Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-07-05 21:58:35 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-05-13 13:52:45
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600 Thundercat
Witam! Mam taki problem a mianowicie gdy wchodzę w zakręt moim kotem to dzieje się coś dziwnego... Motor zaczyna jakby ,,pływać", buja nim. Czy wie ktoś czego to może być wina?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-05 21:58:35 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-07-05 22:02:16 
Ciśnienie w oponach - to na początek sprawdź.
Ustawienie tylnego koła - to dwa.
Łożysko główki ramy - trzy....
Stare i śliskie opony...
Opony zjechane tylko na środku - tzw." przełamywanie się" - jedzie w małym pochyleniu a potem już leci sam...
Nierówny asfalt :mrgreen:
Nerwowy driver...

Jest tego troszkę... szukaj :wink:


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-07-05 22:03:58 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
przyczyn może być całkiem sporo, ciężko będzie powiedzieć jednoznacznie co powoduje pływanie...
Najprostsza opcja- za małe ciśnienie w kołach, druga- zbyt miękko ustawione zawieszenia (ew. coś z nimi nie tak, np. za mało oleju w przednim zawieszeniu), a równie dobrze może być to wina Twojej techniki jazdy :P
Na pewno zacznij od ciśnienia w kołach.

edit: no i Miąchal mnie uprzedził


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-05 22:07:44 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-05-13 13:52:45
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600 Thundercat
Powiem tak :P za nie wiadomo jakiego kierowce sie nie uwazam ale na innych motcyklach tego problemu nie mialem :P a jakie mniej wiecej powinno byc cisnienie w oponach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-05 22:08:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
1. cisnienie w kolach
2. ustawienie zawiasu
3. olej w lagach
4. różne profile opony


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-06 00:46:14 
Co do zawiasu - ja latam w niebieskim na ultra miękkim przód i seria tył - chłopaki w bachotku się dziwili że w ogóle winkle biorę - a mi się tak jeździ najlepiej - ale tylko po "polskich trasach".
Stunt ma prawie max na twardo i też lata :wink: ale po "talerzu"
Powietrze - przód 2,4 - tył 2,8 z tego co pamiętam... można regulować według własnych predyspozycji i upodobań :wink:

1,5 przód i 0,4 tył - mi najbardziej pasi :mrgreen: ale nie jestem obiektywny :mrgreen:


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-07-06 11:33:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-07-02 17:24:03
Posty: 15
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600
Kiedy oswajałem sobie jazdę po kupnie też miałem takie wrażenie nie stabilności kota przy wchodzeniu w zakręt.Wymiana kompletu gum którą zrobiłem ze względu na ich wiekowość sprawiła że nie mam już tego problemu. Thundercat idzie jak po torach, w zakręcie trzyma się równo i nie wodzi nim, dzieki czemu ja też jestem pewniejszy widząc kolejne zakręty :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-06 18:06:12 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-05-13 13:52:45
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600 Thundercat
Przyczyną jednak było ciśnienie w kołach... Miałem po 1,5 w przednim i tylnym kole. Teraz o wiele lepiej się jedzie :) dzięki za pomoc Panowie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org