Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-10-16 11:40:50 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Witam.
W linku jest oferta sklepu defender (juz raz przytoczony sklep - maja fajne ceny)
http://www.defender.net.pl/pol_m_Serwis-czesci-zamienne_Zestawy-napedowe_Yamaha_YZF600-THUNDERCAT-94-03-4820.html

Pytanie jest dosc proste ale i nie dokonca :)

Ktory zestaw wybrac - chodzi mi o zloty srodek pomiedzy cena a wytrzymaloscia bo fakt oczywisty jest ze DID + SUNSTAR jest to dobry zestaw.

Obecnie mam mocno nierownomiernie wyciagniety lancuch - tak ze mam albo luz 3cm albo napiety lancuch. Pytanie dodatkowe jakim cudem takie rzeczy sie dzieja ze sie nie rowno lancuch rozciagnal ? ( nie wiem jaki mam teraz zestaw ale pewnie od nowosci nie byl wymieniany - przejechane 23tys km)

P.S Zloty srodek nie mylic ze zlotym lancuchem :P ale z mila checia sie dowiem jaka jest roznica pomiedzy

YZF600 THUNDERCAT 94-03 DID50(530) ZVMX GOLD SUPER STREET(X-ring hiper-wzmocniony, złoty) zębatki SUNSTAR

a

YZF600 THUNDERCAT 94-03 DID50(530) ZVMX SUPER STREET(X-ring hiper-wzmocniony) zębatki SUNSTAR

bo w cenie 50zl :) i te 50zl to tylko za kolor ?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-16 11:40:50 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-10-16 16:38:38 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Cytuj:
Pytanie dodatkowe jakim cudem takie rzeczy sie dzieja ze sie nie rowno lancuch rozciagnal ? ( nie wiem jaki mam teraz zestaw ale pewnie od nowosci nie byl wymieniany - przejechane 23tys km)


cud to jest jak równomiernie się wyciągnie... ponoć taki tylko w pudełku jest.

Płacisz tylko za kolor i to nie rozumiem czemu. Ostatnio kupowałem napęd, to w cenie żadnej różnicy nie było czy złoty, czy czarny przy tych samych parametrach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-16 19:19:44 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Łańcuch rzadko kiedy wyciąga się w miare równomiernie, zawsze jest jakaś różnica na poszczególnych odcinkach.
Jaki wybrać- zasada jest taka że jak nie zadbasz to żaden nie wytrzyma długo. Jak dbasz to najdłużej wytrzymają najdroższe, czyli ZVMX. Jeśli chcesz zapłacić nieco mniej to zwykły x-ringowy też będzie jak najbardziej ok- różnicy nie zauważysz i prawdopodobnie i tak sprzedasz moto z tym napędem, a nie zajeździsz go do końca :P
Te najmocniejsze x-ringowe ZVMXy różnią się tylko i wyłącznie kolorem, a przez to i ceną. W końcu za lans ze złotym cyganem trzeba odpowiednio zapłacić :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-17 10:50:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Dzieki za odpowiedz to idac dalej w temat i chcac go wyczerpac :) to mam prosbe jeszcze jedna. Mianowicie powiedzcie cos na ten zestaw:

YZF600 THUNDERCAT 94-03 DID50(530) VX G&B ( X-ring - wzmocniony, złoty) zębatki SUNSTAR - cos mi sie obilo o uszy ze VX to do max 130 KM ?

cena 520zl calkiem calkiem ale jesli to ma byc srednia polka to biore czarnego cygana :) LOL - bo srednio mi bedzie pasowal kolor zloty do kota czerwono czarno bialego :D - chociaz moze i zajefajnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-17 19:27:58 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Nawet jeśli jest jakieś nieoficjalne ograniczenie mocy do których się nadaje, to kot ma tylko 100KM więc starczy spokojnie ;) Zestaw jak zestaw, na pewno da rade. Sunstar czy JT do tego to już kwestia dostępności, ja mam JT akurat u siebie z łańcuchem x-ring (nie pamiętam którym) i trzyma się to bardzo dobrze po lekko ponad 10tys. km.
osobiście bym do złotego na pewno nie dopłacał, bo i po co?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-18 08:08:19 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Dzieki za odpowiedz :)

Sklaniam sie ku YZF600 THUNDERCAT 94-03 DID50(530) VX G&B ( X-ring - wzmocniony, złoty) zębatki SUNSTAR

ale kusi mnie kupic ZVMX tylko po co ?

Oczywiscie jest mocniejszy itd ale zakladam ze VX tez spokojnie da rade - ??? Z drugiej strony nie chcial bym za rok czy 2 wymieniac znow naped bo lancuch sie rozciagnal ( a lubie czasami przypi...... wiec lancuch dostanie po dupie napewno)

Pozostawiam sobie z 2 dni czasu na wybor bo napewno chce wymienic naped przed zima zeby na next sezon moto byl od razu gotowy.

Jesli to mozliwe to prosilbym o opinie w/w lancucha (VX) czy jest to owy zloty srodek czy raczej dolna pulka z tych lepszych lancuchow.

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-18 10:51:13 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Ja bym na to spojrzał tak- jeśli jest możliwość że zrobisz kotem jeszcze z 15-20tys. km to wtedy bierz ZVMXa i będzie temat z głowy na dłużej. Jeśli bierzesz pod uwage sprzedaż moto np po następnym sezonie, to nie widze sensu wrzucania w niego tych 150 czy 200zł więcej.
Btw, kot nie ma 150KM ani 100Nm żeby niszczyć łańcuchy od odkręcania czasem mocniej, chyba że mówisz o pałowaniu non stop to wtedy faktycznie może szybciej sie wszystko zużyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-18 12:36:18 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Moto mam drugi sezon i nie planuje puki co sprzedazy :) wiec skusze sie chyba na zlotego cygana a jak :) - ciekawe czy w zestawie maja tez kiete na szyje :P

200zl w ta czy w tamta przy planach ze moto nie sprzedam jeszczee dlugo albo w ogole.

Ewentualnie dokupie cos mocniejszego a kota zostawie.

Reasumujac ZVM w stosunku do VX jest poprostu wytrzymalszy co nie oznacza ze VX jest slaby.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-20 21:30:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
Ja mam od zeszłego sezonu założony w kocie złoty VX + zębatki PBR i w ciągu 11000 km naciągnąłem go na 3mm mierząc to na wahaczu. Nie wyczułem żadnych oznak że jest w jakim kolwiek miescju naciągniety lub luźny,smaruję S100. 50% jazdy jest raczej ostra, na dwóch kołach głownie po zakrętach.Poprzednik VM już po 7000km miał oznaki zmęczenia i po 15000 poszedł na złom.Zakup VX starczy przy spokojnej jeździe na bardzo długo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-20 21:34:59 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-07-04 09:16:36
Posty: 7
Lokalizacja: Strzegom DSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: x-peria
Obecne moto: RSV 1000 R Factory
Ja też coś podpowiem... :) Ja do swojego kota wsadziłem ZVMXa (nie złotego) i zębatki SunStara i jestem zadowolony... dosyć dosyć śmigam i często odkręcam manetke że obrotomierz wskazuje 10 :D Zrobiłem w tym sezonie ponad 8 tys km i naciągałem go raz po pół obrotu nakrętki... natomiast w poprzednim kocie też zakupiony miałem taki sam zestaw i po 4 gumach wyciągnął mi się nierównomiernie... i w konsekwencji szarpało łańcuchem i ciul nie jazda... także z doświadczenia powiem że lepiej wziąść kupić z porządnego źródła części. a w kwoli wyjaśnienia... złoty od nie złotego łańcucha różni się tylko ceną... aha... jak dokonywałem zakupu napędu gość pokazał mi katalog z parametrami łańcuchów i ZVMX spokojnie zakładają do litrów... także jak motorek zatrzymujesz na dłuższą chwilę to polecam kupić coś porządnego :)
a i jeszcze jeden "zwanzig" jak zakuwasz łańcuch sam, to tracisz gwarancję na niego... jak zakuwa ci serwis to żądaj papieru na to i masz gwarancję... ps. nie jestem serwisantem :P

LwG pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-19 11:13:07 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Witam ponownie. Juz a raczej wkoncu po wymianie.
Moj mechanik powiedzial mi ze przyjechalem na za 5min 12:00 czyli chwile od nieszczescia.

Chodzi o to ze w moim kocie prawdopodownie (dowodzi to tez ze przebieg jest realny) siedzial jeszcze oryginalny naped. Mialem parcie zeby jeszcze wymienic naped przed zima i szczescie w nieszczesciu bo kontra na zdawczej miala juz zerwany gwint, tak ze nie mozna bylo juz jej dokrecic ani odkrecic bo sie obkrecala w jedna i druga strone.

Nie wiem co by bylo jakby przy 200 poblokowalo mi lancuch z kolem. Lepiej nie myslec.

W moto siedzi juz zloty ZVMX na sunstarach. Pierwsze 300km mam sie obchodzic z wyczuciem zeby sie wszystko pieknie ulezalo. Narazie pierwsze 20km (do garazu) to ciekawe doswiadczenie. Swiszczal mi lancuch jak bym mial turbine :P Ma sie uciszyc - obadamy. Dodam jeszcze ze srube na zdawczej mam teraz wkrecona z thunderrace-a - jest troszke masywniejsza niz z cata. No i niestety oryginalne podkladki czy obejmy ( nie wiem jak to nazwac) te plastykowe na zdawczej, obstala sie tylko jedna. Stad tez pewnie lancuch bedzie chodzil troche glosniej.

Pozdrawiam i taka rada: wypadaloby czesciej przygladac sie zdawczej zebatce niz tylko przy wymianach napedu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-19 11:57:07 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
lelek napisał(a):
No i niestety oryginalne podkladki czy obejmy ( nie wiem jak to nazwac) te plastykowe na zdawczej, obstala sie tylko jedna. Stad tez pewnie lancuch bedzie chodzil troche glosniej.

Nie rozumiem tego...

lelek napisał(a):
Pozdrawiam i taka rada: wypadaloby czesciej przygladac sie zdawczej zebatce niz tylko przy wymianach napedu.


to już opanowała większość do perfekcji :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org