Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-02-21 11:13:11 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-16 22:56:04
Posty: 238
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 05
Łuki_79 jak to u Ciebie wygląda? martwię się o mocowanie tego manipulatora do kierownicy. wszystko dobrze się sprawuje? jakieś problemy przy instalacji?

dittos wybrałem sporty bo nie są takie toporne. Oryginal mają takie zgrubienie bufiaste na końcu... i wydają się być... grube :confused2: :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Grzane Manetki
PostNapisane: 2013-02-21 11:13:11 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-02-21 17:22:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-04-12 17:17:50
Posty: 182
Lokalizacja: PGN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
JaGO napisał(a):
Łuki_79 jak to u Ciebie wygląda?

Fakt,jak już zaznaczył dittos ta struktura manetek jest trochę ostra,mogłyby być te wypustki łagodniejsze.Do testowania w rękawicach nie było jeszcze okazji :mrgreen:

JaGO napisał(a):
martwię się o mocowanie tego manipulatora do kierownicy. wszystko dobrze się sprawuje?

W zestawie masz podstawę mocowania sterownika,nową śrubę (dłuższą) w miejsce tej od mocowania dźwigni sprzęgła do kierownicy oraz tulejkę dystansową.
Tulejkę montujesz między mocowanie dźwigni sprzęgła a blachę/podstawę sterownika zapodając nową śrubę.

Załącznik:
DSCF1027.jpg [160.57 KiB]
Pobrane 629 razy


JaGO napisał(a):
jakieś problemy przy instalacji?


Żadnych :D
Jedynie może będzie trzeba zeszlifować wnętrze manetek z takich nierówności na łączeniu form w czasie ich odlewu (również w instrukcji będziesz miał taki zapis).
Ja na przedłużkę do kluczy nasadowych nawinąłem papier ścierny i takim "przyrządem" dopracowałem te zgrubienia wewnątrz manetek.Nawet kleju nie używałem bo nasuwały się w miarę ciężko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-21 19:01:53 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
^^ Błąd! Błąd!

Koniecznie użyj kleju!! Inaczej się zabijesz. Manetka zsunie się w najmniej spodziewanym momencie, albo przekręci się, gdy będziesz potrzebował się na niej oprzeć. To nie rower!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-21 19:17:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-04-12 17:17:50
Posty: 182
Lokalizacja: PGN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
MarcinN początkowo próbowałem nasunąć z klejem,ale doszło zaledwie do połowy bo naprawdę bardzo ciężko nasuwały się moje manetki i był stop - klej już chwycił,a próbowałem nasunąć je w miarę szybko,gdyż Super Glue łapie ekspresowo.

MarcinN napisał(a):
Koniecznie użyj kleju!!

Jedynie co mogę zrobić to przelać klej do strzykawki z cienką igłą i wtedy zaaplikować klej między kierownicę a manetki.

Dzięki za radę :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-21 21:26:36 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-03 17:11:08
Posty: 117
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 1200F
kolega MarcinN ma rację, latem guma staje się duuużo plastyczniejsza i może to prowadzić do przemieszczania się manetek w różnych płaszczyznach. Polecam jednak użycie kleju.
Ja zrobiłem to w ten sposób, że cienką linię kleju pociągnąłem wzdłuż kierownicy i uderzając szybko w koniec manetki, nabiłem ją na kierownicę (bez żadnych ruchów obrotowych manetki) i ten sposób polecam.
Wcale nie trzeba smarować całej kierownicy klejem, bo wtedy rzeczywiście można nie zdążyć nasunąć manetki przed zastygnięciem kleju.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-21 21:40:11 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Panowie było to opisane w pierwszym poście :whistle: po co Offtop i nabijanie postów? ;> :geek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-21 21:47:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-03 17:11:08
Posty: 117
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 1200F
kolego, masz rację, rzeczywiście było, ale gdzie tu widzisz offtop???? chyba pomyliłeś pojęcia :whistle:

jesteśmy ciągle w temacie


Ostatnio edytowano 2013-02-21 22:00:57 przez dittos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-21 21:51:36 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Offtop - określenie tekstu, który nie jest zgodny z narzuconym uprzednio tematem rozmowy.

Zdecydowanie tak myślę że w dalszej części tematu powinny znajdować się rzeczy które nie jasno został napisane, ewentualne wątpliwości, inne pomysły etc. a nie powielanie tego co zostało napisane :)

PS. właśnie offtopuje przez Was :lol:

Ale przynajmniej masz tego świadomość :)

Brodzins


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-22 09:48:13 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-16 22:56:04
Posty: 238
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 05
Łuki_79 dzięki za rozwianie wątpliwości. Zastanawiam się czy nie polakierować tej blaszki i łba śruby, żeby mi nie szpecił ocynkiem po oczach :D Co do zsuwania się manetek to wszystko należy robić z głową. Po pierwsze jest jeszcze ciężarek, który blokuje Ci manetkę. Po drugie owszem, latem guma staje się plastyczniejsza, a co za tym idzie bardziej lepka więc nie widzę związku. Z drugiej strony nie ma co dyskutować z klejeniem manetek, bo robiło się tak odkąd pamiętam ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-20 19:11:50 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-02-28 18:40:34
Posty: 9
Lokalizacja: Łódź- Nowosolna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Czy miał ktoś z Was styczność z manetkami JMT?
Sprzedawca ze znajomego sklepu ma Oxfordy i właśnie JMT i polecił mi te drugie, ponieważ na JMT-ki jeszcze nie miał żadnej reklamacji, a takie zdarzały mu się na Oxfordy, a po drugie JMT-ki są chyba o 20zł tańsze
LwG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-20 21:56:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-03 17:11:08
Posty: 117
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 1200F
może dlatego, że JMT-ki mało kto kupuje, wtedy i reklamacji mniej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-23 11:54:37 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2007-10-03 20:04:35
Posty: 2
Lokalizacja: Lublin/Londyn
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer S2
wczoraj zamontowałem Oxfordy Sport według instrukcji Robert_312... poszło sprawnie tylko przy klejeniu było trochę nerwów bo manetki "opornie" wchodziły na kierownicę i nie wiedziałem czy zdążę je umieścić w odpowiednim miejscu zanim klej zacznie działać... ;) a dzisiaj biorę się za "klamki" :)


Załączniki:
530521_10200912333990986_1617641630_n.jpg [119.66 KiB]
Pobrane 441 razy
41pkD0IToKL._SL500_ (1).jpg [23.34 KiB]
Pobrane 414 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-24 11:42:41 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-03-17 23:01:13
Posty: 11
Lokalizacja: Wrocław/Ostrów Wielkopolski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 2008
Również skusiłem się na manetki Oxforda, o te: http://allegro.pl/sm-podgrzewane-manetk ... 25543.html (wersja sport z najnowszym sterownikiem v8). Pojawił się problem, opiszę dokładnie sytuację.

Przed sezonem je zamontowałem, w garażu wszystko działało prawidłowo. Użyłem przekaźnika sterowanego prądem ze światła pozycyjnego. Motocykl stał przez całą zimę w ciepłym garażu, na wiosnę akumulator nie dał rady rozkręcić silnika, więc go doładowałem. Akumulator nie jest nowy, motocykl rocznik 2008, eksploatowany od 2009 i jeszcze nie był wymieniony.

Zadowolony, że ręce już nie zmarzną, ruszyłem w trasę. Po przejechaniu około 100 km manetki się wyłączyły, włączyłem je ponownie. Minęło kilkanaście minut i ponownie się wyłączyły. Aktualnie sytuacja wygląda tak, że sekundę po włączeniu, wyłączają się. Co może być przyczyną?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-24 12:37:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-04-12 17:17:50
Posty: 182
Lokalizacja: PGN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
Bilan napisał(a):
Aktualnie sytuacja wygląda tak, że sekundę po włączeniu, wyłączają się.


Bilan sprawdź miernikiem czy na bezpieczniku na zasilaniu manetek +12V po ich wyłączeniu się masz tam napięcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-24 16:17:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-03-24 16:08:21
Posty: 99
Lokalizacja: Łazy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer FZS600 2000r
Jakie masz napięcie na aku na załączonym silniku i światłach? Sterownik jest chyba tak zaprojektowany że odłącza grzane manetek jeżeli napięcie na aku spadnie poniżej jakiegoś napięcia…


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org