Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

POWER COMMANDER QUICK SHIFTER
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=2&t=7044
Strona 1 z 2

Autor:  ARRTEK [ 2011-05-05 19:43:31 ]
Tytuł:  POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

postanowiłem otworzyć nowy wątek, poniewaź nic na necie (w polskim) nie można znaleźć na temat power commandera i quick shiftera do fz6 (fazer) w polskim internecie.
wygląda to tak jakby w polsce nikt tego nie montował do w/w motocykli i nikt nie robił modów do fz6

nie wiem czy wiecie, że menu diagnostycznym w fz6 można modfyfikować dawkę paliwa na cylindry ... .

moje pytanie brzmi, czy ktoś ma zamontowanego power commandera do fz6, czy tylko ja ?
czy ktoś uzywa dopalacza pompy paliwa ? czy tylko ja ?

czy ma ktoś ma moda air box-a ?
czy ktoś ma zmienione zębatki ?
czy tylko ja ?

jakby co to wiem jak dodac dodatkow dawke paliwa przy pcIII , wlaczyc akcelatora pompy paliwa przy pc, ustawic, quick shiftera przy pc ... .

Autor:  miki [ 2011-05-06 10:03:26 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

aaa- po co quick do Fzaera..? :shock:

Autor:  ARRTEK [ 2011-05-06 11:02:47 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

zmieniasz biegi bez sprzęgła na pełnym gazie

Autor:  robert28 [ 2011-05-06 15:45:05 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

chyba każdy wie co to jest ale jaki jest sens zakładania quica do motocykla turystycznego?to ma jedyn sens do motocykli sportowych i to przewarznie na tor bo w miesci to i tak to bez skuteczne a kosztuje od chu...wiem bo kumpel założył do K8(ale fakt róznica jedank jest)

Autor:  fizol [ 2011-05-06 18:10:00 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

moim zdaniem te wszystkie dodatki to przerost formy nad treścią, kosztuje to wszystko majątek lepiej człowiekowi wyjdzie kupno motocykla bardziej do tego stworzonego ;) faza czy też kot (wiem że niektórzy z kota by zrobili torówkę ale też go tu dopnę) to motocykle bardziej turystyczne niż do "pałowania" wiec wyciskanie z moto wszystkiego co tylko można jest moim zdaniem bezcelowe.

Autor:  ARRTEK [ 2011-05-06 19:41:11 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

przy zmianie zebatek -1, +2 przy przyspieszeniu jest kosmos, licznik przeklamuje
teraz juz wiem dlaczego na youtube sa filmy jak fazery jada powyzej 240, ja kiedys mialem na liczniku 257 i to z kufrem

a jakby tak zmienic zebatki na -2, +5 to i 300 na liczniku sie pokaze, ale tylko na liczniku

nie mam polskich znakow

Autor:  matekvw [ 2011-05-06 19:45:34 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

:D :lol:

Autor:  ARRTEK [ 2011-05-06 19:55:28 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

http://www.fz6-forum.com

forum w usa fz6 google tlumacz, tlumaczy cale strony

Autor:  Nemmo [ 2011-05-06 20:38:31 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

ARRTEK napisał(a):
a jakby tak zmienic zebatki na -2, +5 to i 300 na liczniku sie pokaze, ale tylko na liczniku

nie mam polskich znakow


A teraz glupie i jakze istotne pytanie.....
W FZS i TCatach jest brana predkosc z przedniego kola (wiec zmiana zebatek nie ma wplywu), w FZ6 jest inaczej?

Autor:  taz1612 [ 2011-05-06 21:44:40 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

fz6 ma prędkość z tylnego
na centralce jak stoi to bija km

Autor:  Robgie [ 2011-05-06 21:49:26 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

A nie z silnika??

Autor:  ARRTEK [ 2011-05-06 21:53:30 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

FZ6 ma czujnik prędkości przy silniku

Autor:  ARRTEK [ 2011-05-06 21:54:36 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

ma ktoś założone PC ?

Autor:  Szopix [ 2011-05-06 23:53:48 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

Łoł no to chłopie szalejesz widzę :P

lans, z akcentem na "czy tylko ja?", musiał być :)

ja zębatkę zdawczą miałem mniejszą o ząb . Fajnie się po mieście jezdziło :)

Autor:  ARRTEK [ 2011-05-12 23:09:41 ]
Tytuł:  Re: POWER COMMANDER QUICK SHIFTER

jak włączyć akcelatora pompy paliwa przy pc ?

ściągamy ze strony http://www.powercommander.com/powercomm ... e=PCIIIUSB

plik o nazwie
PCIII USB Accelerator Pump Enable 3.2.1

instalujemy na komputerze

podłączamy do komputera pcIII przez usb

odpalamy silnik (lub podłączamy nową baterie 9volt do pc przez złącze)

uruchamiamy program PCIII USB Accelerator Pump Enable 3.2.1

ustawiamy
disabled coś tam coś tam
włączamy i zapominamy już zawszer jest to włączone

zamykamy program

uruchamiamy program do wczytywania map do pcIII
PC III USB Control Center Software - można go wcześniej ściągnąć ze strony

pojawia się nowe meni po prawej stronie po rozwinięciu paska
zakładka accelate pump

ustawiamy ilość paliwa w procentach i od jakiej procentowej wartości odkręcenia menetki gazu ma zapodać power commander dodatkową porcje paliwa

domyślnie jest 15% przy 90% gazu

zamykamy program

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/