Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-03-16 10:22:46 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-31 16:32:51
Posty: 56
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 rocznik 99
Panie, Panowie

Mam taki problem. Przy dynamicznym przyspieszaniu, kiedy silnik jest bardziej obciążony zdarza się w moim moto taka oto sytuacja:
- obroty jakby przeskakują np. z 7k na 9k (w czasie tego przeskoku moto przestaje być napędzany)
- silnik w tym momencie troszkę wyje

Generalnie wygląda to tak, jak by ktoś nacisnął sprzęgło pozwolił wejść na wyższe obroty i odpuścił sprzęgło. Przy tej górnej granicy coś załapuje i moto dalej jedzie normalnie. Problem na razie zaobserwowałem na nierozgrzanym moto (czyli w ciągu pierwszych 10 minut jazdy). Potem mi się jeszcze nie zdarzyło. Myślicie, że to kwestia sprzęgła? Jeśli tak, to co: do wymiany czy można to jakoś regulować? A może to w ogóle coś innego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 10:22:46 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-03-16 10:45:02 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
undy napisał(a):
to co: do wymiany czy można to jakoś regulować?


sprzęgło, najpierw zrób regulację śrubą na "popychaczu" jeśli to nie pomoże odkręć dekiel i zobacz co się tam w sprzęgle dzieje.

Na moje oko to wygląda jak zużyty kosz sprzęgłowy, po wielu kilometrach od tarcz sprzęgłowych robią się na nim takie ząbki które potrafią przytrzymać chwilowo tarczę. Można to poznać po delikatnym poszarpywaniu przy mocnym przyśpieszaniu na półsprzęgle ze świateł np. Ale aby zdiagnozować, trzeba zobaczyć na własne oczy, może najzwyczajniej się ślizga bo sprężyny stare albo zła regulacja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-17 20:54:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2344
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
ja tam trochę poza tematem...nieładnie jeździć nierozgrzanym moto od 7 do 9 :D oczywiście przez pierwsze 10minut :)
potem >9tys :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-18 00:52:09 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-31 16:32:51
Posty: 56
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 rocznik 99
:-) No to mnie masz. A z tym sprzęgłem - dziwna sprawa, bo w zeszłym sezonie było zero objawów i dopiero teraz się zaczęło po przygotowaniu do sezonu. Mechanik zmienił olej (może bym się tego czepnął, ale wlał dobrego Motula, więc to nie to) no i podregulował wszystko, w tym sprzęgło. Może coś popróbuję z regulacją a jak nie to pewnie wymiana tarcz. Myślę nad tym, żeby samemu je wymienić...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-18 01:22:08 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2010-01-24 17:43:30
Posty: 18
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Płeć: Kobieta
Obecne moto: FZ 6s GT KawaKDX250
rhazz napisał(a):
ja tam trochę poza tematem...nieładnie jeździć nierozgrzanym moto od 7 do 9 :D oczywiście przez pierwsze 10minut :)
potem >9tys :twisted:


Bardzo popieram !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-18 10:03:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-31 16:32:51
Posty: 56
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 rocznik 99
kurczę, trzeba uważać co się pisze :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-18 10:05:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Regulacja sprzęgła chyba że tarcze już są na końcówce :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-18 10:24:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-31 16:32:51
Posty: 56
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 rocznik 99
ale wystarczy wg Ciebie regulacja przy klamce? Czy jakoś inaczej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-18 10:27:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Regulacja ślimaka, lewy dekiel, pod zaślepką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-22 11:21:39 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Podepnę się pod temat, po wymianie oleju, tarcz na 1 jeździe było ok, ale od wczoraj się ślizga, ale też nie zawsze. Ślimak poluzowałem i podciągnąłem przy lince,niestety bez zmian.. Jakieś pomysły? Bo głupio jeździć na razie do 6-7 tysięcy..:P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-23 20:53:45 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-11 09:18:19
Posty: 98
Lokalizacja: SLU
Płeć: Mężczyzna
miałem podobnie , jaki masz przebieg? ja mam ponad 50k i zmieniłem tarcze i sprężyny ,sprawdzone :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-23 21:03:21 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
No właśnie tarcze nowe, zapomniałem napisać, problem póki co rozwiązany, poluzowałem jeszcze bardziej przy popychaczu, ale mam prawie do końca na lince podciągnięte i na razie spokój :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org