Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-04-03 13:02:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-06-26 12:03:38
Posty: 48
Płeć: Mężczyzna
Hej, dziś zmuszony jestem prosić o fachową pomoc osoby znające tajniki mechaniki motocyklowej. Mój pacjent to FZS 1000 2004r. Motocykl z dnia na dzień zaczął gasnąć po przekroczeniu 8tys obrotów. Im mocniej się odwinie manetkę, tym bardziej się dławi, wręcz potrafi zgasnąć po dojściu do 8 tys i kopci po zamule. Czuć, że nie spala mieszanki. Do 8 tys obrotów chodzi idealnie, jak kiedyś. Co sprawdziłem?

1. Tps w porządku
2. Exup w porządku, otwiera się jak powinien, pozycja wyjściowa wręcz idealna.
3. Cały układ zasilania od zbiornika do gaźników w normie (gaźników nie sprawdzałem bo były regulowane pod koniec sezonu) - ciśnienie paliwa w normie
4. Filtr paliwa i powietrza w porządku.
5. Przeczyściłem prawie całą elektronikę.
6. Styki przy killswitchu przeczyszczone, to nie to.

Zawory były regulowane, rozrząd nie przeskoczył, aku nowe. Co to do cholery może być? Odchodzę od zmysłów, taka niespodzianka na koniec sezonu... Przysięgam, że osobie która pomoże mi z tym problemem stawiam skrzynkę ulubionego browara.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-03 13:02:55 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2016-04-03 20:44:34 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Rosa94 napisał(a):
(gaźników nie sprawdzałem bo były regulowane pod koniec sezonu)


W takim razie, ja bym zaczął od gaźników


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-03 22:08:18 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-06-26 12:03:38
Posty: 48
Płeć: Mężczyzna
Jutro się za nie zabiorę, tylko psychicznie się nastawię bo to beznadziejna robota... Jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to proszę o rady. Oczywiście będę dawał znać o moich działaniach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-03 22:16:49 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
powietrze swobodnie dochodzi do filtra czy ma jakieś przeszkody po drodze....powiem wprost...czy szmata nie siedzi gdzieś po drodze co by blokowała dostęp powietrza do filtra....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-04 11:07:29 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Rosa94, zanim całe gaźniki wyciągniesz spróbuj spuścić z nich paliwo tylko i zalać na nowo świeżym paliwem.
Mój fazer (600) po dłuższym około zimowym postoju zawsze zamula zanim się stare paliwo nie przepali.
Jesteś pewien, że przed regulacją było dobrze?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-04 13:30:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-06-26 12:03:38
Posty: 48
Płeć: Mężczyzna
Chodził długo wiec paliwo z komór pływakowych na bank spalił kilka razy. Objaw jest taki jakby brakowało mu paliwa. Mogą być zapchane dysze, ale do takich objawów to musiałyby być chyba wszystkie zapchane :O nie wiem co o tym myślec... Ewidentnie coś z paliwem bo pod dużym obciążeniem kiedy potrzeba dużo paliwa to się dusi i puszcza dym z komina. Chociaż w sumie...skoro idzie dym z komina to paliwo jest, tylko nie spalane. Dobrze myśle?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-04 14:37:12 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Jaki kolor tego dymu?
Gaźnik to połączenie spłuczki i kilku ciśnieniowych dysz :P
W każdym razie paliwo nalewane jest od góry i pobierane też od góry - może Ci po prostu zalegać syf który tak łatwo się nie przepali, dlatego lepiej wylać wszystko z gaźników. Do tego wystarczy tylko długi śrubokręt, kawałek wężyka i butelka (choć dwie ostatnie to opcja).

Tak mi teraz przychodzi do głowy: sprawdź czy wszystkie wężyki z paliwem idą tak, że nie są pozaginane i czy odpowietrzenie baku jest drożne, to może banalne ale zobacz tez czy kranik w baku jest na w pozycji 100% otwarty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-04 15:13:08 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-06-26 12:03:38
Posty: 48
Płeć: Mężczyzna
Ciemny zdecydowanie, przewody wszystkie w porządku. Pogrzebię najpierw w układzie zapłonowym bo gaźniki wyjąć to mordownia w tym motocyklu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-04 22:32:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-06-26 12:03:38
Posty: 48
Płeć: Mężczyzna
Podaje rozwiazanie: rękawiczka w filtrze powietrza ... Jestem idiotą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-04 22:57:03 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-07-29 10:56:56
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 2001r
mores napisał(a):
powiem wprost...czy szmata nie siedzi gdzieś po drodze co by blokowała dostęp powietrza do filtra....

Jasnowidz :shock: , brawo, proszę o podanie 6 w najbliższego totka :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-06 19:13:26 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
oj tam....miałem podobnie...tylko, że szmatka mi troszkę blokowała :)

zaczynamy od najprostszych rzeczy...proste :)

jaka ulga co :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-11 19:32:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Na moje to ktos komus browara wisi ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org