Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-01-11 06:51:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-22 08:18:10
Posty: 118
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BT 1100 Bulldog
pango napisał(a):
Franc ,a skad Ty jestes?
z pewnosci aw Twojej okolicy jest ktos z naszego forum!
umow sie na ogledziny i ,jak warunki pozwola,na przejazdzke.
Ja twierdze,ze 600 do miasta jest cool.
i nie bedzie zawalidroga ,nawet jak we 2 bedziecie "kulac sie"na niewysokich obrotach...
a pewnie jest poreczniejsza w dzungli...


jestem z okolic Poznania na sobotę umówiłem się w Poznaniu na oględziny FZ6z 2004 r tak z ciekawości a może ma ktoś z naszego forum taką maszynkę na sprzedaż ?do 14 tyś


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-11 06:51:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-01-13 01:04:50 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-03-31 00:35:22
Posty: 3
Lokalizacja: Garwolin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Dołożę i ja parę groszy od siebie. Jechałem kilka razy 1000 kumpla i od razu poczułem, że to jest to! 1000 jest wyższa i ogólnie większa. Jeśli jesteś wysoki doradzam 1000. Ja (190 cm) na moim fazerku czuję się teraz trochę jak na motorynce. Poza tym dźwięk! 1000 to muzyka! Lekkość z jaką się wyprzedza, ruszanie bez gazu, poprostu bajka. Moc kusi, ale jeśli jesteś opanowany, przeżyjesz i na 1000. Przy normalnej jeździe nie trzymam 11k ciągle na budziku, tylko spokojnie ok 6, i gdy chcę mocno przyspieszyć, muszę redukować, w 1000 nie musisz. Wbrew pozorom, moim zdaniem, 1000 jest fajniejszy do spokojnej jazdy. Jeśli lubisz czasem przypałować, w 600 po czasie zacznie brakować mocy. Jeśli będziesz jeździł z litrami, musisz się napracować, aby nie zostawać.
Polecam przymierzyć się do obydwu, przejechać i dopiero wybrać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-13 18:50:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-22 08:18:10
Posty: 118
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BT 1100 Bulldog
Jedyna odpowiedz na korzyść dużego w pełni się zgadzam , pozatym przeglądając ogłoszenia widzę że od 2006 roku w FZ6 był ABS pewnie fajnie było by go mieć w sobotę będę oglądał maszynkę ale już teraz wiem że kupie 600 przy moim wzroście 175 cm będzie ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-13 20:56:52 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-12-04 22:04:59
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
Telefon: nokia
Obecne moto: fz6
Witam ja przesiadłem się z fjr na fz6,różnica jest nieporównywalna jeżeli chodzi o przyspieszenie i prace silnika.Zmiana tylko dla tego ,że nie chciało mi się naciągac z jego wagą. 600 może ma te 100 kucy, ale przy max obrotach, przy których od tłumika są drgania.Zmienilem tłumik na ixila, bo jazda przypominała skutera.Nie jeżdziłem 1000ą, ale myslę że jazda lepsza niż fjrą. 600 jest zgrabna i zwinna .Decyzje podejmiesz Sam.Na zbiorniku robię tyle samo kilometrów duży miał 26l ,mały 16l.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-13 21:46:39 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
no tak,fzs przy spokojnej jezdzie /4tys.obr zmian biegu/pali mi 4l w miescie.
tak dynamiczniej 7-8 to 5,5l.
w calym zakresie obrotomierza nie mam zadnych dokuczliwych drgan .tlumik to eagle - pierdzi jak ducat ;)
tylko plastiki czachy troche drza przy ok 4tys..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-14 00:38:27 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
No tak, przy zakupie FZ6 trzeba koniecznie sobie odłożyć na nowy wydech :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-14 06:49:53 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-22 08:18:10
Posty: 118
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BT 1100 Bulldog
lutecki napisał(a):
No tak, przy zakupie FZ6 trzeba koniecznie sobie odłożyć na nowy wydech :)

Aż tak źle jest na seryjnym wydechu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-14 09:37:52 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
franc napisał(a):
Aż tak źle jest na seryjnym wydechu ?

Ktoś Ci powie, że to kwestia gustu, ale oryginalny wydech ma jako takie brzmienie jedynie przy niskich obrotach, kiedy wrzucisz "za wysoki bieg" to wychodzi "ładny gardłowy". A na całej reszcie jest naprawdę kiszka. Można go porównać do jakiegoś bziuka, skutera.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-15 16:27:44 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-22 08:18:10
Posty: 118
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BT 1100 Bulldog
No byłem się przymierzyć fakt sprzęt nie jest mały wydaje się być wysoki przez charakterystyczny zbiornik trochę mało silnika tak wizualnie pod tym szerokim bakiem ,kolejna sprawa wydechy faktycznie cięko brzmi na dodatek drży jakoś dziwnie ale do zniesienia sztuka którą oglądałem była dość zaniedbana ale wiem o co chodzi będę szukał takiego motoru podoba mi się a może ktoś takiego sprzedaje ?
kolejna sprawa od 2006 wychodziły z ABS ciężko będzie za 14 tyś dostać takiego jak myślicie warto czy niema to znaczenia lepiej starszy np 2004 ale ładniejszy ?
dzięki wszystkim za pomoc i odpowiedzi .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-15 16:52:43 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
franc napisał(a):
No byłem się przymierzyć fakt sprzęt nie jest mały wydaje się być wysoki przez charakterystyczny zbiornik trochę mało silnika tak wizualnie pod tym szerokim bakiem

Fakt, zbiornik jest duży i mieści aż 19l, co nie zdarza się zbyt często. Ale wg. mnie to jest zaleta.

franc napisał(a):
kolejna sprawa wydechy faktycznie cięko brzmi na dodatek drży jakoś dziwnie ale do zniesienia

W moim nic nie drży ;-) Po prostu odłóż sobie na przerobienie/wymianę wydechu.

franc napisał(a):
kolejna sprawa od 2006 wychodziły z ABS ciężko będzie za 14 tyś dostać takiego jak myślicie warto czy niema to znaczenia lepiej starszy np 2004 ale ładniejszy ?
dzięki wszystkim za pomoc i odpowiedzi .

Mój 2006 ABSu nie ma. Nie nastawiaj się, że ABS w motocyklu działa dokładnie tak jak w samochodzie. Tu są dwa kółka i niestety, nie jest tak różowo. Jeździłem BMW R1200C z ABSem i nie odpowiadało mi to.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-15 17:12:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-22 08:18:10
Posty: 118
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BT 1100 Bulldog
lutecki napisał(a):
franc napisał(a):
No byłem się przymierzyć fakt sprzęt nie jest mały wydaje się być wysoki przez charakterystyczny zbiornik trochę mało silnika tak wizualnie pod tym szerokim bakiem

Fakt, zbiornik jest duży i mieści aż 19l, co nie zdarza się zbyt często. Ale wg. mnie to jest zaleta.

franc napisał(a):
kolejna sprawa wydechy faktycznie cięko brzmi na dodatek drży jakoś dziwnie ale do zniesienia

W moim nic nie drży ;-) Po prostu odłóż sobie na przerobienie/wymianę wydechu.

franc napisał(a):
kolejna sprawa od 2006 wychodziły z ABS ciężko będzie za 14 tyś dostać takiego jak myślicie warto czy niema to znaczenia lepiej starszy np 2004 ale ładniejszy ?
dzięki wszystkim za pomoc i odpowiedzi .

Mój 2006 ABSu nie ma. Nie nastawiaj się, że ABS w motocyklu działa dokładnie tak jak w samochodzie. Tu są dwa kółka i niestety, nie jest tak różowo. Jeździłem BMW R1200C z ABSem i nie odpowiadało mi to.


Właśnie tak jak piszesz tłumik do wymiany pozatym siedzenie też jakieś dziwne można je zmienić i reszta jest świetna no jeszcze szkoda że jedno oko świeci ale to można przerobić gdzieś był temat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-15 17:25:55 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
franc napisał(a):
no jeszcze szkoda że jedno oko świeci ale to można przerobić gdzieś był temat.

Ty o S-ce, ja o N-ce :D

franc napisał(a):
Właśnie tak jak piszesz tłumik do wymiany pozatym siedzenie też jakieś dziwne można je zmienić i reszta jest świetna

Siedzenie nie jest najgorsze. Fakt, na dłużyszych trasach dupa zaczyna boleć, ale można zawsze dać do obszycia (tak jak ja) lub wymienić na akcesoryjne. Ewentualnie wymienić wypełnienie na wkładki żelowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-15 17:37:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-22 08:18:10
Posty: 118
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BT 1100 Bulldog
no tak ja cały czas o s ale czy to jest jakaś różnica poza czaszą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-15 18:08:20 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
W S-ce masz tłumik z boku, w N-ce pod tyłkiem. Konstrukcja jest zupełnie inna, inaczej więc brzmi. Aczkolwiek S-ki nie słyszałem podczas pracy na obciążeniu, więc nie wiem czy jest taka kaszana jak w golasie na seryjnym :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-15 18:40:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-22 08:18:10
Posty: 118
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BT 1100 Bulldog
lutecki napisał(a):
W S-ce masz tłumik z boku, w N-ce pod tyłkiem. Konstrukcja jest zupełnie inna, inaczej więc brzmi. Aczkolwiek S-ki nie słyszałem podczas pracy na obciążeniu, więc nie wiem czy jest taka kaszana jak w golasie na seryjnym :P

kolego zobacz to http://moto.allegro.pl/yamaha-fz6-fazer ... 60575.html
o coś takiego mi chodzi nawet ta sztuka strasznie mnie interesuje ale mam kawał drogi no i jeszcze kasy nie mam całej


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org