Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-06-13 19:40:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-13 19:35:49
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF Thundercat 600
Witam forumowiczów.
Ostatnimi czasy dorwałem Thundercata z 97' po dzwonie. Cały przód skasowany, ale rama nie dostała.
Koszt używanego przodu to ok 700zł na allegro.
Po niedługich pomiarach, wychodzi na to, że cały przód wszedł by od CBR F1:
lagi YZF: fi 41mm dł 630mm
lagi CBR: fi 41mm dł 633mm

Myślę, że 3mm różnicy nic nie zmieni.
Pytanie czy średnica tarcz jest taka sama żeby zamontować zaciski oryginalne na seryjnym kole, lub po prostu przełożyć cały przód od cebry?

Może ktoś z Was wstawiał cały przód od innego moto?

Z góry dzięki za wskazówki i porady.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-13 19:40:46 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-06-13 20:10:04 
Jak chcesz wstawiać to tylko komplet - chyba ze lubisz rzeźbę z mocowaniami do zacisków na płaskowniku.
Wstaw również półki - bo te co są po ugiętych lagach - bankowo każda patrzy w inną stronę.
Czyli albo póki od cata - albo przeróbka sztycy w tych od cebry.
To już bym wsadził jakieś upsy - od jakiegoś nowszego moto - bo cena za komplet przód to poniżej 1500zł - pytanie od czego i w jakim stanie.
Kombinuj i szperaj :wink: powodzenia


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-06-13 20:18:06 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-13 19:35:49
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF Thundercat 600
Taki plan z tym szperaniem.
Moto niskobudżetowe, od razu na psa, także na przód nie będę bulił w ch kasy.
Przydały by się wymiary sztycy cbry i można podchodzić pod ramę.;]

PS: Na blacie było niby 0.60zł a kiera gdy prosto - koło prostopadle do niej.;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-13 23:23:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
jeśli lagi od cebry,to tarcze,zaciski i kolo muszą być od niej,tym bardziej do stuntu,stunt to nie jest wytłumaczenie żeby robić coś po kosztach,raczej na odwrót,do stuntu wszystko musi być porządne,proste i mocne,a nie byle pokombinowany na plastrach szit,zawieszenie ma dawać dobry feedback żeby było czuć co się dzieje z przodem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org