Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-30 22:12:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Grzesiek lepiej przesadzić a później nie odwiedzać mnie:) jak zostawisz cylindry na sucho to na wiosnę nie chcę być w skórze pierścionków jak zrobią 3 obroty góra dół prawie na sucho. I dlatego większość motocykli nie dożywa nawet 60-70 tys km. A moja xj miałą 145000 jak sprzedawałem, i można?? tylko właśnie trzeba przesadzać z zimowaniem bo odpał na wiosnę to najgorsza historia dla silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-09-30 22:12:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 06:24:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-09-19 15:24:59
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
No ale jeśli tak jak grzesiek będzie się jeździć co 2-3 tygodnie to przecież raczej nie będzie problemu. Rozumiem jak ktoś definitywnie stawia na kilka miesięcy. A co z odpalaniem np. codziennie ? Jeśli by tak robić w tych przerwach 2-3 tygodniowych ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 07:53:49 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-01 17:30:39
Posty: 408
Lokalizacja: Ślesin k\Konina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 05r
jak codziennie będziesz odpalał tylko po to żeby se pochodził na biegu jałowym to se na wiosnę już nie pojeździsz. Jeśli chcesz jeździć to jeździj po to jest motocykl. Jeśli będziesz jeździł co 2-3 tygodnie to ok ale samo odpalanie odpada.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 09:10:32 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
Co Wy z tym zimowaniem jak pragnę zdrowia? :shock:
Pogoda dobra, zima ma być łagodna ..., nic tylko jeździć! 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 09:19:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4638
Obecne moto: jamaha pw 50
duddits napisał(a):
Co Wy z tym zimowaniem jak pragnę zdrowia? :shock:
Pogoda dobra, zima ma być łagodna ..., nic tylko jeździć! 8)


No właśnie, co najwyżej zamontować grzane manetki za miesiąc i łycha!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 09:38:32 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
i szufle z przodu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 09:45:28 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
marcinek__85 napisał(a):
i szufle z przodu :D


:lol:



Wojt@s czy krawędzie lag w półkach mają być równo z powierzchnia górnej półki czy mogą deliktanie wystawać nad? (oczywiście symetrycznie z każdej strony). Czy to nie ma znaczenia żadnego? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 10:04:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Leśmianin równo z półką, chyba że masz pieski tzw. ( obniżenie motocykla ) to jest tam redukcja i laga wystaje jakieś 1-2 cm poza półkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 12:23:27 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-09-19 15:24:59
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
maniu008 napisał(a):
jak codziennie będziesz odpalał tylko po to żeby se pochodził na biegu jałowym to se na wiosnę już nie pojeździsz. Jeśli chcesz jeździć to jeździj po to jest motocykl. Jeśli będziesz jeździł co 2-3 tygodnie to ok ale samo odpalanie odpada.


To dzięki za odpowiedź, akurat tego nie wiedziałem. Ale i tak postaram się jeździć jak najdłużej, narazie nie jest potwornie zimno,tylko trochę deszczowo i mokro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 16:23:48 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Co wy straszycie? Dwa motorki już "zabijałem" odpalając raz-dwa razy w tygodniu i jakoś na wiosnę nadal żyły i to w dobrej kondycji. Do tego kilka przejażdżek w celu rozprostowania kół, rozruszania łożysk i zawieszeń. Oczywiście samo odpalenie nic nie daje, po rozgrzaniu kilka niezamocnych przegazówek, aż włączy się wentylator. Efekt? Wiosną motocykl jeździ jak ta lala pali na dotyk, świece spoko, więc gdzie te straszne efekty przepalania zimą? Jak ktoś nie ma ochoty oglądać motocykla przez całą zimę to metoda Wojtasa jest najlepsza, ale mi by było ciężko nie odwiedzać garażu, a jechać i tylko się pogapić przez chwilę... smutno. Od grudnia do pierwszych jazd ( nie pamiętam luty, czy marzec ) spaliłem w garażu 2/3 zbiornika paliwa ;) dziewczyna trochę kręciła nosem jak wracałem, że śmierdzę spalinami ;) Pamiętam, jak Radex się nabijał, że jeżdżę tam inchalować spaliny :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 17:09:18 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-01 17:30:39
Posty: 408
Lokalizacja: Ślesin k\Konina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 05r
Słuchaj od tego że raz na dwa tygodnie odpalisz to od razu się silnik nie rozleci nikt tak nie powiedział. Chodzi o to że takie odpalania przyśpieszają zużycie silnika, po 15 latach może się okazać że silnik zamiast przeżyć 150 000 przeżył 80 czy tam 100 000. A skoro nie trzeba skracać tego przebiegu to po co to robić? Karol90Fazer pytał o odpalanie codziennie przez powiedzmy 4 miesiące zimy to jest 120 rozruchów silnika na zimno, nikt mi nie powie że to nie zaszkodzi tym bardziej zimą a nie każdy trzyma moto w ogrzewanym garażu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 17:35:34 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-09-19 15:24:59
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
No ja mam garaż akurat ale też nie ogrzewany, ja jak już odpalam to będę starał się chociaż trochę przejechać, mam nadzieje, że pogoda będzie łaskawa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 17:38:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Widzę Maniu zrozumiał moją wypowiedź parę postów wyżej 8) Karol grunt to jazda, odpalić , niech pochodzi z minutę i w robotę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 23:38:38 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
A ja odstawiam konkret i rozbieram do gołego wszystko musze obejrzeć ;]


ktoś moze dokładnie opisać proceder z wyciganiem świec i laniem oleju?? ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-10-01 23:46:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Wykręcasz świece, po 10-20ml oleju silnikowego ( takiego jakiego używasz ) na jeden cylinder zapodajesz np. strzykawką, robisz parę obrotów silnika poprzez tylne koło, zakręcasz świece i tak silnik stoi do wiosny. Na wiosnę parę razy znowu kręcisz kółkiem by pompa olejowa podała olej na głowicę by wałki się nie zatarły pracując na sucho. Proste??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org