Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-06-27 10:07:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-08-02 22:19:13
Posty: 115
Lokalizacja: Św. Katarzyna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
może jestem przewrażliwiony. może wcześniej tego nie zauważyłem i było od zawsze, może TTTM, a może coś się dzieje.

na niskich biegach (1, 2 i chybe też 3), przy hamowaniu silnikiem słyszę jakieś chrobotanie. nie zależy (w sensie częstotliwość) ono od obrotów silnika (jest słyszlane raczej w okolicy 2,5kobr/min i mniej). na pewno nie dochodzi z zawieszenia. macie jakieś pomysły co to może być?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-27 10:07:05 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-06-27 10:28:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-05-25 12:35:01
Posty: 39
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Ja miałem podobne objawy przy luźnym łańcuchu. Sprawdź naciąg w pierwszej kolejności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-02 13:37:30 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-11 00:20:13
Posty: 36
Lokalizacja: Pomorze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
No racja sprawdź naciąg, przemyj i nasmaruj łańcuch. Jak to nic nie da wtedy pomyślimy co dalej...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-05 10:51:39 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-08-02 22:19:13
Posty: 115
Lokalizacja: Św. Katarzyna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
łańcuch nie był dużo za luźny, ale naciągnąłem go na luz zgodny z manualnem - 25mm
niestety lipa :(( wciąż chrobocze :(( nowa wskazówka - jak nacisnę sprzęgło to przestaje (dziś zauważyłem to jadąc z górki) odpuszczę sprzęgło znów chrobocze

poziom oleju jest ok, ale zbliża się termin wymiany. zalane było motulem 5100.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-05 13:26:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-05-25 12:35:01
Posty: 39
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
No to kosz sprzęgłowy niestety.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-05 14:28:44 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-08-02 22:19:13
Posty: 115
Lokalizacja: Św. Katarzyna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
jaka przyczyna?
jakie orientacyjne koszty?
można z tym jeździć czy nie dotykać do wizyty u mechanika?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-05 20:25:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2344
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Ja mam podobnie ;) Wymieniłem klocki na nowe i chrobocze :) Dotknę lekko klamki hamulca - przestaje, puszczam znowu chrobocze. Okazało się, że klocki się jeszcze dobrze do tarczy nie dotarły i dlatego chrobocze ;P
Co do wymiany MOTULA 5100 -> można zrobić 10kkm :geek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-05 22:08:58 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Łożyska w tylnym kole, zabieraku zębatki - sprawdź :wink: , pod deklem małej zębatki nic Ci się nie wkręciło czy przykleiło?? Krzywo ustawione koło że zębatkę tnie??
Takich ciekawostek może być mnóstwo - usiądź - popatrz- pomyśl... rusz kołem i moto - gdzieś przyczyna jest. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-06 09:00:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-08-02 22:19:13
Posty: 115
Lokalizacja: Św. Katarzyna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
miąchal, to ewidentnie "spod baku" - okolice tylnego i przedniego koła wyeliminowałem. spróbuję w weekend zajrzeć w okolicę małej zębatki. po baaaardzo dokładnym nasmarowaniu łańcucha i przejechaniu ~10km jest jakby ciszej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-06 10:35:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Proponowalbym przed nasmarowaniem bardzo dokladnie go wymyc ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-06 14:36:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-08-02 22:19:13
Posty: 115
Lokalizacja: Św. Katarzyna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
smarowanie jednak nic nie dało :/
czy dekilel zębatki po prostu się odkręca czy jest tam jakiś patent??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-09 13:30:00 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-08-02 22:19:13
Posty: 115
Lokalizacja: Św. Katarzyna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
ku#$%a mać! :( przepraszam, ale wzruszony jestem :/

ściągnąłem dekiel. było trochę syfu, ale bez przesady. ściągnąłem i oczom moim ukazał się.... nie, nie las krzyży...
jakiś debil, przyspawał zębatkę do ośki.

wrzucę foty jak mi serwer wstanie, bo od rana nie ma prądu (XXI wiek heh)

chyba muszę wybrać się do mechanika. niech się wypowie co potrzebuję (oprócz ośki)

przy okazji - często mówi się o wypadającej dwójce. jak wypadnie dwójka to w jakim położeniu znajdują się biegi?? dwójka spada na luz (N) czy robi się dodatkowy luz (między 2 a 3) ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-10 09:42:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-08-02 22:19:13
Posty: 115
Lokalizacja: Św. Katarzyna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
no i pojechałem do mechanika.
gość podchodzi do moto, sprawdza naciąg. każe mi usiąść na moto. znów sprawdza naciąg i się pyta:
- co za matoł Panu tak ten łańcuch naciągnął?
- no ja sam
- uhu
naciągnął a właściwie poluzował łańcuch ze mną na moto. jazda testowa. moto chodzi jak zegarek szwajcarski.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-14 23:56:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-11 00:20:13
Posty: 36
Lokalizacja: Pomorze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
Mówiłem, że "keta"? :D A co do zębatki to w kotach to niestety częsta praktyka, bo jak już były wymieniane lobią się "ku...." czasem odkrecać (ciulowe zabezpieczenia). Ja mam dobrego mechaniora, który dotoczył mi specjalny kołnierz zabezpieczający sunstara przed odkręceniem i na razie działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-15 10:06:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2344
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Jak miałeś łańcuch naciągnięty jak drut to nie ma dziwne, że było chrobotanie. Jeżeli nie zrobiłeś zbyt dużo km na takim łańcuchu to jest nadzieja, że się nie powyciągał.
Łańcuch zawsze naciągamy z riderem w siodle. Tzn. ja stawiam na centralce, przesuwam trochę na regulacji, zakrecam siadam i sprawdzam, i tak kilka razy, żeby było równo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org