Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-09-21 12:23:00 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-07-29 10:56:56
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 2001r
W Moim FZS z 2001r, jest po lewej.


Załączniki:
01.jpg [29.1 KiB]
Pobrane 413 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-09-21 12:23:00 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-09-21 19:51:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-04-17 17:10:51
Posty: 96
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
U mnie jest z lewej strony


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-19 18:32:43 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-04 20:45:37
Posty: 54
Lokalizacja: Radziejów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2000r.
Cześć, po czyszczeniu i synchronizacji gaźników mechanik oddał mi motocykl z tak wiszącymi wężykami (chyba odpowietrzające), po jednym z lewej i prawej strony, możecie doradzić jak te wężyki poprowadzić ?


Załączniki:
IMG_20211019_172935.jpg [434.19 KiB]
Pobrane 388 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-19 21:37:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 288
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
klepa napisał(a):
... mechanik oddał mi motocykl z tak wiszącymi wężykami ...

Niezły mechanik, he he he :)
Gaźniki wyczyścił i zsynchronizował. Ciekawe, czy ustawił poziom paliwa w komorach pływakowych.
Pewnie nie. Bo nie wiedział, mając tak błahy problem z wężykami, gdzie je założyć :-D
Ale dobra...
Miałem tą samą zagwozdkę. Tylko, że ja nie jestem mechanikiem i wyciągałem gaźniki pierwszy raz w życiu!
Pomogły mi zdjęcia jak to poniżej, które robiłem podczas demontażu.
Tak, to wężyki odpowietrzające i kierują się do tyłu pod motocykl z prawej strony, tuż za korkiem wlewu oleju.
Widzisz je?


Załączniki:
IMG_20210818_153454 1500.jpg [736.97 KiB]
Pobrane 355 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-19 22:49:03 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-04 20:45:37
Posty: 54
Lokalizacja: Radziejów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2000r.
Widzę, dzięki za pomoc, teraz już wiem po co jest ten uchwyt z tyłu - na bloku silnika na wysokości wlewu oleju. Co do mechaników... wielu robi wszystko na szybko, nie wdając się w szczegóły i później takie są efekty, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-04-09 15:35:12 
Niemowlak

Dołączył(a): 2018-01-31 02:41:49
Posty: 21
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2003
Wg najnowszej serwisówki w wersjach foxeye poziom paliwa gaźnika powinien być ustawiony na 3.5 mm.Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-04-24 13:29:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2008-01-24 00:02:56
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Cześć.
Mam pytanie bo albo nie ma albo nie umiem znaleźć a serwisówki nie posiadam ,a będę chciał zrobić serwis gaźników w swoim zabytku Thundercat 97r.

-wkręty mieszanki jak w Fazer po 2,5 obr. czy może jest inaczej?
-jaki poziom paliwa w komorach pływakowych ? po ostatnich pracach mechanika mam zapiski że 8,5mm ale mierzone suwmiarką na odwróconych gaźnikach do góry nogami
(pływak zamknięty dopływ paliwa)
-czy w Thundercat ustawia się czujnik położenia przepustnicy bo jak widzę po Waszych fotkach z Fazera to są widoczne owalne otwory "fasolki" do
możliwości wahnięcia czujnikiem. Po odpięciu zbiornika paliwa ,jak włączę zapłon obrotomierz pokazuje na przemian 0 i 8500obr. więc jeżeli czujnik się ustawia to jak złapać środkowe położenie skoro on łapie ten w/w błąd 8,5tyś obr. chyba od odłączonego złącza czujnika poziomu paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-04-24 23:42:45 
Niemowlak

Dołączył(a): 2018-01-31 02:41:49
Posty: 21
Lokalizacja: Zamość
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2003
Nie posiadam Thundercata jednak w google szybko da się odnależć te informacje.
Śruby składu mieszanki po 2.5 obr.
Poziom paliwa 11.5 -12.5 mm poniżej komory pływakowej

TPS sprawdzasz inaczej niż w Fazerze:
1 Musisz go wymontować z gażnika
2 Ustawiasz miernik na 1 kOhm
3 Dokonujesz pomiaru " R1" Piny miernika podłączasz do pinu niebieskiego kabla we wtyczce(+) i czarnego (-). Odczyt powinien wynosic od 4-6 kOhm przy temp. otoczenia 20 st. C. Jeśli poza zakresem to TPS do wymiany.
4. Drugi pomiar "R2"podłączasz JW tyle ,że do kabla żółtego (+) i czarnego (-) .Odczyt powinien mieścic się w zakresie 0 - 0.5 kOhm
5.Montujesz TPS w gaźniku.
6.Wynik pierwszego pomiaru mnożysz R1 x 0.116
np. R1= 5kOhm 5 x 0.116 = 0.58 Wtedy musisz ustawić odczyt rezystancji TPS na 0.58 kOhm .
7.Luzujesz śruby TPS
8.Podłączasz miernik do pinów wtyczki
9.Ustawiasz pozycje TPS do odpowiedniej wartości przy zamkniętej przepustnicy i zakręcasz śruby .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org