Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: pompa paliwa
PostNapisane: 2012-03-04 19:43:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-04 18:38:36
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Witam

JEstem nowy więc w razie problemów prosze o wyrozumiałość.

Mam yamahe Fazer z 99 roku i chyba zepsułą mi sie w niej pompa paliwa

chyba ponieważ od jakiegos czasu przy właczaniu zapłonu dziwnie cykała i strzelała

dziś chciałęm go odpalić i w ogole już jej nie słysze jak pracuje

po przekreceniu zapłonu slychać pstryk od przekażnika i nic wiecej stąd wnioskuje ze pompa nie działa

teraz szukalem pompy na allegro ale nie ma nic są tylko zesgtawy naprawcze czy onje sa w ogoel czegos warte?

a moze ma ktos pompe paliwa

a i takie pytanie moze głupie ale wole zapytac pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pompa paliwa
PostNapisane: 2012-03-04 19:43:07 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-03-04 20:44:15 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
cykanie pompy paliwa w fzs to normalna sprawa, cyka dopóki się nie napełni układ paliwem, jak pali i działa to czym się martwić :wink:

pompa w fzs nie jest zatopiona w zbiorniku, znajduje się pod bakiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-04 21:01:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-04 18:38:36
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
no włąsnie dziś był probelm z odpaleniem bo krecil tak jakby nie miał paliwa. no ale własnie przestałą już cykać tylko slychac jak przekażnik sie załącza pod bakiem tzn gdzie? masz moze jakas fote albo jakos opiszesz to dokłądniej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-04 21:11:13 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Jak podniesiesz zbiornik to zobacz skąd wychodzi przewód paliwowy, który jest podłączony do zbiornika. Pompa jest przykręcona do tej listwy pod zbiornikiem. Zdjęcia nie mam, ale doprowadzi Cię do niej przewód paliwowy :wink: Paliwo jest, odkręcone? Jak przekręcasz kluczyk to masz włączony zapłon(włącznik przy prawej manetce)? Bo ja w kocie mam tak,że jak przekręcę kluczyk i dopiero po dłuższej chwili włączę zapłon, to pompa nie pompuje, muszę jeszcze raz kluczyk przekręcić :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-04 21:13:49 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
pod bakiem czyli tu:

aa i radze odwiedzić
viewforum.php?f=13


Załączniki:
fuel pump.JPG [27.38 KiB]
Pobrane 754 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-04 22:24:38 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-04 18:38:36
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
tzn tak ja przekręcam kluczyk i dopiero wtedy przełączam starter ten czerwony i cisza nic nie słychac


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-04 22:29:33 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
A coś ostatnio było w moto robione, czy samo nagle tak się zrobiło?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 07:07:54 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-04 18:38:36
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
samo z siebie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 08:57:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Jeśli paliwo w komorach jest to pompa nie bedzie tykac. Ogolnie terkota po dluzszym postoju dopiero.
Druga sprawa, że przy pelnym zbiorniku wystarczy grawitacyjny opad aby moto zapalilo. Moze cos innego? zalane świece?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 13:25:32 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
ja mialem to samo tylko wczesniej mi od czasu do czasu przerywała
no i nagle stanęła
w moim przypadku wystarczyło tylko przeczyszczenie jej którego każdy mi odradzał i mówił że to chwilowe rozwiązanie problemu
na szczęście przelatałem już z 4k km więc mam nadzieje że nie padnie mi w najmniej oczekiwanym momencie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 15:28:40 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Pompa paliwa montowana w FZS600 to standardowa pompa Mitsubishi montowana w wielu japończykach. Jest to stykowa membranówka, która po dłuższym czasie ulega awarii, bądź zaczyna niedomagać. W tym przypadku sądzę, że po prostu styki już się wypaliły i na krótką metę możesz je po prostu przeczyścić papierkiem ściernym i będzie działać. Można też od razu zakupić zestaw naprawczy do tej pompy dostępny bodajże w Larrsonie.
Opis naprawy takiej pompy znajdziesz na moim blogu: http://www.hellontwowheels.blox.pl

http://hellontwowheels.blox.pl/2008/05/ ... aliwa.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 17:07:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-25 22:00:42
Posty: 21
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 n
Przyczyny zawsze szukaj najpierw w rzeczach najbardziej banalnych, dopiero potem myśl o wymianie pompy. Na Twoim miejscu sprawdził bym najpierw wszystkie bezpieczniki. W FZR 600 miałem podobny problem - po załączeniu pompy było słychać tylko pstryknięcie z pompa nie zaciągała paliwa. Okazało się, że bezpiecznik (chyba 10A) z tego co pamiętam się spalił. Wymiana zajęła 3 min a problem ustąpił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 18:17:41 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Jeżeli pompa byłaby podłączona za pośrednictwem bezpiecznika to nie byłoby słychać żadnego pstryknięcia przekaźnika po jego spaleniu. Pompa zawsze załącza się na 15 sekund po włączeniu zapłonu. Jeżeli komory pływakowe gaźników są pełne to jej nie słychać, a jeśli brakuje w niech paliwa to słychać charakterystyczne terkotanie. Jeśli pompa nie pompuje, a poza nią wszystko działa to po prostu padły styki, które znajdują się pod plastikową kopułką. Może zajść również taka opcja, ze pompa będzie działać, styki będą sprawne, ale nie będzie ona pompować dostatecznej ilości paliwa, ale wtedy wskazywałoby to już na całkowite zużycie membrany i tego raczej naprawić się nie da.
Można zużytą pompę wymienić na nową, ale tak kosztuje około 500zł. Zakup używanej to niestety loteria, nigdy nie wiadomo w jakim stanie jest ta zakupiona. Mogę polecić akcesoryjną pompę amerykańskiej firmy Facet:
http://www.facet-purolator.com/cube-fuel-pumps.php
W grudniu zamontowałem taką pompę do mojej FJ1200, sprawdziłem że działa i pozostało ja sprawdzić podczas jazdy, ale to na początku kwietnia. Wszelkie wrażenia oczywiście opisze dokładnie na moim blogu.
Pompa Facet Cube jest stosowana w samochodach wyścigowych z zasilaniem gaźnikowym, pompuje dwa razy więcej paliwa niż membranowa pompa Mitsubishi w tym samym czasie i nie ma w środku żadnych gumowych elementów, które ulegną zużyciu. Pompę taką zakupiłem na ebay za równowartość około 120 zł, więc cena jak najbardziej atrakcyjna w stosunku do oryginału.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-23 21:04:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-04 18:38:36
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
a mam pytanie co zmieni a jak tak to na dobre czy na złe tzn jakie są plusy i minusy całkowitego wybebeszenia oryginalnego tłumika z fazera? chodzi mi o odcięcie końcówki wyciagniecie jakoś środka o ile się da a potam zaspawanie tłumika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-23 21:54:27 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-04 18:38:36
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
a mam pytanie co zmieni a jak tak to na dobre czy na złe tzn jakie są plusy i minusy całkowitego wybebeszenia oryginalnego tłumika z fazera? chodzi mi o odcięcie końcówki wyciagniecie jakoś środka o ile się da a potam zaspawanie tłumika.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org