauważyłem że pomału wyciera się już tryb 3-go biegu bo jest sąsiadujący dlatego sądze ze jeśli zaczeła szwankować skrzynia to lepiej wymieniać zawczasu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-03 20:19:58 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-05-31 17:09:33
Posty: 30
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Hayabusaaaaaa
Weź pod uwagę jeszcze to że jak włożysz te dorabiane tryby i jednaj okaże się że coś jest nie tak to znowu cię czeka rozkładanie na części pierwsze całego silnika i taka to bedzię oszczędność. Ja robiłem na oryginalnych częściach i za chiny bym się nie zdecydował włożyć jakieś dorabiane tryby niech ci coś pier....... przy 200 km/h, dorobić to sobie można linkę sprzęgła, takie moje zdanie. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-07 20:23:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-29 13:17:54
Posty: 101
Lokalizacja: Grójec/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: obecnie brak
Chłopaki powiedzcie mi jak to jest z tym 2 biegiem... Mam fazera fzs 600 i jadac na dwojce skrzynia troche mi wyje ale biegi nie wyskakują. Czy na takiej wyjącej skrzyni mozna jeszcze jezdzic dopóki bieg nie wyskakuje czy może juz oddac do serwisu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-07 20:44:54 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Jak wyje to przyczyna raczej inna, tzn łożysko, a nie tryby. Na pewno tylko na tym jednym biegu wyje? Dosyć dziwne...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-07 20:58:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-29 13:17:54
Posty: 101
Lokalizacja: Grójec/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: obecnie brak
TAK wyje tylko na 2 biegu... 1 jest cicha i reszta tez super. Wycie tylko występuje na 2 biegu.... czyli myslisz ze to nie jest wina tych 2 trybów???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org