Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-03-06 15:39:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-13 18:30:17
Posty: 38
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat 2005
Witam.
Mam pytanko bo T-cat to moj pierwszy moto i nie bardzo sie jeszcze orjentuje co i jak. Mianowicie zrobiłęm synchro i czyszczenie gaznikow a i tak na drugim biegu na wolnych obrotach (powoli sie tocze) zaczyna nim tak szarpac rzucac jakby mial zaraz zgasnac. Musze zrzucac na 1-ke. Przejechałem sie na CBR F3 dla porownania no i tam nie było tego problemu. wrzuciłem 2-ke pusciłem gaz a on toczyl sie i sobie normalnie pyrkał. hmmm t-cat tak maja. Czy poprostu obroty mu podkręic? ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-06 15:39:24 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-03-06 15:44:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
A jakie masz obroty? Powinno byc 1200-1300.
Ja moim moglem spokojnie po regulacjach toczyc sie na 2-ce bez gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-06 15:50:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-13 18:30:17
Posty: 38
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat 2005
No jak bede w garazu to sprawdze bo jz nie pamietam. Jak bedzie pozniej to ustawie tak jak piszesz i zobaczymy czy cos sie opprawi. Ogolnie dałem do synchro bo na tej cbr-ce kolegi ruszałem puszczajac same sprzegło a u mnie trzeba było dac mu gazu zeby ruszyc. No ale po synchro zaczal ladniej pracowac ale zeby ruszyc bez gazu nie da rady....Ale to chyba zalezy od charakterystyki silnka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-06 16:01:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Synchro to nie wszystko, miales czyszczone i regulowane gazniki? Poziomy itd?
Ja rusze bez gazu jak chce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-06 17:22:10 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
też ruszę bez gazu, ale wiesz porównując f3 do kota hmmm może też trochę inny silnik no i kotek więcej wazy ;) wiec z tym ruszaniem to bym tak nie patrzał co do szarpania patrzałeś czy masz naciągnięty łańcuch dobrze też może być to przyczyną szarpania ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-06 18:18:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-13 18:30:17
Posty: 38
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat 2005
no łancuch jest zdecydowanie zaluzny... jak bedzie cieplej to mam podjechac do mech. na naciagniecie. qrde to mnie z tym ruszaniem zaskoczyliscie ..:/ no nic udam sie do mechanika i przepatrzymy wszystko :) ale dzieki za odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-06 21:29:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
to na 99,9% nie naciągnięty łańcuch ;) ps naciąg łańcucha to nic trudnego sam przecież możesz to zrobić, później co naciąganie będziesz latał do mechaniora ? odkręcasz 2 śruby cofasz na śrubach z tyłu wahacza patrzysz czy koło równo siedzi zakręcasz i jest


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-07 07:57:53 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-13 18:30:17
Posty: 38
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat 2005
A to spoczko jak bedzie cieplej to naciągne sobie sam łanuch i napisze czy cos pomogło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-12 16:39:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-13 18:30:17
Posty: 38
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat 2005
Podciągnąłem łancuch, zwiększyłem obroty i troche sie polepszyło. Ale dalej nie moge na 2 sie toczyć. Zwolniłem na zakrecie do 2-ki skrecałem a on prawie mi zgasł. musiałaem dodac gazu zeby nie zgasł. No nic bede jechał po odbior crashpadów to powiem , zeby mi jeszcze oblukał czemu tak sie dzieje bo po za tym to wszystko pieknie gra i buczy .. :) Az 40 mil dzisaj sieknałem :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-22 09:06:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-13 18:30:17
Posty: 38
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat 2005
Oddalem kotka do mechanikow. sprawdzona została synchronizacja zrobiona regulacja zaworów ( oakzalo sie , ze nie chodził na dwa cylindry - takze chyba dlatego kiepsko sie wkrecal przy dolnych obrotach i szarpał) - Juz wszystko pieknie zaczelo chodzic po regulacji zaworow. A na drugi dzien znow przestal chodzic na dwa cylindry. Takze panowie szukaja dalej przyczyny ...Od razu wymienilem naped bo juz byl w kiepskim stanie. takze teraz zostala chyba tylko elektryka do sprawdzenia ...Mam nadzieje ze w tym miesiacu wkoncu polatam ... Jak ktos mial podobne problemy to prosze o info..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-22 09:11:40 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
na które 2 cylindry nie pracuje? może po prostu padła któraś cewka, kable, fajki?

p.s
Z ciekawości, gdzie odstawiasz moto do naprawy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-22 09:24:14 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-13 18:30:17
Posty: 38
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat 2005
Odstawiłem do motogp.
No maja wszystko sprawdzac. ale cos mi sie wydaje ze cewka tania nie jest :) ..A ktore cylindry to nie wiem. Tyle ze telefonicznie sie dowiedzialem ze z 2-ma cos jest nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-23 22:58:29 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-28 20:12:51
Posty: 30
Lokalizacja: Turek
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
jak po synchronizacji i czyszczeniu oraz regulacji zaworów tak chodzi to na 90% padły przewody wysokiego napięcia trzeba by w ciemności wziąć taki spryskiwacz jak od płynu do mycia szyb zalać wodą i w ciemności na odpalonym silniku rozpylić wodę na przewody jak będzie przebicie a pewnie będzie :) to wymiana przewodów i fajek.
Problem jest tego typu że przewody w cewce są na stałe i trzeba je rozciąć i zaopatrzyć się w jakiś łącznik zamienniki fajek moja kupić w okolicy 20 PLN za sztukę ceny przewodów ci nie powiem bo nie wiem no i te łączniki albo kupić używki na alegroszu ;] no ale możesz czasem kupić to samo co masz lub gorsze więdz albo porządna wymiana albo nówki z serwisu za około 800 PLN lub na allederoszu za nie cała stówkę wspomniane używki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-25 08:16:28 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-08 22:13:33
Posty: 19
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Jak są na stałe jak ja wymieniałem z fajkach są wykręcane a w cewkach wciskane, u mnie były zalane jakimś silikonem ale wycieknąłem po czym wyczyściłem i nowe pozakładałem (troszkę silikonu) BERU 7mm kupiłem 1,5 metra to mi jeszcze kawałek został


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-25 18:17:51 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
marco19
niebieski kociak, nowe malowanie (już znaczek zamiast napisu na baku), wgięta yoshirura to Twój właśnie? stały chwile obok siebie dzisiaj w serwisie motogp :P
sorry za OT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org