Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-08-18 21:53:18 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Dziwne dźwięki z napędu - TAK WIEM jest źle naciągnięty, dużo za luźny ponieważ zmieniałem tylną gumę i nawet nie nasmarowałem jeszcze, filmik to najlepiej obrazuje, specjalnie zdjąłem osłony:

https://www.youtube.com/watch?v=wCXt6kgmCMk

WYJAŚNIONE: nie dokręcona zębatka zdawcza, dzięki.


Ostatnio edytowano 2014-09-13 14:02:57 przez DominWK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-18 21:53:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2014-08-18 22:13:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-06-10 14:58:50
Posty: 27
Lokalizacja: Zabrze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Co do koła, to ja mam chyba nawet gorzej (ale w FZ6).
W związku z tym na zimę będę znów wymieniał płyn hamulcowy i tym razem ściągnę tłoczki i pożądnie je wyczyszczę, wydaje mi się, że po prostu nie odbijają tak jak powinny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-18 22:14:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-09-10 20:14:02
Posty: 69
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S 04r.
Cóż, widocznie zaciski tyci tyci za mocno trzymają. Generalnie niema tak źle, nie wiem czy warto się paprać z rozbieraniem i czyszczeniem zacisków, chyba że klocki masz już nieco zmęczone to zrób to przy najbliższej wymianie. A jak klocki są prawie nówki to zrób to teraz, i przy okazji zobaczysz w jakim stanie są uszczelnienia.
Łańcuch terkocze? widocznie kogoś nie lubi. Z tego co tam widać na filmiku, to wydaje mi się że masz kilka ogniw przytartych. Musiałbyś to często olejem smarować to może by puściły a i tak nie jest pewne że puszczą. U mnie nic nie dało częste smarowanie. Dodatkowo sprawdź czy się ci ogniwa nie rozłażą. Druga możliwa przyczyna terkotania to przetarty ślizgacz i łańcuch już zdążył się przytulić do wahacza. Co do naciągu, lepiej sprawdź w instrukcji jeśli nie wiesz jaki ma być.

Jak chcesz zlokalizować wyciek to umyj to bagienko dokładnie i wytrzyj do suchego, później obserwuj skąd zaczyna się pocić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-19 11:09:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
nie wydaje mnie się żeby terkotanie było przyczyną ślizgacza, ale sprawdzić możesz. Pierwsze co bym zrobił to umył dokładnie wszystko - łańcuch, zębatki i wszystko co wokół nich. Następnie zmyć do czystego, nasmarować łańcuch, naciągnąć tak jak ma być i słuchać terkotania raz jeszcze.
Opisane zabiegi z pewnością pomogą....aczkolwiek może to również zależeć od zużycia zębatki zdawczej, filmik dokładnie tego nie obrazuje co prawda.

Co do wycieku, umyj i obserwuj. Być może wystarczy tylko dociągnięcie śrubeczek.

Acha...o kole zapomniałem....moje kręci się o wiele lepiej, że tak to ujmę....koniecznie zdejmij zaciski i poczyść wszystko....fajna, mila i przyjemna praca...efekt bezcenny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-20 19:33:27 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Tak powinno być prawda? :? :? :?

https://www.youtube.com/watch?v=em1xuyv5EBQ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-20 19:38:44 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Musisz dokręcić i dobić odpowiednio podkładkę zabezpieczającą. Nie może być luźna :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-20 19:49:11 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
No właśnie też tak pomyślałem że coś tutaj jest nie tak - nakrętka luźna przez co zębatka zdawcza trochę luźna - i znaleźliśmy przyczynę głośnego dzwonienia, zębatka się telepie i tyle

jak to zrobić w warunkach domowych :) wrzucić jedynkę, odgiąć blaszkę, dociągnąć nakrętkę na maxa z wyczuciem i nagiąć blaszkę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-20 19:52:47 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
DominWK
Prawidłowy tok myślenia :D Zrób jak piszesz :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-07 14:04:42 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Dominik rozwiązałeś zagadkę terkotania, po dokręceniu ucichło?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-07 22:42:39 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Tak dokręciłem nakrętkę, wyczyściłem łańcuch, nasmarowałem i jak ręką odjął :)

A co do wycieku to też już wyjaśnione, było bardzo dużo syfu w okolicach zębatki zdawczej i po jeździe ten syf był tak rozgrzany że aż kapał i wyglądało to jak przepalony olej, a w rzeczywistości było usyfionym smarem do łańcucha


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-08 09:25:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Dzięki.... czyli czeka mnie zabawa ze ściąganiem gmoli :/
Pamiętasz może jaki klucz jest potrzebny do dokręcenia zębatki?
Aktualnie dysponuję tylko zestawem fabrycznym, plus kilka imbusów :/


Ostatnio edytowano 2014-09-08 09:30:51 przez arthi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-08 09:29:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
arthi
a z czym masz problem, że musisz je ściągać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-08 09:35:37 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Mam gmole, które mocowane z przodu do łap silnika, u góry do ramy i z tyłu do tylnych podnóżków, przez co przechodzą w niewielkiej odległości od pokrywy zębatki. Kiedyś próbowałem dobrać się do zębatki bez ich ściągania, odkręcając jedynie podnóżki i nie dało się.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-10 20:04:25 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Klucz nasadowy 37 do nakrętki zębatki zdawczej, ja pożyczyłem od znajomego mechanika


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org