Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-12-07 23:53:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-11-09 01:05:01
Posty: 151
Płeć: Mężczyzna
pawlikgawlik napisał(a):
Jakieś dowody? Ja po 3 min szukania znalazłem wykresy, że sam wydech zwiększa moc. Przykład:

A masz dowód, że dyno nie było po remappingu? ;)
electro napisał(a):
Raczej hamownia i zmiana map.

Doczytałeś to? Możesz wywalić dolot całkowicie, dać jakiś mega przelot a i tak to tylko pogorszy osiągi dopóki nie zmienisz map. I nie jest to tajemnicą, ot podjedź na hamownię i sprawdź sam.
pawlikgawlik napisał(a):
Co do głosów "kup sobie sporta" albo "Kup litra jak chcesz mieć więcej mocy" to tak jak by tunerom samochodów powiedzieć "weź zostaw tego golfa, kup sobie porsche". A może kolega chce mieć najmocniejsze fz6 w Polsce ;). Jego kasa.

A ja komuś bronię tego? Po prostu mówię, że to idiotyzm pchać hajs w tuning fz6 i to potwierdzi każdy racjonalnie myślący człowiek. Toteż nie oszukujmy się, pewnie wylecę za ten tekst z forum, ale fazer to przeciętniak. Miał być tani, w miarę dobrze wykonany, wygodny i wielozadaniowy, co plasuje go w półce nijakiści. Nikt go nie robił z super materiałów, nie odelżał na siłę, bo nie po to został stworzony. I właśnie dlatego dla mnie bezsensem jest robienie z niego sportowej machiny. Dajcie już spokój z tym napinaniem się, niech fazer sobie pomyka po mieście i trasach, ale ostatnie poty wyciskajmy z maszyn do tego przeznaczonych ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-07 23:53:22 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-12-08 04:19:56 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
electro napisał(a):
Toteż nie oszukujmy się, pewnie wylecę za ten tekst z forum, ale fazer to przeciętniak.



za ten tekst nie, ale jestem przekonany że nikt za Tobą by nie płakał
bo twoje wypowiedzi są .... nie będę ich komentować

do każdego masz jakieś ale a twoje posty nie wnoszą zupełnie nic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-08 17:13:35 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-04 22:39:21
Posty: 27
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Sony Ericsson
Obecne moto: fz6
jezzu, czemu to tak zawsze się kończy...

Umówmy się: dźwięk fabrycznego wydechu trzeba kochać;p inaczej słabo.. mi daleko do tego, więc zmieniam na leovince, bo to najlepsza relacja jakość cena za przelot a nie nakładki
K & N: no...lepsze ssanie;p i jeśli coś odczuwalne to reakcja na gaz

Nie chcę sp... sobie moto przez głupie przeróbki, dlatego pytam o Wasze doświadczenia. Na hamownię nie będę startował z FZ6, po powyższych zmianach będzie przyrost mocy 0,5%? :lol:

Nie chcę z FZ zrobić M1, lecz pojeździć parę lat, a nie skakać na sporta po 2 sezonach. Że jest tak uniwersalny, że aż niby nijaki? To jest właśnie pole manewru, żeby ją zmienić pod siebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-08 18:55:32 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-10-07 22:52:01
Posty: 205
Lokalizacja: Żywiec/Kraków
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 694 667 723
Obecne moto: YZF600R
piece0f napisał(a):
jezzu, czemu to tak zawsze się kończy...


Bo tacy ludzie jak ja nie lubią jak ktoś pisze o czymś o czym nie ma pojęcia.

electro napisał(a):
A masz dowód, że dyno nie było po remappingu?


Tak, bo umiem czytać i znam języki obce. Nie będę Ci tłumaczył, ale dobrze się przypatrz wykresom.

electro napisał(a):
Możesz wywalić dolot całkowicie, dać jakiś mega przelot a i tak to tylko pogorszy osiągi dopóki nie zmienisz map. I nie jest to tajemnicą, ot podjedź na hamownię i sprawdź sam.


Gdybyś się choć trochę znał to byś wiedział, że wywalanie dolotu wcale nie poprawi osiągów. Tak jak napisanie, że wywal dolot, wydech i sprawdź. Czyli wywalenie dolotu i wydechu i wgranie nowych map poprawi osiągi? Weź książki do ręki i sprawdź jakie funkcje spełniają dolot i wydech w procesie spalania mieszanki paliwowo-powietrznej.

Na hamownie nie muszę jechać. Bo wiem po co jest przepływomierz i sonda lambda jak działają i co powodują. Remaping stosuje się by wycisnąć z przelotu i dobrego dolotu max. Poza tym nie wszystko robi się dla KM czasem warto poprawić przebieg charakterystyki co znacząco uprzyjemni jazdę.

I na tym skończę bo jak chcesz to możesz na zlocie, albo prywatnie spróbować mi udowodnić swoje racje. Ja dałem Ci dowody, a Ty tylko piszesz...







Kolego piece0f Jak powiedział Wojtas, zakładaj i będzie hulać. Możesz spróbować zrobić to co napisałem wcześniej, przy okazji będziesz mógł powiedzieć czy propozycje dały jakieś wymierne rezultaty czy nie. ;) Zostanie dla potomnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-08 19:32:42 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-11-09 01:05:01
Posty: 151
Płeć: Mężczyzna
taz1612 napisał(a):
do każdego masz jakieś ale a twoje posty nie wnoszą zupełnie nic

Widzę nadal od czasu wciskania ludziom używki powyżej ceny nowego nadal czujesz się urażony, luz, przeprosin nie będzie więc sie wkurzaj dalej ;)
piece0f napisał(a):
zmieniam na leovince, bo to najlepsza relacja jakość cena za przelot a nie nakładki

Tak.
piece0f napisał(a):
To jest właśnie pole manewru, żeby ją zmienić pod siebie.

Wbrew pozorom nie ma jakoś dużo części akcesoryjnych. Jak dla mnie to moto dla kogoś kto nie wie czego chce, albo chce czegoś takiego właśnie, bo czasem taka uniwersalność jest fajna :)
pawlikgawlik napisał(a):
Czyli wywalenie dolotu i wydechu i wgranie nowych map poprawi osiągi?

Nie, ale według wieści wiejskich tunerów da z 50 koni ;)
pawlikgawlik napisał(a):
I na tym skończę bo jak chcesz to możesz na zlocie, albo prywatnie spróbować mi udowodnić swoje racje. Ja dałem Ci dowody, a Ty tylko piszesz...

Dałeś jakiś wykres z dyno i to całe dowody. Polecam pójść na hamownie, zrobić wykres na stocku, a później (bez zmiany map) na akcesoryjnym dolocie (w zasadzie to filtrze) i wydechu. Wiadomo, że różnicy raczej nie poczujesz, ale jednak nie mówmy, że to zwiększa osiągi, bo nie jest to prawdą.
Możemy sobie pogadać o doładowaniu dynamicznym, właściwej długości dolotu, o efektach falowych ale to nic nie zmieni, to teoria, jedyna metoda sprawdzenia tego to wyjście na hamownie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-23 15:04:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-04 22:39:21
Posty: 27
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Sony Ericsson
Obecne moto: fz6
Panowie,

K&N nie zakładałem, w FZ6 to NIC nie daje. Ładnie naklejka wygląda i przy sprzedaży ludzie się jarają. Dać coś może po zmianach w R6, a nie w fz6: opinia mechanika. Kupiłem za to MIVV pełen przelot bo leo ktoś mi zwinął w ost. chwili. Kupiłem dedykowany filtr Yamaha i w połączeniu z MIVV nic mi nie faluje, no oprócz ciśnienia jak odkręcam manetę. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-24 13:28:02 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
piece0f napisał(a):
Panowie,

K&N nie zakładałem, w FZ6 to NIC nie daje. Ładnie naklejka wygląda i przy sprzedaży ludzie się jarają. Dać coś może po zmianach w R6, a nie w fz6: opinia mechanika. Kupiłem za to MIVV pełen przelot bo leo ktoś mi zwinął w ost. chwili. Kupiłem dedykowany filtr Yamaha i w połączeniu z MIVV nic mi nie faluje, no oprócz ciśnienia jak odkręcam manetę. :D


Tak ale jak w końcu wyjmiesz te Db-killery to może zacznie falować :lol: Poza tym w LeoV. masz w standardzie tzw.decata czyli rurę która zastępuje katalizator a to powoduje jeszcze większe perturbacje w układzie dolotowym :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-24 13:53:04 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-04 22:39:21
Posty: 27
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Sony Ericsson
Obecne moto: fz6
no panie przecież piszę że pełen przelot i rura bez kata:) ale fakt, bez db może fale będą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-05 21:21:28 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-04 22:39:21
Posty: 27
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Sony Ericsson
Obecne moto: fz6
pawlikgawlik napisał(a):
electro napisał(a):
Raczej hamownia i zmiana map. Zresztą tajemnicą nie jest, że założenie tego zestawu pogorszy osiągi, wbrew obiegowej opinii wiejskich tunerów.


Jakieś dowody? Ja po 3 min szukania znalazłem wykresy, że sam wydech zwiększa moc. Przykład:

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Co do tego, że to wtrysk. Odepnij na 24h aku, a jak jest zima to może odepniesz na dłużej. Może pomóc bo komp powinien wykasować swoje dane. Nic pewnego, ale spróbować nie zaszkodzi. Cudów nie osiągniesz, falować może bo komp sie dostraja do warunków które nie są naturalnie wpisane w mapę. Jak pisze kolega electro co jest prawdą, by osiągnąć sporo, to trzeba stroić i na to rady nie ma. Są gotowe mapy pod dany wydech i nie trzeba specjalnie jeździć na hamownie Taki zabieg jednak nie zaszkodzi, a może sporo przynieść. Jednak zakup PCV nie jest najtańszy.

Co do głosów "kup sobie sporta" albo "Kup litra jak chcesz mieć więcej mocy" to tak jak by tunerom samochodów powiedzieć "weź zostaw tego golfa, kup sobie porsche". A może kolega chce mieć najmocniejsze fz6 w Polsce ;). Jego kasa.

piece0f napisał(a):
Może trzeba byłoby wtryski wyregulować?


Wtrysków się nie reguluje. Strojeniu poddaje się komputer (jeżeli sie da, a w FZ6 się nie da - trzeba kupić PC V). Można zsynchronizować przepustnice, ale nie wiem czy po zmianie filtra i wydechu coś to da. Nigdy nie zaszkodzi.


Faluje mnie;p spróbuję odłączyć akumulator, jak piszesz, ECU się zrestartuje i zobaczymy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-08 09:44:27 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
W kompie są tylko proporcje dla danych obrotów - a nie jakieś cuda wianki, na efektywne i efektowne spalanie ma wpływ wiele czynników - a nie tylko wydech czy filtr - pomyślcie o tym zanim zwalicie winę na jakiś pojedynczy element.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-03-22 22:31:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-03-22 22:18:35
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Odgrzewając kotleta mam pytanko. To falowanie które u was występuje to takie jak ja mam?
Kupiłem go już z przelotem, filtrem K&N i coś przy gaźnikach było zmieniane.
Waham sie czy dawać do mechanika na synchronizacje gaźników, czy to w ogóle w czymś pomoże. Słyszałem że to w T-catcie normalne.


https://youtu.be/OBxaXOjVRKo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-03-23 08:16:43 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-08-24 13:21:08
Posty: 73
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 2005r
Podkrec wolne obroty i będzie git.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-03-23 21:03:48 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
zaradny20 napisał(a):
Odgrzewając kotleta mam pytanko. To falowanie które u was występuje to takie jak ja mam?
Kupiłem go już z przelotem, filtrem K&N i coś przy gaźnikach było zmieniane.
Waham sie czy dawać do mechanika na synchronizacje gaźników, czy to w ogóle w czymś pomoże. Słyszałem że to w T-catcie normalne.


https://youtu.be/OBxaXOjVRKo


Przecież tu była dyskusja o FZ6.. tam są wtryski :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org