Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-11-28 22:00:18 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Nikapon napisał(a):
Napisz jeszcze dlaczego właśnie te, ponieważ dla mnie na pierwszy rzut oka nie ma różnicy, ale mogę się mylić.


a są jeszcze w sprzedaży nowe manetki puiga ? Bo jakoś ich nie widzę. Swojego czasu były droższe od oxforda.
Sam posiadam saito (kupiłem nieużywane w okazyjnej cenie) ale jak miałbym kupować po cenach sklepowych, to jedynie oxford do mnie przemawia. Lepsza regulacja grzania, kolega jak wyżej wspomniał - "kontrola napięcia" itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Grzane Manetki
PostNapisane: 2012-11-28 22:00:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-11-29 14:02:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-02-24 10:17:29
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
A taki przekaźnik razem z bezpiecznikem by się nadawał??

http://alejka.pl/przekaznik-samochodowy-frc5ba-dc12v-1-x-styk-roboczy-30-a-no.html

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-29 15:14:04 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
ludzie, po co Wam jakieś dodatkowe przekaźniki do manetek?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-05 20:07:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-03 17:11:08
Posty: 117
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 1200F
michal.m napisał(a):
ludzie, po co Wam jakieś dodatkowe przekaźniki do manetek?


choćby po to kolego, by jakiś szczeniak na parkingu nie włączył manetek i tym samym rozładował akumulator. Nie chciałbym podejść i nie móc odpalić. Manetki co prawda mają zabezpieczenie, ale czy przy napięciu aku 11,5V moto odpali, to już nie ma pewności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-05 20:44:41 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
kurcze jakie wy macie problemy. podłączyłem bezpośrednio pod zapłon, do kostki, jak w pierwszym poście i bez ŻADNYCH PRZEKAŹNIKÓW, po co takie kombinacje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-05 21:30:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
dittos napisał(a):
11,5V moto odpali, to już nie ma pewności.

one mają zabezpieczenie, żeby aku nie zarżnąć... na takim napięciu podobno africa twin jest w stanie odpalić....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-07 14:52:16 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
dittos napisał(a):
michal.m napisał(a):
ludzie, po co Wam jakieś dodatkowe przekaźniki do manetek?


choćby po to kolego, by jakiś szczeniak na parkingu nie włączył manetek i tym samym rozładował akumulator. Nie chciałbym podejść i nie móc odpalić. Manetki co prawda mają zabezpieczenie, ale czy przy napięciu aku 11,5V moto odpali, to już nie ma pewności.

j@ck napisał(a):
kurcze jakie wy macie problemy. podłączyłem bezpośrednio pod zapłon, do kostki, jak w pierwszym poście i bez ŻADNYCH PRZEKAŹNIKÓW, po co takie kombinacje

Montaż tak jak w pierwszym poście i ŻADNYCH PRZEKAŹNIKÓW nie potrzeba.
Po raz kolejny się powtarzam, że w ten sposób manetki włączysz tylko kiedy masz kluczyk w stacyjce przekręcony na "ON"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-07 14:58:28 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3846
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
michal.m napisał(a):
ludzie, po co Wam jakieś dodatkowe przekaźniki do manetek?


ja bym podłączył przez przekaźnik dla świętego spokoju. bo potem jeszcze podepnę pod to gniazdko 12v, jakis prodożerny element do niego, jakieś lampki choinkowe, mikrowalówkę, sokowirówkę i klimę i nagle okaże się że w kostce z zapłonem zabraknie prądu dla czegoś ważnego i bede kminił co nie tak z motocyklem. a tak to mam niezależnie idące napięcie prosto z aku, i w najgorszym wypadku aku rozłąduję, nie zmniejszam napięcia/natężenia czy czegkotamnkolwiek w fabrycznym układzie moto. tak mnie nauczyli robiąc instalacje dodatkowe na jachtach - jeśli coś miało fabryczna instalację, to ją modyfikujemy w jak najmniejszym stopniu. nigdy nie masz pewnosci jakie ona ma wymagania, a jak sie sypnie beziesz szukał problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-10 21:38:17 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-03 17:11:08
Posty: 117
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 1200F
każdy robi jak uważa, to jego motocykl. Są różne szkoły podłączania czegokolwiek pod cokolwiek i pełna dowolność...nikt nikomu niczego nie narzuca, tylko przedstawia możliwości. Jest temat na forum, więc dobrze jak będą w nim zawarte wszystkie możliwe sposoby, nieprawdaż? :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-19 21:52:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-04-12 17:17:50
Posty: 182
Lokalizacja: PGN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
Dzisiaj u mnie podłączyłem podgrzewane manetki.
Z tego co widzę są za i przeciw sterowaniem zasilania manetek poprzez przekaźnik :D

Ja zapodałem poprzez przekaźnik sterując plusem wg tego schematu (może się komuś przyda)
[ img ]

Cewka przekaźnika pobiera zaledwie 150 mA z instalacji a nie ok 3,7 A podłączając manetki bezpośrednio do instalacji.
Zawsze można również użyć automatycznego włącznika świateł,który załącza się gdy ładowanie przekroczy 13,7 V,także uruchomienie silnika odbywa się bez poboru prądu przez manetki.
dittos napisał(a):
Jest temat na forum, więc dobrze jak będą w nim zawarte wszystkie możliwe sposoby, nieprawdaż? :wink:

Dlatego i ja wspomniałem o automatycznym włączniku - nikt nikomu nie nakazuje tak podłączyć,tylko chodzi o przedstawienie możliwości podłączenia.
Przekaźnik znalazł miejsce z prawej strony przy airbox'ie
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-20 14:02:05 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
i gites.tez tak zrobie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-20 15:20:01 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-16 22:56:04
Posty: 238
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 05
Własnie zamówiłem nowe Oxford'y Sport. Osobiście, to też chcę na przekaźniku zamontować. Przezorny zawsze ubezpieczony. Nowa wersja nie ma już elementu sterującego tylko manipulator (v.8), w którym mieści się cała elektronika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-20 21:34:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-03 17:11:08
Posty: 117
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 1200F
hmm większe możliwości regulacji, tylko chyba brak całkowitego wyłączenia manetek, co latem nie jest wskazane ;) (albo cosik mi umknęło)

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-20 21:48:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-04-12 17:17:50
Posty: 182
Lokalizacja: PGN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
dittos napisał(a):
hmm większe możliwości regulacji, tylko chyba brak całkowitego wyłączenia manetek


dittos mam manetki Oxford Sport na tym na tym właśnie sterowniku v.8 - klikając w " - " zmniejszając moc grzania mając już 30% kolejnym kliknięciem wyłączysz manetki :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-20 22:15:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-03 17:11:08
Posty: 117
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 1200F
ooo to super, bo to bardzo dobre manetki w dobrych pieniądzach. Też posiadam wersję sport, ale teraz jakbym miał brać, to brałbym te zwykłe, bo ostre wypustki manetek troszkę niszczą rękawice :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org