Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-04-18 19:52:36 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-12-26 17:33:57
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Mam takie pytanko czy w trasie wykorzustujecie wszystkie 6 biegów, bo ja np wole utrzymywać fazerka na trochę wyższych obrotach, wtedy lepiej czuć jak ciągnie sprzęt podczas pokonywania zakrętów gdy mam zapiętą dajmy piątkę niż szóstkę jeżeli jadę tak do 120, jak wrzucę szóstkę to wtedy silnik słabo słychać, no akrapovica mam to chce się aż go słuchać jak pięknie ryczy :mrgreen: oczywiście db killery woże pod siedzeniem :twisted:
Jak to u was jest z eksploatacją, silnik zachęca i przy wyższych obrotach zaczyna konkretnie jechać, zapinam jedynkę daję trochę gazu i patrze już 10 tys to mi się podoba :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-18 19:52:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2010-04-18 20:28:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-30 12:56:57
Posty: 66
Lokalizacja: Opalenica k. Poznania
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: aprilia shiver 750
U mnie różnie to bywa, zależy od dnia, humoru, czy jade sam, czy też nie.

Jeżeli jadę spacerkiem po wioskach to wykorzystuje wszystkie biegi, tak jak piszesz 6 i 120km/h, moto spokojnie sobie pyka, a jak się znajdzie jakaś pucha przede mną to dla szybszej reakcji redukcja i pełna pizda :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-21 23:00:18 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-03-02 18:45:57
Posty: 42
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer
Jak dla mnie na trasę to zdecydowanie 6 no chyba ze trafi sie przed nami jakis ''królewicz'' w puszce któremu brakuje szerokosci asfaltu to wtedy redukcja do 4ki lub 3ki i jazda ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-22 19:44:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-03-30 15:47:39
Posty: 51
Lokalizacja: Oleśnica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Mój jakoś się zbiera, choć jak potrzebuje dynamiki przy przyśpieszaniu to redukuję biegi w zależności od prędkości.
Przy zwykłej turystycznej jeździe jak najszybciej ciągnę do 6 biegu i ok 4-5k obr/min. Jeździ się dość dynamicznie i przyjemnie, nie charczy, nie buczy, raczej po kociemu mruczy a i wskazówka zużycia paliwa tak szybko nie opada:D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-22 22:49:50 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
w trasie zawsze 6 bieg...w mieście nawet czasem 6 wbije. ale to zależy od humoru i nastroju. czasem do odcinki ciągnę na każdym biegu a czasem spokojnie 4-5 tyś i zmiana biegu:) ale na trasie zdecydowanie staram się nie wachlować biegami i jak wbiję 6 to tak jadę i jadę..aż mnie światła zatrzymią :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-23 21:31:27 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-04-23 21:24:17
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 722316497
Obecne moto: FZS 600 Fazer
Ja jadąc moim Fazerem w trasie zwykle utrzymuje 5 tys obrotów jadę wtedy 100km/h i mam najwyższy bieg, jest najekonomiczniej a zarazem w miare bezpiecznie i wygodnie, można oglądać również krajobrazy:):) i cieszyć się jazdą, przyspieszam tylko jak coś mi wyrośnie na drodze i muszę wyprzedzić, wtedy redukuje bieg i wyjątkowo daje w p..., ale i tak cały czas z głową:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-28 16:59:29 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-07 20:39:35
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Zobaczmy c na ten temat napisali mali Japończycy , wartości dla Szwajcarii :o


Załączniki:
Komentarz: biegi
biegi.JPG [104.52 KiB]
Pobrane 583 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-29 12:01:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-02-15 20:48:49
Posty: 55
Lokalizacja: warszawa-mokotów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 5038090xx
Obecne moto: FZ6S 2005 S2 2007
strasznie wachlować karzą.... co 10 km/h, to ja się zastanawiałem czy przy spokojnej jeździe co 25-30km/h będzie ok i zdrowo a tu taki myk.... hmmmm i jeszcze ta redukcja he tu piszą żeby przy 35 zbijać a w polskim manualu przy 25.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-29 12:25:18 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-03-28 16:21:58
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600
Ta, ja już widzę jak utrzymuję przy 65km/h 600tkę na 6 biegu. Jak będzie potrzeba przyspieszenia (dla własnego bezpieczeństwa), to bede go redukował osiemnaście razy, żeby w końcu miał coś mocy.
Co za bzdura. No ale to dane ze szwajcarii, oni tam 55 nie przekraczaja, a uzasadnienie na ten kraj musi być dla 6 biegu ;P

Wg mnie - trzymaj na takich obrotach, przy których będziesz czuł się pewnie, że motocykl zachowa się w nieprzewidzianej sytuacji tak, jak tego oczekujesz. Ja lubię trzymać 600kę powyżej 5-6 tysięcy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-29 13:04:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Co za bzdura :lol: Tymbardziej ze tam troche górek maja :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-30 15:31:33 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-12-26 17:33:57
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Ostatnio sprawdzałem, że różnica między piątym a szóstym biegiem to tylko około 500obr czyli niewiele przy około 100-120 przelotówki, ja wbijam piątkę, bo nie po to akrapa się ma, żeby słychać go nie było :mrgreen: Lubie jak słychać że silnik troszkę już tam się kręci, a nie mieć uczucie czy on wogóle pracuje hehe :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-30 17:21:22 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
na trasie spokojnie na szóstce. Przy wyprzedzaniu jedynie dwa w dół.
W miescie tez czesto zapinam 6. Po nocy, jak mi sie nigdzie nie spieszy. 50km/h i pełen lans ;)
i w taki sposób spadło mi spalanie z prawie 8 na 5.7 w mieście ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org