Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-02-21 01:25:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2314
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
adamlock napisał(a):
Przepalajcie maszyny jak najczesciej i od czasu do czasu coś do paliwa dolejcie. Lewa!


Gratuluję usunięcia usterki, choć samego częstego przepalania maszyny np w okresie zimowym nie polecam :) W niedogrzanym silniku w spalinach jest kupa niedopalonego szajsu który rozpuszcza się w oleju zakwaszając go, degraduje go i przyspiesza korozję wewnątrz silnika. Jak stoi w chłodzie to niech stoi maszyna zalana świeżym olejem (świeżym czyli odporniejszym na zakwaszanie) z pełnym bakiem, dbać o akumulator i czekać na okazję do pierwszej wiosennej wycieczki. Szkoda by było męczyć silnik tylko po to żeby przepłukać gaźnik. Sam nigdy gaźnika w moto nie miałem (tylko sprzęt ogrodowy), ale koledzy którzy mieli mówili że uczciwy serwis gaźników raz w roku sprawia, że pracują cały czas bez problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-21 01:25:31 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org