Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 314 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2023-04-25 12:14:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2023-04-24 15:55:35
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
caruso napisał(a):
michal750 napisał(a):
Dzis wyjmowalem pompe ABS w swoim FZ6 S1. Dzieki przeczytaniu całego tematu i Waszym cennym poradom wszystko poszło gładko. Jednak po wyjeciu elektrozaworów okazało sie , ze tloczki siedza bardzo ciasno i nie chca wyjsc. Ciezko je bylo wbic glebiej a co dopiero mowic o wyjeciu. Jakich sposobow sprobowac aby je wydobyc? Probowalem wiertłem, drutem, wkretem i nic :( Czym lepiej moczyc: nafta czy wd40?
Moze od razu lepiej zapytam, kto ma na sprzedanie 2 elektrozaworki?


U mnie poszło po moczeniu w nafcie świetlnej przez noc, tylko wyjmij uszczelki przed bo spuchną od nafty. Jak już wbiłeś do środka to połowa sukcesu.


Nalewales nafte do srodka tloczka czy tez wkladales elektrozawor do naczynia z naftą?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-25 12:14:53 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2023-04-25 13:10:37 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-04-26 23:01:03
Posty: 12
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 [abs]
michal750 napisał(a):
caruso napisał(a):
michal750 napisał(a):
Dzis wyjmowalem pompe ABS w swoim FZ6 S1. Dzieki przeczytaniu całego tematu i Waszym cennym poradom wszystko poszło gładko. Jednak po wyjeciu elektrozaworów okazało sie , ze tloczki siedza bardzo ciasno i nie chca wyjsc. Ciezko je bylo wbic glebiej a co dopiero mowic o wyjeciu. Jakich sposobow sprobowac aby je wydobyc? Probowalem wiertłem, drutem, wkretem i nic :( Czym lepiej moczyc: nafta czy wd40?
Moze od razu lepiej zapytam, kto ma na sprzedanie 2 elektrozaworki?


U mnie poszło po moczeniu w nafcie świetlnej przez noc, tylko wyjmij uszczelki przed bo spuchną od nafty. Jak już wbiłeś do środka to połowa sukcesu.


Nalewales nafte do srodka tloczka czy tez wkladales elektrozawor do naczynia z naftą?


Psiknac WD-40 można też, jak wkładałem cały, żeby przewodów nie zamoczyć. Ogólnie uważaj na te przewody, przed włożeniem pompy sprawdź ciągłość przewodów co byś nie robił dwa razy jak ja ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-25 16:53:49 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 481
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Wg mnie moczyć w nafcie. Jak udało się lekko wepchnąć tzn, że trochę już się obluzował ten syf i tłoczek się odkleił. Ja robiłem to drugą stroną wiertła na ciasno spasowanego z otworkiem i naginając lekko wiertło próbowałem wyciągnąć tłoczek. Możesz próbować dopasować blachowkręt tak, że złapie ci gwintem i być może uda się lekko obrócić tłoczek co spowoduje rozruszanie syfu. Można też próbować pukać czubkiem np w twardy plastik ale pod warunkiem, że tłoczek jest wciśnięty. Po prostu trzeba kombinować i się nie poddawać. Jeśli chodzi o uszczelki to ja bym taką pompę składał na nowych dedykowanych do płynu hamulcowego czyli z EPDM. Ich koszt to ok 10-15zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-25 17:00:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Pamiętaj tylko żeby później wypłukać to albo dedykowanym brake cleanerem albo czystym izopropylem i przedmuchać sprężonym powietrzem ;) co by tam wilgoci i osadów nie pozostawić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-25 17:37:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2023-04-24 15:55:35
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Toczek siedzi jak przyspawany. Nie moge go niczym ruszyc, choc zniszczylem juz ze 4 narzedzia.
Teraz sie zastanawiam czy dobrym pomyslem jest odszlifowanie tych miejsc na cewce: https://photos.app.goo.gl/9hjQRi9yK9bpdKNeA
Czy jak zdejme cewke to uda sie od tyłu wybic tłoczek?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-25 17:47:29 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 481
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Mam gdzieś totalnie zastany zawór którego przeciąłem na pół. Wg mnie nie da się tego rozebrać.
Możesz jeszcze spróbować schłodzić zamrażaczem ten trzpień w środku choć nie wiem czy powierzchnia styku nie jest za duża i zimno szybko przeniknie do obudowy i to nie spowoduje obkurczenia tłoczka na którym nam zależy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-25 19:40:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2023-04-24 15:55:35
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Janusz81 napisał(a):
Możesz jeszcze spróbować schłodzić zamrażaczem ten trzpień w środku choć nie wiem czy powierzchnia styku nie jest za duża i zimno szybko przeniknie do obudowy i to nie spowoduje obkurczenia tłoczka na którym nam zależy.

Podobnie pomyslalem o nagrzaniu calego elektrozaworu, ale odpuscilem ten pomysl bo stwierdzilem, ze nagrzeja sie oba elementy i nic to nie da


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-25 23:15:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2022-12-28 14:40:53
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 669419501
Jakbyś nie poradził z elektrozaworami to mogę pomóż jeśli nie są zbite młotkiem lub nieudolnie próbowane w rozbiórce i cewka już pękła albo przewody ci się ukruszyły w środku .
Ok 70zł /szt
Ważne również są sekcje tłoczące i zawory jednokierunkowe.
Ogólnie regeneruje takie moduły ABS lub mam dostęp do sprawnych ogólnie modele Yamaha


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-05-15 21:51:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2023-04-24 15:55:35
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Dziekuje lukasz-fz6 za pomoc przy rozruszaniu elektrozaworów. Jednak po złożeniu nadal nie mam ABS w tylnym kole :( Przod dziala prawidłowo. Wszystko odpowietrzalem kilkanascie razy, robilem testy i w tylnym kole nie dziala :(
Ktoś ma pomysł co moge jeszcze sprawdzic?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-05-15 23:36:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2022-12-28 14:40:53
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 669419501
Jutro zadzwonię na priv , powiesz mi czy robiłeś test diagnostyczny ABS i jak się zachowywał i czy świecą jakieś błędy może coś naprowadze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-05-26 15:01:04 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2023-05-26 14:37:26
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6s2
lukasz-fz6 napisał(a):
Jutro zadzwonię na priv , powiesz mi czy robiłeś test diagnostyczny ABS i jak się zachowywał i czy świecą jakieś błędy może coś naprowadze

Cześć, mam podobny problem jak kolega wyżej. Po rozruszaniu zaworków i złożeniu wszystkiego do kupy przód działa elegancko zarówno na testach jak i na drodze, natomiast tył zero reakcji nawet na testach. Po wykasowaniu błędów nie wyrzuca żadnych nowych.
Udało wam się jakoś dojść co szwankuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-05-26 16:26:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2022-12-28 14:40:53
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 669419501
Musiał bym założyć pompę na stół i dopiero ja sprawdzić - koledze co pisał wyżej zrobiłem zaworki także były pewne że działają ale pompa ma również sekcje tłoczące z kilkoma zaworami jednokierunkowymi , także nie jest powiedziane że po rozruszaniu tłoczków zadziała bo to że cewka cyka to nie znaczy że otwiera zawory , a tłoczki zapieczone nie mają z resztą nic wspólnego , zrobisz tłoczki jak zawory uszkodzone to i tak nie zadziała. Dopiero na stole mogę sprawdzić ale całą pompę bym musiał mieć , a równie dobrze w motocyklu może coś niedomagać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-05-26 17:17:23 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2023-05-26 14:37:26
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6s2
Aaa to chyba na razie tak zostanie bo nie chce mi się wydzierać jej znowu a abs z tyłu nie jest mi jakoś super potrzebny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-12-08 18:31:25 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2023-04-24 15:55:35
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Ciekaw jestem Waszych pomysłów na wyciagniecie tłoczka.
Ja probowałem wielu pomysłów, ale żaden sie nie powiódł :(
Tłoczek jest wykonany z bardzo twardego materiału i żaden wkręt ani rozwiertak sie w niego nie wgryzie. Moczenie w nafcie i opukiwanie tez nic nie dadzą w ciezkich przypadkach. Wiertła, szprychy , rozwiertaki i haczyki dentystyczne szybko poległy w walce. Mocnym połączeniem okazało się lutowanie stalowej linki do tłoczka, ale nie na tyle mocnym aby go wyszarpnąć.
Rozważam zakup jakiegos cienkiego szydełka , które odpowiednio oszlifuje i zostawie haczyk aby probowac wyszarpnac tłoczek (choc szczerze wątpie w powodzenie tej misji)
Zastanawiam sie także nad grzaniem korpusu (rozszerzalnosc materiału) ale nie chce uszkodzic plastikowych elementow elektrozaworu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 314 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org