Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-05-28 10:44:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Mam pytanko: jak w waszych FZSach 1000 zmieniają się biegi? czy trzeba użyć większej siły czy raczej lekko chodzi dźwignia? Zauważyłem że w moim sprzęcie po dłuższej jeździe w korku i przeciskaniu sie między puszkami dźwignia chodzi jakby ciężej a w ogóle to do zmiany biegu trzeba użyć sporo większej siły niż w zr7 którym dotychczas jeździłem. Z tego co wyczytałem w innym wątku to może mieć na to wpływ stary i niewłaściwy olej którego jeszcze nie zmieniłem. Mam już zakupionego motula 7100, mam nadzieję że się poprawi jak go zaleje...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-28 10:44:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-05-28 13:59:36 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Spróbuj linkę sprzęgła podciągnąć trochę na śrubie przy klamce ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-28 15:53:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Ale linka chyba jest dobrze naciągnięta, bo wysprzęgla już na samym początku wciskania klamki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-28 16:03:48 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-29 13:42:13
Posty: 256
Lokalizacja: Bestwina (koło Bielska Białej)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 504219468
Obecne moto: Suzuki V-strom 1000
Spróbuj rozebrać seta i przeczyścić drobnym papierem ściernym tulejkę od dźwigni zmiany biegów która jest umieszczona na sworzniu od tego seta a potem ją nasmarować smarem (jest tam takie wyżłobienie na smarowidło). Tam lubi podejść syf i rdzewieje i się zapieka. Ja też myślałem, że w hamulcu nożnym mam zapieczone klocki a okazało się, że na secie było zapieczone. Zrobiłem jak w/w i teraz mam hamulec jak ta lala.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-28 23:18:43 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
To raczej nie jest wina dźwigni biegów bo w zakresie luzu dźwignia chodzi lekko, dopiero jak dochodzi do oporu stawianego przez skrzynie to trzeba użyć sporej siły żeby bieg wskoczył. Wydaje mi się że to wina skrzyni :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-29 00:25:19 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Takie same objawy daje brak dobrego wysprzęglenia. Sprawdź tą linkę. Podkręcenie śrubki przy manetce nic nie kosztuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-29 10:42:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Ale jak podciągne linke to sprzęgło bedzie się slizgać. A zużyte sprzęgło może dawać takie objawy?

-- 2013-06-11 08:40:58 --

Ponawiam pytanie. Po zmianie oleju zmieniło się tylko tyle, że na zimnym silniku biegi zmieniają się idealnie, natomiast jak silnik się rozgrzeje problem powraca i dotyczy to zarówno zmiany w górę i w dół. Jeśli uda mi się idealnie zgrać obroty silnika w trakcie zmiany to jest w miarę ok, ale jeśli nie to strasznie opornie to idzie :-\ Linka sprzęgła jest raczej dobrze naciagnięta bo sprzęgło nie ciągnie przy wrzuconym biegu i wciśniętej klamce, poza tym rozłącza juz na samym początku wciskania klamki.
Czy takie objawy to może być wina zużytego sprzęgła, lub kosza sprzęgłowego czy to raczej wina skrzyni? I jaki może być koszt ewentualnej naprawy skrzyni? I jeszcze jedno, ile wytrzymuje sprzęgło w takim sprzęcie? bo mój ma wg licznika niecałe 25kkm.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org