Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

mało FZS 1000?
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=20&t=3636
Strona 5 z 5

Autor:  Wojt@s [ 2012-01-24 00:46:18 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

Cytuj:
To sa jakies jaja. 1600 zeta za przeprogramowanie ECU?
Wgranie mapy do ktm'a zajmuje 2 mintuty i kosztuje 100pln w ASO.
Jak dalej japonczycy beda sie tak zabezpieczac to nie wroze im wiekszej przyszlosci...nudny design, ciagle te same konstrukcje R4, zero emocji.
Wlasciwie nikt poza Kawasaki nic nowego nie pokazuje.
Honda totalna kupa, Suzuki kazdy nowy model brzydszy od poprzedniego
Yamaha - ciezkie kloce, R1 juz tak zdlawiona ze kursant prawa jazdy moze ja jezdzic ehh... :(

Ostatnio kupilem Motorrada - japonczycy 6-7 lat temu mieli 80% udzialu w rynku w DE.
Teraz maja lacznie 40%. BMW nr 1, KTM i Harley w czolowce, najlepiej sprzedawana marka japonska Kawasaki


Cała zabawa to tak naprawdę wybranie kierunku czy modyfikacje mają byc stricte w sterowaniu elektroniką czy mechaniczne czy jedne i drugie.

1600zł za remap - z pomiarami z hamowni - wielokrotnymi - to nie jest cena z kosmosu , jeśli faktycznie tak jest. Każdemu się wydaje że to tylko kopiuj wklej mapę i tyle. Tak naprawdę to są podczas hamowania robione pomiary AFR, zczyty z wszystkich czujników w moto. Nie jednokrotnie ustawienie moto to 3-4 hamowania, samo wgranie mapy pobranej z netu da mierny wynik, bardziej placebo. Sam mam zrobionego REMAPA- już 3cia korekta - teraz myślę że będzie tak jak powinno być pod nowe kominy :mrgreen: możesz się bawić dalej w konstrukcje >> wtrysków sekwencyjnych nie każde moto ma akurat, podwójne wtryskiwacze na cylinder zamiast pojedynczych / rozwinięcie systemu PCC3 o Hub-a i sterowanie mapami z kiery, quickshiftera i wyswietlacz biegów czy przejście na system Rapida , wszystko ma plusy i minusy :mrgreen:

Autor:  Dawid125 [ 2012-01-24 00:57:15 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

Wojt@s napisał(a):
Cytuj:
To sa jakies jaja. 1600 zeta za przeprogramowanie ECU?
Wgranie mapy do ktm'a zajmuje 2 mintuty i kosztuje 100pln w ASO.
Jak dalej japonczycy beda sie tak zabezpieczac to nie wroze im wiekszej przyszlosci...nudny design, ciagle te same konstrukcje R4, zero emocji.
Wlasciwie nikt poza Kawasaki nic nowego nie pokazuje.
Honda totalna kupa, Suzuki kazdy nowy model brzydszy od poprzedniego
Yamaha - ciezkie kloce, R1 juz tak zdlawiona ze kursant prawa jazdy moze ja jezdzic ehh... :(

Ostatnio kupilem Motorrada - japonczycy 6-7 lat temu mieli 80% udzialu w rynku w DE.
Teraz maja lacznie 40%. BMW nr 1, KTM i Harley w czolowce, najlepiej sprzedawana marka japonska Kawasaki


Cała zabawa to tak naprawdę wybranie kierunku czy modyfikacje mają byc stricte w sterowaniu elektroniką czy mechaniczne czy jedne i drugie.

1600zł za remap - z pomiarami z hamowni - wielokrotnymi - to nie jest cena z kosmosu , jeśli faktycznie tak jest. Każdemu się wydaje że to tylko kopiuj wklej mapę i tyle. Tak naprawdę to są podczas hamowania robione pomiary AFR, zczyty z wszystkich czujników w moto. Nie jednokrotnie ustawienie moto to 3-4 hamowania, samo wgranie mapy pobranej z netu da mierny wynik, bardziej placebo. Sam mam zrobionego REMAPA- już 3cia korekta - teraz myślę że będzie tak jak powinno być pod nowe kominy :mrgreen: możesz się bawić dalej w konstrukcje >> wtrysków sekwencyjnych nie każde moto ma akurat, podwójne wtryskiwacze na cylinder zamiast pojedynczych / rozwinięcie systemu PCC3 o Hub-a i sterowanie mapami z kiery, quickshiftera i wyswietlacz biegów czy przejście na system Rapida , wszystko ma plusy i minusy :mrgreen:


Wadą jest to że oni chyba nie mają hamowni (pytałem w innym temacie)
Wojt@s masz kogoś godnego polecenia? Kto ma hamownie i ustawi PC3 z K&N, tłumikiem i resztą zmienionych rzeczy??

Pozdro

Autor:  MR POTATO [ 2012-01-24 00:57:50 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

MG75 napisał(a):
To sa jakies jaja. 1600 zeta za przeprogramowanie ECU?
Wgranie mapy do ktm'a zajmuje 2 mintuty i kosztuje 100pln w ASO.
Jak dalej japonczycy beda sie tak zabezpieczac to nie wroze im wiekszej przyszlosci...nudny design, ciagle te same konstrukcje R4, zero emocji.
Wlasciwie nikt poza Kawasaki nic nowego nie pokazuje.
Honda totalna kupa, Suzuki kazdy nowy model brzydszy od poprzedniego
Yamaha - ciezkie kloce, R1 juz tak zdlawiona ze kursant prawa jazdy moze ja jezdzic ehh... :(

Ostatnio kupilem Motorrada - japonczycy 6-7 lat temu mieli 80% udzialu w rynku w DE.
Teraz maja lacznie 40%. BMW nr 1, KTM i Harley w czolowce, najlepiej sprzedawana marka japonska Kawasaki


Kolego a co myslisz ze CI niemiecka gazeta napisze o niemieckim kraju i niemieckich motocyklach... Zawsze beda w czolowce z prostego powodu ktorego nie musze wyjasniac. Ostatnio ogladalem zestawienie najmniej psujacych sie aut na swiecie. Program na jakims RTL, no i zgadnijcie jaki byl wynik:) nr 1 Audi, nr2 VW, nr 3 Mercedes... to ci kurde niespodzianka

1600zl tez nie uwazam ze jest duzo jesli naprawde to moto jest hamowane kilkakrotnie i porzadnie dostrojone... 100zl to na dobry filtr nawet nie starczy

Autor:  Wojt@s [ 2012-01-24 11:10:17 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

Cytuj:
Wadą jest to że oni chyba nie mają hamowni (pytałem w innym temacie)
Wojt@s masz kogoś godnego polecenia? Kto ma hamownie i ustawi PC3 z K&N, tłumikiem i resztą zmienionych rzeczy??

Pozdro


Tomasz Kędzior - Free&Fun - jedyna osoba co ma pojęcie tak naprawdę.

Autor:  MG75 [ 2012-01-24 11:40:35 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

MR POTATO napisał(a):
Kolego a co myslisz ze CI niemiecka gazeta napisze o niemieckim kraju i niemieckich motocyklach... Zawsze beda w czolowce z prostego powodu ktorego nie musze wyjasniac. Ostatnio ogladalem zestawienie najmniej psujacych sie aut na swiecie. Program na jakims RTL, no i zgadnijcie jaki byl wynik:) nr 1 Audi, nr2 VW, nr 3 Mercedes... to ci kurde niespodzianka

1600zl tez nie uwazam ze jest duzo jesli naprawde to moto jest hamowane kilkakrotnie i porzadnie dostrojone... 100zl to na dobry filtr nawet nie starczy

1. Mi nie chodzi o niemiecka gazete. Pracuje w motoryzacji i wiem jak sie trzeba postarac by japonczyk wygral. Mi chodzi o oferte i reakcje ludzi na jej sprzedaz. 2-krotny spadek sprzedazy nie jest efektem przegrywanych testow (BMW wygrywalo i wygrywa, tu sie nic nie zmienia) - jest po prostu wynikiem braku oferty :( Marki takie jak KTM, Triumph, Ducati nawet Harley zaczely robic fajniejsze, bardziej niezawodne i przede wszystkim ladniejsze motocykle (a kupuje sie jednak oczami :roll: )
Nie trzeba daleko patrzec. W zeszlym roku sprzedalo sie w Polsce wiecej S1000R (ktory jest nowoscia) niz wszystkich japoncow klasy litr razem :idea: ...wkurza mnie ze "zoltki" siedza z zalozonymi rekami :twisted:
2. Zgadzam co do dokladnego strojenia motocykli, ktore maja mase przerobek bazujaca na akcesoriach roznych firm. Ale dlaczego nie ma standardowej mozliwosci wgrania w ASO programu dla 90% nabywcow - czyli takich co maja np. sam wydech np mapa Leon, Akrap... lub wydech + K&N. Wystarczyloby 5-6 gotowych map dla najpopularniejszych konfiguracji za 100-200pln a nie za 1600pln...

Autor:  MR POTATO [ 2012-01-24 16:03:57 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

MG75 napisał(a):
MR POTATO napisał(a):
Kolego a co myslisz ze CI niemiecka gazeta napisze o niemieckim kraju i niemieckich motocyklach... Zawsze beda w czolowce z prostego powodu ktorego nie musze wyjasniac. Ostatnio ogladalem zestawienie najmniej psujacych sie aut na swiecie. Program na jakims RTL, no i zgadnijcie jaki byl wynik:) nr 1 Audi, nr2 VW, nr 3 Mercedes... to ci kurde niespodzianka

1600zl tez nie uwazam ze jest duzo jesli naprawde to moto jest hamowane kilkakrotnie i porzadnie dostrojone... 100zl to na dobry filtr nawet nie starczy

1. Mi nie chodzi o niemiecka gazete. Pracuje w motoryzacji i wiem jak sie trzeba postarac by japonczyk wygral. Mi chodzi o oferte i reakcje ludzi na jej sprzedaz. 2-krotny spadek sprzedazy nie jest efektem przegrywanych testow (BMW wygrywalo i wygrywa, tu sie nic nie zmienia) - jest po prostu wynikiem braku oferty :( Marki takie jak KTM, Triumph, Ducati nawet Harley zaczely robic fajniejsze, bardziej niezawodne i przede wszystkim ladniejsze motocykle (a kupuje sie jednak oczami :roll: )
Nie trzeba daleko patrzec. W zeszlym roku sprzedalo sie w Polsce wiecej S1000R (ktory jest nowoscia) niz wszystkich japoncow klasy litr razem :idea: ...wkurza mnie ze "zoltki" siedza z zalozonymi rekami :twisted:
2. Zgadzam co do dokladnego strojenia motocykli, ktore maja mase przerobek bazujaca na akcesoriach roznych firm. Ale dlaczego nie ma standardowej mozliwosci wgrania w ASO programu dla 90% nabywcow - czyli takich co maja np. sam wydech np mapa Leon, Akrap... lub wydech + K&N. Wystarczyloby 5-6 gotowych map dla najpopularniejszych konfiguracji za 100-200pln a nie za 1600pln...


Takie mapy za 100zl to sciagnij sobie z neta.... wtedy beda za darmo. Dalej nie rozumiesz idei strojenia konkretnego motocykla. Jezeli ktos chce miec wszystko zestrojone czyli jego wydech, filtr, a moze i inne wtryski to napewno nie bedzie oszczedzal na strojeniu bo na tym wlasnie polega caly sukces

Autor:  MG75 [ 2012-01-24 16:26:38 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

MR POTATO napisał(a):
Takie mapy za 100zl to sciagnij sobie z neta.... wtedy beda za darmo. Dalej nie rozumiesz idei strojenia konkretnego motocykla. Jezeli ktos chce miec wszystko zestrojone czyli jego wydech, filtr, a moze i inne wtryski to napewno nie bedzie oszczedzal na strojeniu bo na tym wlasnie polega caly sukces

Masz jakis link? Gdzie moge je wgrac? W ASO? Motocykl na dole jest makarbrycznie zamulony przez otwarcie dolotu i wylotu.
Mam standardowe wtryski, najbardziej popularnego akrapa i zwyklego K&N'a.
Sadze, ze tolerancja wykonania motocykli jest tak wysoka, ze po tak niewielkich zmianach wystarczy mi zwykla mapa - dedykowana do takiego zestawu.

Autor:  MG75 [ 2012-01-24 16:40:09 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

Dzwonilem do ASO (Liberty)
Jest pelna blokada ingerencji w kompa w Yamasze :(
Ducati tak - wymiana ECU na sport
KTM/Triumph minuta roboty

Autor:  MR POTATO [ 2012-01-25 13:45:55 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

MG75 napisał(a):
Dzwonilem do ASO (Liberty)
Jest pelna blokada ingerencji w kompa w Yamasze :(
Ducati tak - wymiana ECU na sport
KTM/Triumph minuta roboty


Power Commander :) a chcesz mapy za darmo to musisz zaczac szukac w necie...
Twoja teoria o 100zl zaczyna sie sama obalac, osobiscie te firmowe mapy to bym sobie wlozyl do archiwum, nawet i w KTM, ale widze ze tlumaczenie tego ma marny skutek, bo Cie nie interesuje faktyczne ustawienie motocykla po zalozeniu akcesorii tuningowych, tylko dodanie mu kopa za przyslowiowe 100zl, cena a jakosc idzie tu w parze :)

Autor:  MG75 [ 2012-01-25 22:57:00 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

Jezdziles KTM'em na zmienionej mapie?
Ja nie potrzebuje walczyc o pol konia i osiagac optimum mocy wydajac 1500pln za PCIII i bawic sie w strojenie FZ1. Od optimum mocy mam R1 :mrgreen:
Chodzi mi tylko o to zeby motocykl nie byl zamulony na dole i zeby nie zrobic bajzlu w silniku przez zbyt uboga mieszanke.
Do czego sluzy korekta exhaust gas przez wejscie do menu diagnostycznego w FZ6/FZ1?

Autor:  Gwizdek [ 2012-02-08 22:32:06 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

chciałoby się zabrać głos ... ale tu jakiś mętlik powstał

Autor:  arturek123456 [ 2012-02-21 22:56:46 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

ja wszedłem na ten link zeby dowiedziec sie co inni myśla o litrach , ja jezdzilem wieloma 600 -tkami , i po 500 km mialem dość , kupiłem fz1 06' nie po to zeby sie lansować jak tu wcześcniej ktos napisał ale dla komfortu jazdy i nikt mi nie wmówi ze tak nie jest , jednego dnia zrobiłem nim ponad 750 km i mogłem jechac dalej tylko dzień mi sie juz skończył :) , wcześcniej 600 musialem sie pierdzielic z redukcja na 3-ke lub 4 , a fz1 nie musialem robić nic tylko dodanie gazu , sama przyjemność

Autor:  J@ck [ 2012-03-31 18:21:49 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

Co do 1000 kiedyś kupie, na razie to za dużo dla mnie bardzo mi się podoba ale jednak nie od razu Polskę zbudowali i do wszystkiego po woli dojdę najpierw ogarnę 600. Mało awaryjne to prawda bo kolega mi i nie oszczędza go w ogóle ani za bardzo nie inwestuje w niego po prostu leje wache i jedzie.
Jednak co do kupna litra po zrobieniu prawka to jest głupota. Pamiętacie, że to nie moc zabija ale rozsadek lub jego brak, tylko, że mało jest ludzi co po 100 km czuja nadal duży respekt do maszyny przykładem tego są trupy w wieku 18-22 lat bo takich najwięcej i nie tylko o motorach pisze. Jeżdżąc TIRem wiem o czym mówię. Wiem bo widzę co się dzieje na naszych drogach, raczej 30 latek nie wyprzedza mnie na lokalnych 150km/h tylko właśnie gówniarze. Taki co ma "wprawę" i autko tatusia 3litrowym silnikiem. Moim zdaniem powoli do wszystkiego się dochodzi od 0 w górę tak jest z pojemnością. Prosty przykład to kategorie prawa jazdy czemu nie ma od razu "W" na WSZYSTKIE tylko B, C, C+E właśnie dla tego żeby nabierać wprawy.

Autor:  bartek-keks [ 2012-04-01 22:57:41 ]
Tytuł:  Re: mało FZS 1000?

Admin powinien ogarnąć ten Temat bo się straszny off top zrobił :( ....

Strona 5 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/