Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-11-04 22:22:16 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-24 19:21:54
Posty: 391
Lokalizacja: stolica "Scyzorykowa"
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6S
Cześć!
Mam pytanie odnośnie przeglądu po 36 000 km. Fazerka kupiłem ze stanem licznika 28 000 km ( 2004r. w wersji S) w tamtym roku. Po zakupie wymieniony został olej, filtr oleju, powietrza , płyn chłodniczy. Fazerek dostał nowe opony i akumulator. W tym sezonie machnąłem 8 000 km i czas na przegląd.
Podpowiedzcie co przy nim zrobić, oprócz tego co mam zamiar:
1. Wymienić filtr oleju i olej (Motul 5100 10W40)
2. Wymienić płyn hamulcowy
3. Sprawdzić napęd
4. Sprawdzić łożyska główki ramy i kół
5. Sprawdzić klocki i tłoczki hamulcowe
Co ze świecami, chyba trzeba wymienić, no i co z zaworami? Niektórzy mechanicy zarzekają się, że trzeba regulować, a to koszt ponad 400 zeta. Nie stać mnie na wydanie ponad 1000 zł. To koszt 10 % obecnej wartości moto :shock: . No chyba, że to konieczność to wezmę pożyczkę :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Serwis przy 36 000 km.
PostNapisane: 2013-11-04 22:22:16 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-11-05 10:42:58 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-24 19:21:54
Posty: 391
Lokalizacja: stolica "Scyzorykowa"
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6S
Panie, panowie co z tymi zaworami. Regulować, czy dac sobie spokój?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-05 13:29:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Jak słychać to regulować ;) A jak nie słychać to jeździć i kupić przy okazji maść na ból du*y, żeby nie martwić się niepotrzebnie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-05 13:38:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
dokładnie. serwisówka + zaufany mechanik. w serwisówce na 37 tys km masz masę wpisów "sprawdź i jak nie tak to wymień", więc koszt zależy od tego jak te duperele wyglądają. na forum nikt ci tego nie zdiagnozuje, trzeba obadać moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-05 13:52:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-10-11 08:03:21
Posty: 137
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki z1000sx
Dobrze kolega pisze. Jeszcze jedna sprawa zdroworozsądkowa. Jak będziesz robił przy okazji i będziesz miał lepszy dostęp do silnika, itp. to wtedy warto działać profilaktycznie. Ja przy diagnostyce układu wtryskowego i elektrycznego pojechałem ze świecami i luzami zaworowymi.

LwG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org