Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-11-09 09:40:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
Na wstepie dodam iz bike pali swietnie,, chodzi rowno, szybko mozna zrzucic ssanie i chodzi poprawnie.
Wkreca sie elegancko na obroty i trzyma obroty i moc.

To wstepem.
Jedyna rzecz ktora mnie meczy to ....
Nie wiem jak to opisac. Jak wrzucas np. jedynke i ruszasz - bez gazu to motocykle poszarpuje.
Nie chodzi plynnie jak np. na kursowym bike po rozgrzaniu.
Jak dodam troszke gazu to juz jest OK.

Taka sama sytuzacja jest na drugim biegu na wolnych obrotach.

Dlatego jak wolno jade to jezdze na polsprzegle ale jest to wkurzajace :D

Czy to kwestia synchronizacji gaznikow?
Jakie powinny byc wolne obroty w fazerku?
:moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 09:40:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-11-09 09:57:26 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
za luźny łańcuch


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 10:10:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
o tym nie pomyslalem :-( :-)
ok, dzis sprawdze.

A tak na marginesie, niby wszystko przeczytalem o napinaniu lacucha etc... ale ...
Czy myslicie iz poczatkujacy zrobi to dobrze?
No bo niby wszystko wiem.

1. Poluzowac sruby
2. odkrecic kontry
3. naciagnac nakretkami
4. dokrecic kontry
5. dokrecic sruby osi
ale.... obawiam sie czy mimo znacznikow uda mi sie ustawic kolo idealnie centrycznie ( w osi )
nie mam takiego doswiadczenia aby w czasie jazdy stwierdzic ze zle zrobilem :-)
No i pytanie, jak mocno dokrecic sruby?

Za godzine wstawie zdjecia lancucha i jego aktualny naciąg.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 10:36:40 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
nakrętkami regulacyjnymi po obu stronach musisz wykonać dokładnie taki sam obrót
przy dokręcaniu kontry uważaj żeby się nakrętka regulacyjna nie przekręciła, trzeba
ją trzymać w miejscu drugim kluczem

Nakrętkę na osi przykręcasz z wyczuciem, nie znam momentu jakim się ją dokręca.
Zawsze dokręcam mocno, ale tak żeby się dało w miarę łatwo ją odkręcić.

Ustawienie na znacznikach i sprawdzenie suwmiarką odległości do końca wahacza wystarczy,
żeby koło było w osi z motocyklem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 11:24:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
Fotki łańcucha:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Pomiar robiony bez obciążenia na nóżce bocznej
Co wy na to ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 11:48:55 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
smithpl napisał(a):
Nie chodzi plynnie jak np. na kursowym bike po rozgrzaniu.
Jak dodam troszke gazu to juz jest OK.


mam bardzo złe wiadomości, masz usterkę która nazywa się rzędowa sześćset-ka na gaźnikach :D
na kursie miałeś prawdopodobnie jednocylindrową YBR na wtrysku...

możesz jeszcze sprawdzić świece, fajki, mieszankę, sprężanie itp. aby wykluczyć usterki lub zamienić się z kimś kto ma identyczne moto i sprawdzić czy TTTM.

Ja swoim kotem niestety, też nie ruszę z samego sprzęgła a jeśli już, będzie to trwało kilkanaście sekund. trzeba podnieść obroty do ok 2 tyś i już.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 11:55:41 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
a to jak tak ma być to spoko, mi to nie przeszkadza w sumie jakoś mocno. Tak tylko się zastanawiałem bo to mój pierwszy moto i nie wiedziałem czy ma tak być czy nie :-)

a z tym łańcuchem? Naciągać? :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 13:00:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
mam bardzo złe wiadomości, masz usterkę która nazywa się rzędowa sześćset-ka na gaźnikach


Luterqu kto jak kto, ale Ty tego nie powinieneś pisać. Osoby , które robiły u mnie kota ( serwis gaźników ) mogą napisać, po puszczeniu sprzęgła kot się toczy bez poszarpywań po podwórku , można kręcić kółeczka :mrgreen: Jest to osiągalne, szarpania są spowodowane niedostatecznym podciśnieniem i jego skokami 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 13:55:02 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Wojt@s napisał(a):
Cytuj:
mam bardzo złe wiadomości, masz usterkę która nazywa się rzędowa sześćset-ka na gaźnikach


Luterqu kto jak kto, ale Ty tego nie powinieneś pisać. Osoby , które robiły u mnie kota ( serwis gaźników ) mogą napisać, po puszczeniu sprzęgła kot się toczy bez poszarpywań po podwórku , można kręcić kółeczka :mrgreen: Jest to osiągalne, szarpania są spowodowane niedostatecznym podciśnieniem i jego skokami 8)


Ja nie mówię, że się nie da. Pragnę tylko zauważyć, ze sportowe rzędowe 600 na jałowych obrotach ma mocy tyle co kot napłakał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 14:35:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
a podrzuci ktos jak z tym naciągiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 14:40:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Z tego co mi wiadomo to naciąg sprawdza się na centralce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 16:43:16 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
smithpl napisał(a):
a podrzuci ktos jak z tym naciągiem?


na zdjęciach wygląda na naciągnięty. Ja naciągam gdy dotyka wahacza od dołu.
Jak go obciążysz jeszcze bardziej się napnie, posadź kogoś ciężkiego na siedzeniu pasażera i sprawdź jak masz wątpliwości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 17:09:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-02-23 16:15:32
Posty: 90
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kociomber 600R
Ja kotem ruszę bez gazu, puszczam pomału sprzęgło i nawet nie za miauczy :D
"smithpl" co do tych poszarpywań to mogą być trzymające hamulce. U mnie tak było ze musiałem mu dawać więcej gazu bo szarpał przy ruszaniu. Trzymał troche tylni i przedni hebel a w sumie robił się duży opór i takie były skutki tego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 21:57:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
nie to zdecydowanie nie hamulce.
ja bez gazu tez ruszę ale nie jedzie plynnie z rowno pracujacym silnikiem tylko tak szarpiaco.
Tak jakbys mial w samochodzie wrzucony za wysoki bieg na predkosc którą jedziesz :-)


Ostatnio edytowano 2011-11-09 23:03:42 przez smithpl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 22:52:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Przy dobrze zrobionych gaznikach na 1 i 2 biegu kot toczy sie bez gazu bez najmniejszych szarpniec.

Jakie masz ustawione obroty na jałowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org