Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-11-23 12:31:32 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
po ostatniej przejadżce również zauważyłem że moje długie światłą świecą do przodu i idzie strumień w kosmos:D śmiesznie to wyglądało ale nie mam pojęcia dlaczego tak mi się stało. Wcześniej zdaje i się że tego nie było. Kręcę tymi śrubkami (po lewej i po prawej stronie żarówki są, w kocie po prawej stronie jest spejalne wycięcie na śrubokręt) i nie ma żadnej zmiany....ile trzeba wkręcić albo wykrecić śrubki aby się coś zmieniło?i która jest do długich swiateł?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-23 12:31:32 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2009-11-23 13:53:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-20 20:50:13
Posty: 121
Lokalizacja: Krapkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 08
To widzę mamy podobny problem ^^ tyle że ja nie wiem jakie śrubki mam po kręcić... zaraz idę się z tym po bawić może się uda :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-12-21 10:28:17 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Mr.Jack napisał(a):
Ok, dzięki serwisówce dowiedziałem się, które śruby odpowiadają za regulacje świateł - dziecinnie proste :)


No to podziel się tym dziecinnie prostym rozwiązaniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-03 11:32:56 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Ja zaś mam taki problem: mam zgięty do góry stelaż od czaszy (niedługo, bo zaraz go oddaje razem z czachą do naprawy, ale jednak jeszcze tak) no i światła walą w kosmos, jak siemasz. Postanowiłem więc je nieco obniżyć. Udało mi się znaleźć regulację krótkich najpierw, obniżam, obniżam, jest już właściwie ok, ale myślę sobie: "a! jeszcze jeden obrocik!" No i jak coś pyknęło, tak światła z powrotem podniosły się do góry i teraz kręcąc śrubą można je tylko podnieść, a opuszczają się tylko do pewnego momentu, i to bardzo gównianego, bo świecą i tak do góry. I teraz pytanie: czy mogłem tam ukręcić jakiś gwint? Czy śruba mogła wypaść, np. przez wykręcenie jej całej i teraz jak wręcam, to nie trafia, tylko popycha jakby poprzez wkręcenie, ale się nie wykręca, więc nie obniża. Dziś tam zajrzę, ale porady mile widziane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-03 21:23:04 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-31 16:32:51
Posty: 56
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 rocznik 99
no to daj znać, bo u mnie działa podobnie. Obniża się do gównianego momentu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-03 23:10:00 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Zdemontowane mam wszystko, no i okazało się, że moje światło jest w stanie poniżej krytyki. Jest CAŁE właściwie porozpierdalane. Tak, to odpowiednie słowo. Tzn, widziałem, że jest pęknięte, ale że aż tak?! :o Porażka. Jutro oddaje moto do spawania czachy, prostowania stelaża, spawania reflektora. Boję się, że powie mi, że lepiej już kupić nowy ;( Ale zobaczymy. Ponadto mam troche wypalony odbłyśnik, eh. Na górze. Ale dobra, nie to jest powodem słabej regulacji. Choć rozkręciłem wszystko, mam światło w ręku, co więcej! mam taką w nim dziurę, że elegancko widzę śrubę, którą kręcimy, regulując światła, nadal nie wiem, co jest powodem. No kurde. Mogę ręką to światło ustawić, żeby waliło na dół, ale nie wiem, czemu śruba tego nie robi...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-04 16:46:16 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-13 19:40:14
Posty: 138
Lokalizacja: Orzesze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 01r
to widze że nie tylko ja mam takie problemy ;D ale mi sie urwałą wogóle lampa od regulacji i cały czas świeciła w doł, mogłem ją tylko ręka podnieść za tą gumę z tyłu ale odrazu opadała, więć wziąłem wkręta bodajże 20mm, podciągnąłem lampę tak jak ma być i wkręciłem wkręta nad śrubką od regulacji, podregulowałem i jest git, zaś moje długie również święcą w kosmos, regulacja nie działa ;d ale i tak dobrze widzę, tylko ślepie nimi ludzi z naprzeciwka 8)

a apropo krzywego stelaża też miałem ten problem, ale w celu naprawienia go potrzebne są 3 rzeczy :
kątówka, spawarka oraz czarna farba
więc nie wiem czy jest sens dawać to do serwisu i płacić kupę kasy...stelaża do końca już nie naprawisz, czacha i tak będzie naciągana na niego, ponieważ kąty idealnie się nie będą zgadzać, a dobry stelaż to wydatek jakichś 300 zł o ile pamiętam, oczywiście używany. Więc lepiej zrobić to samemu o ile sie ma do tego warunki i sprzęt


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-04 17:33:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
więc nie wiem czy jest sens dawać to do serwisu i płacić kupę kasy...stelaża do końca już nie naprawisz, czacha i tak będzie naciągana na niego, ponieważ kąty idealnie się nie będą zgadzać, a dobry stelaż to wydatek jakichś 300 zł o ile pamiętam, oczywiście używany. Więc lepiej zrobić to samemu o ile sie ma do tego warunki i sprzęt


Tutaj się kolego mylisz, idzie zrobić stelaż tak żeby był prosty, kwestia tego na ile masz wyczucie i techniki, prostowaliśmy już różne cuda, podstawa to mieć stelaż plus czachę na przymiarki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-05 00:06:38 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-01-09 20:01:01
Posty: 30
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: htc
Obecne moto: FZ6
Może dla wielu ustawienie świateł to buła z masłem, ja to robiłem pierwszy raz. Światło prawe (siedząc na moto) oświetlało idealnie wszystkie znaki z daleka. Długie mu w tym tylko dopomagało.

Wystarczy wykręcić boczny panel (dwa imbusy) i jeden wkręt przy liczniku.
Pod lusterkiem znajduje się jeszcze kołek mocowany do ramy lusterka. Przy pomocy płaskiego, wąskiego śrubokręta można wypchnąć jego blokadę (ewentualnie długopisem lub czymkolwiek).
Owiewkę najprościej wyjąć obracając ją nieco w naszym kierunku.
Do regulacji światła góra/dół służy śruba M10 (jeśli dobrze zapamiętałem rozmiar). Kręcąc w lewo opuszczamy, w prawo podnosimy.
Wszystko bez problemu można wykonać zestawem kluczy od motocykla.
Ewentualnie można posilić się nasadką i grzechotką.
[ img ]

Śrub jest dużo ale właściwą zaznaczyłem kółkiem.
Identycznie można rozebrać prawą stronę.
[ img ]


Jeszcze krótki opis jak to zrobić w garażu czy na ulicy przy murze:
http://www.forum.motodwusuwy.pl/viewtopic.php?t=295


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-05 16:08:44 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-11 22:38:52
Posty: 207
Lokalizacja: Wawka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
ktoś Mi kiedyś powiedział (a dokładnie Marek z Promotora) że najlepiej ustawić światła na wysokość lusterek osobówki. Bujnięcie moto przed manewrem wyprzedzania powoduje że puszkarzowi w lusterku "coś" mruga ,ciekawość ludzka każe Mu zerknąć w lustra a co za tym idzie jesteśmy bardziej zauważalni :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-05 17:40:01 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-13 19:40:14
Posty: 138
Lokalizacja: Orzesze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 01r
Wojt@s napisał(a):
Cytuj:
Tutaj się kolego mylisz, idzie zrobić stelaż tak żeby był prosty, kwestia tego na ile masz wyczucie i techniki, prostowaliśmy już różne cuda, podstawa to mieć stelaż plus czachę na przymiarki.

w sumie da się tak wyprostować by się zgadzało, bo właśnie doprostowałem swój stelaż 8) ale dopiero za 2gim razem :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-12 10:10:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-10-18 22:14:57
Posty: 45
Lokalizacja: LU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ 6 S2 2008
Może się komuś przyda--strona instrukcji


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org