Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-03-14 10:10:27 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-11-04 19:52:49
Posty: 62
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R Thundercat
Witam, mam pewien problem z kotkiem, opiszę sytuację:

Odpalam kotka na ssaniu (zimny silnik), pozycja dźwigni na max, silnik nabiera obrotów (do ok 3000 obr/min) ja w międzyczasie przygotowuje się do jazdy, gdy jestem gotowy zmniejszam ssanie na pozycje pośrednią tak by silnik miał ok 1300 obr/min. Wsiadam na moto i po przejechaniu kilkuset metrów gdy zatrzymuję się na światłach okazuje się, że obroty na biegu jałowym (bez gazu) spadają i by silnik nie zgasł muszę znowu zwiększyć ssanie albo kręcić manetką i tak do momentu aż silnik się nie nagrzeje. Gdy temp. silnika jest na tyle duża by silnik miał 1300 obr bez ssania tych problemów nie ma. Reasumując: mam problem z ustawieniem obrotów na ssaniu. Co może być powodem spadających obrotów na ssaniu??

Kotek jest świeżo po czyszczeniu i regulacji gaźników.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-14 10:10:27 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-03-14 14:34:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-12-23 21:56:02
Posty: 106
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Szukam kota
Podejrzewam źle przeprowadzoną regulację gaźników .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-14 15:09:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Powinno być tak że silnik na ssaniu pochodzi 10-30sek a poźniej jest w stanie sam utrzymać obroty , minimalnie poniżej normy, np zamiast 1300 pracuje ok .1000obr./min . Dla mnie za uboga mieszanka, nie grzeje się??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-14 15:33:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-11-04 19:52:49
Posty: 62
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R Thundercat
owszem jest tak ze jak zdejmę ssanie na 0 po tych kilkudziesięciu sekundach obroty sa na jakies 1000 obr/min ale jak przejadę się kawałek i zatrzymam to obroty spadają. W ogóle mam wrażenie ze teraz (po serwisie gaźników) ssanie działa zero - jedynkowo (jest albo go nie ma) a wcześniej można było ostawić wartość powszednią


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-14 15:37:13 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-11-04 19:52:49
Posty: 62
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R Thundercat
silnik się nie grzeje (temp cieczy jak zwykle podczas jazdy przy takiej pogodzie ok 65 stopni)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-15 09:24:08 
Jak pisze wojtas - miałem podobnie - jak paliwo na 2 obroty było, widocznie jest mało.
Wykręć świeczki i zobacz - na moje zmiana dawki na 2 i 1/4 obrotu


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-03-15 09:29:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-11-04 19:52:49
Posty: 62
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R Thundercat
Ale czy nie jest tak (możne się nie znam) ze jeśli byłaby zła dawka to i bez ssania byłby problem z obrotami???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-15 10:26:08 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
u mnie szlo za duzo paliwa ,a obroty byly zawsze ok.
na ssaniu tez.


Ostatnio edytowano 2011-03-15 18:06:39 przez pango, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-15 10:31:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-11-04 19:52:49
Posty: 62
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R Thundercat
pango napisał(a):
u mnie szlo za duzo paliwa ,a obroty byly zawsze ok.


na ssaniu również??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-15 12:55:09 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-11-04 19:52:49
Posty: 62
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R Thundercat
miąchal napisał(a):
Jak pisze wojtas - miałem podobnie - jak paliwo na 2 obroty było, widocznie jest mało.
Wykręć świeczki i zobacz - na moje zmiana dawki na 2 i 1/4 obrotu


mechanik mowil ze miałem dawkę ustawioną na 3 obroty (wcześniej problemów na ssaniu nie było).

jaka standardowo powinna byc ustawiona dawka??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-15 16:17:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
W fazie , to pewnie w kocie podobnie 2 obroty, w praktyce jakieś 2-2,5


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-15 17:04:46 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
gregorione napisał(a):
jaka standardowo powinna byc ustawiona dawka


to już kwestia szerokości geograficznej, pory roku, fazy księżyca i indywidualnych upodobań i reszty gaźnika. instrukcja serwisowa mówi o czymś w granicach 1 i 3/4, inni twierdzą, że kot najlepiej toczy się przy ustawieniach 2,5; 2; 2; 2,5 obrotu. Ja osobiście ustawiam 2 obroty i jest ok. To ustawienie będzie dawało różne efekty w zależności od czystości gaźnika, poziomu paliwa na pływakach, synchronizacji, szczelności króćców itp. można się na tym doktoryzować :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org