Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-03-16 15:30:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
wyjechałem:) . Ale dziwi mnie praca na nowym tłumiku. Moto jeździ ok, a nawet super, dźwięk podczas pracy też mi się podoba ale jak schodzi z obr, jak też podczas jazdy na wolnych obr cały czas bulgocze jak WRC nie są to pojedyńcze ksztuśnięcia. A do tego po przejechaniu zaledwie 150km zdziwiło mnie że końcówka już się lekko okopciła. Gaźniki czyściłem mieszanka na 2 i 1/6 obr bo to przelot. Coś wyrególować? Czy tak ma być? A może coś zrąbane. Gaźniki były synchro przed końcem tamtego sezonu ale po czyszczeniu jeszcze pojade sprawdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 15:30:21 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-03-16 15:32:29 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
A na nowy tłumił synchro robiłeś ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 16:54:39 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
da_ns napisał(a):
już się lekko okopciła. Gaźniki czyściłem mieszanka na 2 i 1/6 obr bo to przelot


zawsze się będzie kopcić, przerobisz na LPG to będziesz miał wtedy czysty silnik i tłumik. Chyba, że dym jest widoczny to faktycznie jest bardzo bogato.

Kto wymyślił "2 i 1/6 bo to przelot" ?
zasada jest taka, że przelot obniża moc na dole i dodaje maksymalnej, dlatego w gaźnikach zmienia się "main jet" na rozmiar większy i potem reguluje pod to wysokość iglicy, ale co może dać dolewanie benzyny na obrotach jałowych to ja nie mam pojęcia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 20:16:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Komin będzie okopcony, ale nie ma to być to tłusty nalot tylko suchy czarny. A co do nowego wydechu on się przepali swoje jeszcze :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-16 20:17:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Ja ubostwiam to bulgotanie jak silnik schodzi z obrotow :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-20 00:40:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
normalne że się okopci ale trochę szybko jak dla mnie, chociaż może to przez wywalony dopalacz spalin : ) Co do tego 2 i trochę obr. to nie mój pomysł ale ogólnie często powielany przez wielu ludzi sam do końca nie wiem po co (takie tam domysły) co do słabszego dołu i mocniejszej góry mi się i tu i tu wydaje mocniejszy ale nie ważne. Ja też lubię bulgotanie ale nie cały czas jak jadę, coś to jest nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-20 23:15:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
da_ns napisał(a):
mi się i tu i tu wydaje mocniejszy ale nie ważne


dupo-hamownia zawsze przekłamuje bez zatyczek w uszach :mrgreen:

Ale wszystko jest możliwe, w tym sezonie obiecałem sobie zabrać na tor w Nowodworze tłumik standardowy oraz przelotowy i zmierzyć na racechrono jak się moc zmienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-21 21:13:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Luterq ale to na miejscu bys musial regulacje pelne przeprowadzic aby na prawde zobaczyc roznice ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-21 21:28:15 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Nemmo napisał(a):
Luterq ale to na miejscu bys musial regulacje pelne przeprowadzic aby na prawde zobaczyc roznice


myślę, że i bez pełnej regulacji da to jako taki pogląd na temat. Ostatnio latałem bez plastików i całego kanału powietrznego i rezonansowego, tak, że powietrze wpadało bezpośrednio do airboxa. Kociak fajnie brzmiał, ale moc mu się na 8 tysiącach zupełnie kończyła. Po założeniu całego układu dolotowego jak ręką odjął.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org