Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-09-19 23:27:13 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-09-19 22:24:30
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Samsung ;-)
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer 09
witam
posiadam Fazerka FZ1 z 2009 roku. mam go od nowosci i po pierwszym przegladzie w serwisie Yamaha po ok 900 km zauwazylem ze w zakresie obrotow ok 5-6 tys czuje wyrazne mrowienie na kierownicy i na podnozkach (szczegolnie jest to wyrazne przy jezdzie bez obciazenia tzn ze stala predkoscia). jakos przed pierwszym przegladem tego zjawiska nie zauwazylem. nie wiem - czy moze byc to przyczyna dociagniecia srub przez serwis itp. czy ktos spotkal sie z tym zjawiskiem?. szczegolnie zwracam sie z tym pytaniem do posiadaczy nowszych FZ1.
pozdrawiam
Slawek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-19 23:27:13 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-09-21 13:52:02 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
A to nie jest tak ze akurat FZ1 w tych obr. ma wibracje. W sumie każde moto generuje jakieś wibracje przy określonej prędkości obrotowej silnika.
Np. H-D nazywa je goodVibration :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-21 16:10:28 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-09-19 22:24:30
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Samsung ;-)
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer 09
nie wiem czy to jest normalne. dlatego pytam bo nie jezdzilem na innym fazerze niz moje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-22 07:43:05 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-01-08 16:02:01
Posty: 224
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Po Tcat czas na FJR
A na innych motocyklach nie czułeś wibracji?Tak jak pisze lukimaster-prawie każdy moto generuje jakieś wibracje.na jednych czuć je bardziej,na innych mniej.
Tak sobie myślę,że może to być też od naciągnięcia łańcucha.Piszesz,że miałeś I-szy przegląd-może w serwisie naciągnęli za mocno łańcuch(chociaż nie wiem czy raptem po 900km taka czynność jest konieczna :? )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-22 10:04:03 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Wyślij pw do Piotra (Elbląg) . Ujeżdża taką sama maszynę. Niestety, rzadko zagląda na forum. Często podróżujemy razem i wiem, że narzekał na wibracje półki zegarów przy pewnej prędkości obrotowej silnika. Co do maszyny - dopytaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-26 21:32:10 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
cybermisiek napisał(a):
w zakresie obrotow ok 5-6 tys czuje wyrazne mrowienie na kierownicy i na podnozkach


Standard, piszą o tym we wszystkich testach tego modelu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-27 10:08:51 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-09-19 22:24:30
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Samsung ;-)
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer 09
dzieki. juz mnie uspokoiliscie.
chcialbym dodac tylko jedna taka dziwna sprawe. a mianowicie zuzycie paliwa.
przedwczoraj pojechalem nad morze i na dystansie ok 180 km zuzylem 7 l/100 km. nie byloby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt ze jechalem wiekszosc drogi nie wiecej jak 100 km/h jako ze jedna z uczesniczek jechala enduro malej pojemnosci. glownie jechalem na 6 tym biegu i obr ok 3 -4 tys. natomiast innego dnia dynamiczna jazda po miescie i zuzycie tylko litr wiecej. spodziewalem sie ze na trasie spali mi mniej. slyszalem tez opinie uzytkownika kawasaki ZZR 1400 (pokazuje mu chwilowe zuzycie paliwa) ze jadac na 6 biegu 180 km/h pokazuje mu mniejsze zuzycie niz na tym samym biegu przy predkosci 100-120.
Czyzby silnik lepiej sie czul na wyzszych obrotach? co o tym sadzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-27 13:15:19 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
FZ1 ze spalaniem poniżej 4 litrów na 100 km???? Piotr się załamie :lol:
Jego sztuka zaczyna rozmowę od 7,5 litra :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-27 13:24:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Moja hayka przy przelotowej 160-170 wciąga niecałe 6 litrów ( prędkość obr ok 5 tys ) :mrgreen:

FZ1 z tych najnowszych roczników żłopie już niestety, Piter i inni ludzie których znam mają spalanie od 7 wzwyż. Stara gaźnikowa duża faza potrafiła wypić 5-6 litrów po trasie i to nie było żadnym cudem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-27 14:33:49 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
silnik czxuje sie lepiej tam, gdzie ma duzy momoet, jazda n wysokim biegu z niskimi obrotami- rowna sie wieksze spalanie, no chybga, ze z gorki i na zamknietej przepustnicy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-27 17:23:11 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
moja FZ1 (rocznik '06) pali 6 - 6,5 jak jeżdżę w miarę spokojnie :P 7-8 jak troszkę szybciej :twisted:
Dodam, że filtr K&N i przelotowy wydech zwiększyły nieco spalanie, było o pół litra mniej 8)

Może koła dopompuj :lol: <żart>


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-30 00:06:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-09-19 22:24:30
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Samsung ;-)
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer 09
cisnienie w oponach mam ok. widocznie ten typ tak ma. nie bede wiec go trzymaj ponizej 4 tys obr ;-) od tej predkosci obrotowej wlasciwie zaczyna ciagnac ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-03 20:17:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-11-24 21:26:28
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 605158511
Obecne moto: FZ1 Fazer
cybermisiek napisał(a):
cisnienie w oponach mam ok. widocznie ten typ tak ma. nie bede wiec go trzymaj ponizej 4 tys obr ;-) od tej predkosci obrotowej wlasciwie zaczyna ciagnac ...



Słuszny wniosej, jazda przy obrotach 3-4 tyś to męczarnia dla tego silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-11-03 21:53:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-04-06 21:38:23
Posty: 21
Lokalizacja: Ślonsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fizdzik
Wibracje są wyczuwalne przy niskiej stalej predkosci 100-120 km/h tak samo ma R1 czy XXsa - tez nad tym zastanawialem....
A spalanie 6-6,5l zgodnie z przepisami, troszku szybciej 7-9l na tłumiku przelotowym...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org