Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-05-05 21:16:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-30 15:40:10
Posty: 54
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 1000
Mam fazerke 1000 nastukalem juz jakies 10 tys km i co moge powiedziec nie podoba mi sie w nim zbyt lekka dupa.


Ostatnio edytowano 2012-09-26 11:06:25 przez KHFazer1000, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-05 21:16:32 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-05-05 21:34:47 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-03-21 14:19:20
Posty: 93
Lokalizacja: Kożuchów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 663-755-475
Obecne moto: VFR Vtec
Ja się nie znam ale z 5 na 3 :shock: Z tyłu mam roczną oponę i jeżeli trochę przegnę i zapomnę podczas redukcji o międzygazie przy wyższych obrotach to mi się ślizga, przy wyjściu z zakrętu też się potrafi uśliznąć :twisted: W końcu to liter, raczej w każdym będziesz miał takie problemy.
Tylnego hamulca nie używam ale to chyba normalne w takich moto że się tył szybko ślizga podczas hamowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-05 21:40:05 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-30 15:40:10
Posty: 54
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 1000
:D


Ostatnio edytowano 2012-09-26 11:03:24 przez KHFazer1000, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-05 21:58:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
A nie masz kolego w cbf-e hebli z systemem dual ...coś tam coś tam? Kiedy wciskasz tylny hebel jednocześnie uruchamiasz jeden tłoczek w przednim zacisku i na odwrót. Może powinieneś zmniejszyć intensywność używania tylnego hamulca?
Sorry za taki banał ale nie bardzo wiem w czym problem. Inną przyczyną może być zbyt miękki przedni zawias a za twardy tył.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-05 22:17:04 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-11-18 19:30:31
Posty: 454
Lokalizacja: PL- opolskie/Klb | CH- raj dla motocyklistów:)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S6
Obecne moto: FZ1 S
KHFazer1000 napisał(a):
mam fazerke 1000 nastukalem juz jakies 10 tys km i co moge powiedziec nie podoba mi sie w nim zbyt lekka dupa. czyli srodek ciezkosci jest przesuniety na przód
Zamiast crashpadow zalozylem gmole rennteca ktore waza jakies 10 kg oba (moze to jest przyczyna)
dzis z piatego biegu zredukowalem na 3 i dostalem takiego uslizgu tylnego kola ze ledwie moto utrzymalem
ponadto przy kazdym hamowaniu za kazdym razem slizga mi sie tylne kolo na rozgrzanej oponie i goracym asfalcie !!!!
o co tu k**wa biega, co ma na to wplyw te zasrane gmole czy poprostu te wieksze fazerki tak maja ?

opona tylna mięcha na biezniku ma duzo jeszcze, ale ma juz 6 lat moze jest zbyt twarda... jest to metzelerka

wkurwia mnie juz to moto tak kazdy zachwala ale naprawde jest niebezpieczne, ponadto dowiedzialem sie ze calkiem niedawno w okolicach moich zabila sie dziewczyna ktora zaliczyla podobna sytuacje tez na kilofazerze.


co tu zrobic ?
opone wymienic bo juz stracila swoje wlasciwosci, czy moze do kufra tylnego wkladac plyty chodnikowe by go dociazyc.. heh

pytanie do nnych uzytkownikow wiekszych fazerkow czy tez tak maja?

jeszcze troche i pogonie ten motor zamienie na 600 przynajmniej jeszcze mniej pali


Najlepiej zmien ten nie dobry i zły (motor). Twój temat i styl w jakim go napisałeś rozwalił mnie.

P.S W pracy jeździsz CBF 100, jesteś policjantem? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-05 22:21:50 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-30 15:40:10
Posty: 54
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 1000
Moj pracodawca zasponsorowal mi taki motocykl do dogladania innych osob


Ostatnio edytowano 2012-09-26 11:04:38 przez KHFazer1000, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-05 23:07:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Po co zwalac z piątki na 3 w litrze?? wg mnie kilofazer nie ma wad.
niebezpieczne moto ? baba nie umiala jezdzic to sie wyjebala. proste.

CBF lepszy? Nie wiem, nie jechalem.

FZS 1000 czy FZ1 sluzy do spokojnej turystyki. Wg mnie jest
świetnie wyważony, ma dobre zawieszenie, w pełni regulowalne. nie trzeba nic dociążać,
choć zauważam że z pasażerką pewniej sie czuję w zakrętach.

Wspomniana Policja wolała Fazery, na Hondy każdy narzeka

Nigdy nie ślizgnąłem tyłu, wiem ile można, ograniczam takie ryzyko z dużym zapasem.

Zmień opony i przemyśl styl jazdy, zgodnie z tym do czego to moto jest przeznaczone.

Co to za szkola jazdy ze sie hamuje tyłem? Sorry ale albo prowokujesz tymi opiniami do jakiejs bezsensownej dyskusji albo powinieneś zapisać sie na kurs jazdy ponownie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-05 23:45:49 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-04-11 12:07:13
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer
U mnie prędzej przód pójdzie w górę niż tył zerwie. To pewniak.

A domniemania - opony? Brudna nawierzchnia? Na pewno przód nie jest zbyt ociężały (jeżdżę z pełnym bakiem).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-06 00:19:08 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Special nic dodać nic ująć. No ewentualnie to że wiadomo że jak bez miedzygazi się zrzuci z 5 na 3 ( :roll: ) to taka sytacja ma prawo się pojawić......


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-06 10:04:59 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Moich 2 znajomych miało metzelery na tył o obydwu się ślizgały, obaj zmienili na co innego i spokój. Chociaż jedna z osób z tego forum powie ze metzelery są super.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-06 10:31:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
też tak miałem 600 jak zbiłem z 3 na 1 zamiast na 2 i uratowało mnie tylko to że od razu dodałem lekko gazu moto się sam wyprostował (to nie wprawa tylko odruch) tak więc pewnie zmiana biegu swoje zrobiła + może jeszcze faktycznie opona i masz tutaj problem rozwiązany


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-06 11:00:20 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
CBF na pewno nie jest tak mocny jak FZS, a redukcja o dwa biegi to zbyteczna czynność bo Fazerek z każdego biegu idzie bez problemu.
Też już mam gmole i jak na razie bez problemowo mi się śmiga. Opony mam świeżutkie, Dunlopy RoadSmarty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-23 06:31:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-05 06:20:15
Posty: 67
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Fzs1000 jest bez wad, no jedyna która to że coś jest z aerodynamiką i w jedną nogę jest cieplej a w drugą chłodniej. :?
Trzeci sezon latam i nigdy nie zbiłem o dwa biegi, to chyba pewne że uślizg gwarantowany. Dlatego montuje się systemy...
Mi tylne koło bardzo się ślizga, ale jak mnie poniesie z gazem :mrgreen: .
Jeśli odczuwasz jakiś dyskomfort w jeździe to problemu szukaj w stylu jazdy lub coś jest nie tak z moto. Ważny jest stan zawieszenia i REGULACJA. Na temat wyważenia nie ma co dyskutować, jest idealne, nawet załadowany z pasażerem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-23 23:23:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-04-11 12:07:13
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer
A umiejętnie zmieniasz (zwłaszcza redukujesz) biegi? Tzn. z wyrównaniem obrotów?

Tak po za tym przy hamowaniu tylnego hamulca używa się jak na lekarstwo. Właściwie jego nieużycie nie ma większego znaczenia. Także jeśli nieumiejętnie dozujesz tylny hebel to się nie dziwię, że się blokuje.

No i kolejna sprawa to własnie zawieszenie. Czy jest dobrze ustawione i czy olej jest "nieprzeterminowany". Ogumienie też ma co nie co do gadania, ale nawet najlepsza opona dostanie uślizgu jeśli źle się dozuje tylny hamulec (nie twierdzę, że to robisz, tylko daję wskazówkę co może być przyczyną).

Pozdrawiam! KiloFazer jest jednośladem I-DE-AL-NYM!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-24 11:03:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2344
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Wybaczcie Panowie, ale tak czytam te posty i dochodzę do pewnego wniosku. Jak się jeździ na 1000cm3 to niestety trzeba już potrafić...
Kto redukuje 2 biegi w moto, które ma 150KM i hamuje przy tym tylnym hamulcem :roll:
A rada moja jest taka: kup sobie mniejszy motocykl i poćwicz technikę lub wrzuć do kufra 3 kostki brukowe...

Nie chciałbym za parę dni czytać postu, który będzie zaczynał się od "[*]" :/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org