Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=20&t=10230 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | KHFazer1000 [ 2012-05-05 21:16:32 ] |
Tytuł: | fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci |
Mam fazerke 1000 nastukalem juz jakies 10 tys km i co moge powiedziec nie podoba mi sie w nim zbyt lekka dupa. |
Autor: | Szedar [ 2012-05-05 21:34:47 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
Ja się nie znam ale z 5 na 3 :shock: Z tyłu mam roczną oponę i jeżeli trochę przegnę i zapomnę podczas redukcji o międzygazie przy wyższych obrotach to mi się ślizga, przy wyjściu z zakrętu też się potrafi uśliznąć :twisted: W końcu to liter, raczej w każdym będziesz miał takie problemy. Tylnego hamulca nie używam ale to chyba normalne w takich moto że się tył szybko ślizga podczas hamowania. |
Autor: | KHFazer1000 [ 2012-05-05 21:40:05 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
:D |
Autor: | Piniu [ 2012-05-05 21:58:16 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
A nie masz kolego w cbf-e hebli z systemem dual ...coś tam coś tam? Kiedy wciskasz tylny hebel jednocześnie uruchamiasz jeden tłoczek w przednim zacisku i na odwrót. Może powinieneś zmniejszyć intensywność używania tylnego hamulca? Sorry za taki banał ale nie bardzo wiem w czym problem. Inną przyczyną może być zbyt miękki przedni zawias a za twardy tył. Pozdro |
Autor: | Dawid125 [ 2012-05-05 22:17:04 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
KHFazer1000 napisał(a): mam fazerke 1000 nastukalem juz jakies 10 tys km i co moge powiedziec nie podoba mi sie w nim zbyt lekka dupa. czyli srodek ciezkosci jest przesuniety na przód Zamiast crashpadow zalozylem gmole rennteca ktore waza jakies 10 kg oba (moze to jest przyczyna) dzis z piatego biegu zredukowalem na 3 i dostalem takiego uslizgu tylnego kola ze ledwie moto utrzymalem ponadto przy kazdym hamowaniu za kazdym razem slizga mi sie tylne kolo na rozgrzanej oponie i goracym asfalcie !!!! o co tu k**wa biega, co ma na to wplyw te zasrane gmole czy poprostu te wieksze fazerki tak maja ? opona tylna mięcha na biezniku ma duzo jeszcze, ale ma juz 6 lat moze jest zbyt twarda... jest to metzelerka wkurwia mnie juz to moto tak kazdy zachwala ale naprawde jest niebezpieczne, ponadto dowiedzialem sie ze calkiem niedawno w okolicach moich zabila sie dziewczyna ktora zaliczyla podobna sytuacje tez na kilofazerze. co tu zrobic ? opone wymienic bo juz stracila swoje wlasciwosci, czy moze do kufra tylnego wkladac plyty chodnikowe by go dociazyc.. heh pytanie do nnych uzytkownikow wiekszych fazerkow czy tez tak maja? jeszcze troche i pogonie ten motor zamienie na 600 przynajmniej jeszcze mniej pali Najlepiej zmien ten nie dobry i zły (motor). Twój temat i styl w jakim go napisałeś rozwalił mnie. P.S W pracy jeździsz CBF 100, jesteś policjantem? :D |
Autor: | KHFazer1000 [ 2012-05-05 22:21:50 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
Moj pracodawca zasponsorowal mi taki motocykl do dogladania innych osob |
Autor: | specjal [ 2012-05-05 23:07:37 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
Po co zwalac z piątki na 3 w litrze?? wg mnie kilofazer nie ma wad. niebezpieczne moto ? baba nie umiala jezdzic to sie wyjebala. proste. CBF lepszy? Nie wiem, nie jechalem. FZS 1000 czy FZ1 sluzy do spokojnej turystyki. Wg mnie jest świetnie wyważony, ma dobre zawieszenie, w pełni regulowalne. nie trzeba nic dociążać, choć zauważam że z pasażerką pewniej sie czuję w zakrętach. Wspomniana Policja wolała Fazery, na Hondy każdy narzeka Nigdy nie ślizgnąłem tyłu, wiem ile można, ograniczam takie ryzyko z dużym zapasem. Zmień opony i przemyśl styl jazdy, zgodnie z tym do czego to moto jest przeznaczone. Co to za szkola jazdy ze sie hamuje tyłem? Sorry ale albo prowokujesz tymi opiniami do jakiejs bezsensownej dyskusji albo powinieneś zapisać sie na kurs jazdy ponownie. |
Autor: | BlueBerry [ 2012-05-05 23:45:49 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
U mnie prędzej przód pójdzie w górę niż tył zerwie. To pewniak. A domniemania - opony? Brudna nawierzchnia? Na pewno przód nie jest zbyt ociężały (jeżdżę z pełnym bakiem). |
Autor: | Robert_312 [ 2012-05-06 00:19:08 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
Special nic dodać nic ująć. No ewentualnie to że wiadomo że jak bez miedzygazi się zrzuci z 5 na 3 ( :roll: ) to taka sytacja ma prawo się pojawić...... |
Autor: | Robgie [ 2012-05-06 10:04:59 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
Moich 2 znajomych miało metzelery na tył o obydwu się ślizgały, obaj zmienili na co innego i spokój. Chociaż jedna z osób z tego forum powie ze metzelery są super. |
Autor: | J@ck [ 2012-05-06 10:31:39 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
też tak miałem 600 jak zbiłem z 3 na 1 zamiast na 2 i uratowało mnie tylko to że od razu dodałem lekko gazu moto się sam wyprostował (to nie wprawa tylko odruch) tak więc pewnie zmiana biegu swoje zrobiła + może jeszcze faktycznie opona i masz tutaj problem rozwiązany |
Autor: | mores [ 2012-05-06 11:00:20 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
CBF na pewno nie jest tak mocny jak FZS, a redukcja o dwa biegi to zbyteczna czynność bo Fazerek z każdego biegu idzie bez problemu. Też już mam gmole i jak na razie bez problemowo mi się śmiga. Opony mam świeżutkie, Dunlopy RoadSmarty. |
Autor: | mazi dolo [ 2012-06-23 06:31:02 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
Fzs1000 jest bez wad, no jedyna która to że coś jest z aerodynamiką i w jedną nogę jest cieplej a w drugą chłodniej. :? Trzeci sezon latam i nigdy nie zbiłem o dwa biegi, to chyba pewne że uślizg gwarantowany. Dlatego montuje się systemy... Mi tylne koło bardzo się ślizga, ale jak mnie poniesie z gazem :mrgreen: . Jeśli odczuwasz jakiś dyskomfort w jeździe to problemu szukaj w stylu jazdy lub coś jest nie tak z moto. Ważny jest stan zawieszenia i REGULACJA. Na temat wyważenia nie ma co dyskutować, jest idealne, nawet załadowany z pasażerem. |
Autor: | BlueBerry [ 2012-06-23 23:23:56 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
A umiejętnie zmieniasz (zwłaszcza redukujesz) biegi? Tzn. z wyrównaniem obrotów? Tak po za tym przy hamowaniu tylnego hamulca używa się jak na lekarstwo. Właściwie jego nieużycie nie ma większego znaczenia. Także jeśli nieumiejętnie dozujesz tylny hebel to się nie dziwię, że się blokuje. No i kolejna sprawa to własnie zawieszenie. Czy jest dobrze ustawione i czy olej jest "nieprzeterminowany". Ogumienie też ma co nie co do gadania, ale nawet najlepsza opona dostanie uślizgu jeśli źle się dozuje tylny hamulec (nie twierdzę, że to robisz, tylko daję wskazówkę co może być przyczyną). Pozdrawiam! KiloFazer jest jednośladem I-DE-AL-NYM! |
Autor: | rhazz [ 2012-06-24 11:03:55 ] |
Tytuł: | Re: fazer 1000 przesuniety srodek ciezkosci opinia |
Wybaczcie Panowie, ale tak czytam te posty i dochodzę do pewnego wniosku. Jak się jeździ na 1000cm3 to niestety trzeba już potrafić... Kto redukuje 2 biegi w moto, które ma 150KM i hamuje przy tym tylnym hamulcem :roll: A rada moja jest taka: kup sobie mniejszy motocykl i poćwicz technikę lub wrzuć do kufra 3 kostki brukowe... Nie chciałbym za parę dni czytać postu, który będzie zaczynał się od "[*]" :/ |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |