Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-19 00:43:23 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Ku#@ to masakra jakaś...
Mulec napisał(a):
gdzies wyczytalem ze przyczyna moze byc nierownolegle ustawienie tylniego kola wzgledem ramy, ponoc przy naciaganiu lancucha najczesciej sie to zdarza, prawda to ?


A to sprawdziłeś? Byłeś w jakimś serwisie motocyklowym, czy tylko u gumiarzy? No i wyważanie tylko statyczne, nic nie zastąpi człowieka z wprawą, oczywiście to musi być fachowiec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-03-19 00:43:23 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-19 01:08:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-08-28 12:12:16
Posty: 31
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 2001 H-D 883
leśmianin napisał(a):
A tarcze sprawdzone?? W serwisie też niewiedzą co?


tarcze sa proste, w serwisie nie wiedza, ale zabili mnie jedna rzecza, gosc powiedzial zebym zalozyl orginalne crash bar-y na koncowke kierownicy, bo mam nie orginalne (lekkie) i to moze byc powodem....
szok

poza tym, to sie dzieje przy malych predkosciach, myslalem ze moze szyba (bo nie orginalna) ale przy 5-10mph to nie ma racji bytu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-19 01:12:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-08-28 12:12:16
Posty: 31
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 2001 H-D 883
t_racer_ napisał(a):
A to sprawdziłeś? Byłeś w jakimś serwisie motocyklowym, czy tylko u gumiarzy? No i wyważanie tylko statyczne, nic nie zastąpi człowieka z wprawą, oczywiście to musi być fachowiec.


widzisz, bylem tylko u gumiarzy, tutaj w angli zebym pojechal na serwis to skasuja mnie ze 400 funtow, u gumiarzy za wywazenie za placilem 100 zl, statyczne, masz na mysli ze kolo jest na motocyklu ? zapomnij, tutaj nie wiedza co to jest, tylko normalnie wywazaja po sciagnieciu kola.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-19 08:26:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4659
Obecne moto: jamaha pw 50
Mulec uzupełnij miejscowość w profilu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-19 08:43:57 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Mulec napisał(a):
zabili mnie jedna rzecza, gosc powiedzial zebym zalozyl orginalne crash bar-y na koncowke kierownicy

No to chyba jesteś w domu :D lekkie końcówki zakłada się do maszyn torowych w komplecie z amortyzatorem skrętu, żeby zrównoważyć wzrost masy motocykla o masę amorka;) Może któryś z kolegów z forum poświęci się i jak będzie lepsza pogoda to odkręci u siebie w FZS600 ciężarki, by sprawdzić? Ja mogę to zrobić dla doświadczenia w moim FZ6, ale to inny motocykl. Zastanawiające jest jednak to, że jak pisałeś, na początku było lepiej i robi się co raz gorzej. Zapytaj poprzedniego właściciela o końcówki kierownicy, może ma je w garażu? Końcówki muszą być ciężkie wtedy tłumią drgania bezwładnością swojej masy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-19 17:33:45 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-08-28 12:12:16
Posty: 31
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 2001 H-D 883
t_racer_ napisał(a):
Mulec napisał(a):
zabili mnie jedna rzecza, gosc powiedzial zebym zalozyl orginalne crash bar-y na koncowke kierownicy

No to chyba jesteś w domu :D lekkie końcówki zakłada się do maszyn torowych w komplecie z amortyzatorem skrętu, żeby zrównoważyć wzrost masy motocykla o masę amorka;) Może któryś z kolegów z forum poświęci się i jak będzie lepsza pogoda to odkręci u siebie w FZS600 ciężarki, by sprawdzić? Ja mogę to zrobić dla doświadczenia w moim FZ6, ale to inny motocykl. Zastanawiające jest jednak to, że jak pisałeś, na początku było lepiej i robi się co raz gorzej. Zapytaj poprzedniego właściciela o końcówki kierownicy, może ma je w garażu? Końcówki muszą być ciężkie wtedy tłumią drgania bezwładnością swojej masy.


poprzedni wlasciciel zmienil nr telefonu i adres @ , a mieszkal dosc daleko odemnie, tak wiec nie wchodzi w rachube zeby tam pojechac.

Czyli z tymi ciezarkami to prawda ?
jak to sie nazywa fachowo po angielsku ? nie powinno byc drogie, kupie orginaly i zobaczymy.

dzieki


ktos ma jeszcze jakies pomysly ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-19 21:04:52 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Według serwisówki mojego Fazerka "Grip end", na ebayu to "Handlebar End Weights ", lub "Bar End Weights".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-19 21:49:57 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Ja bym ci odkręcił tylko ciezko będzie z dostawą 8) Ale sprawdź to jak najszybciej to bedziesz wiedział czy nie mogłeś spać przez taką pierdołe ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-20 00:56:02 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-08-28 12:12:16
Posty: 31
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 2001 H-D 883
leśmianin napisał(a):
Ja bym ci odkręcił tylko ciezko będzie z dostawą 8) Ale sprawdź to jak najszybciej to bedziesz wiedział czy nie mogłeś spać przez taką pierdołe ;]


wysmiali mnie dzis ludzie jak im powiedzialem o tych ciazarkach, wszyscy maja nieorginalne, i nic im sie nie dzieje

zrobilem wlasnie rundke bez zaciskow z przodu zeby wyeliminowac tarcze/zaciski...wciaz to samo

w sobote sprawdzimy na przyzadach czy kolo proste, potem lozysko glowki ramy, dokrecimy lub popuscimy - potestujemy , jesli nie pomoze to jeszcze raz wywazenie kola, jesli nie pomoze to juz nic nie zostaje, tylnie kolo i wahacz nie maja luzow, kupie pewnie amorek skretu i trzeba sie bedzie jakos meczyc po miescie, bo nic innego nie zostaje :(


jeszcze jedna sprawa, czy ta sztyca przechodzaca przez srodek kola i mocujaca go w lagach moze sie skrzywic i stad te problemy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-20 12:32:18 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
leśmianin napisał(a):
Ja bym ci odkręcił tylko ciezko będzie z dostawą

Odkręć i zobacz czy będzie Ci latała kierownica.
Mulec napisał(a):
wysmiali mnie dzis ludzie jak im powiedzialem o tych ciazarkach, wszyscy maja nieorginalne, i nic im sie nie dzieje

Jak nie mają pojęcia to się mogą śmiać. Nikt nie wkłada kawałka solidnej i ciężkiej stali do motocykla bez powodu. Czy ludzie którzy mają nieoryginalne końcówki, mają je stalowe, czy z jakiegoś lekkiego materiału?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-20 12:41:26 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-08-28 12:12:16
Posty: 31
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 2001 H-D 883
t_racer_ napisał(a):
leśmianin napisał(a):
Ja bym ci odkręcił tylko ciezko będzie z dostawą

Odkręć i zobacz czy będzie Ci latała kierownica.
Mulec napisał(a):
wysmiali mnie dzis ludzie jak im powiedzialem o tych ciazarkach, wszyscy maja nieorginalne, i nic im sie nie dzieje

Jak nie mają pojęcia to się mogą śmiać. Nikt nie wkłada kawałka solidnej i ciężkiej stali do motocykla bez powodu. Czy ludzie którzy mają nieoryginalne końcówki, mają je stalowe, czy z jakiegoś lekkiego materiału?


z jakis lekkich stopow aluminium albo cos podobnego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-25 00:09:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-03-22 23:37:26
Posty: 65
Lokalizacja: Pionki
Z tego co wiek to fazery tak maja ;] ja sam mam podobnie kombinował myslałem i nic ;] nawet na filmikach gdzie kolesie latają fazerami widać doskonale drania ... z tego co czytałem w jakimś artykule "znawcy" radzą zakup amorku i ze niby on ma wyelminować te drgania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-26 20:21:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-03-13 17:47:41
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin / Bronx
Mulec napisał(a):
jeszcze jedna sprawa, czy ta sztyca przechodzaca przez srodek kola i mocujaca go w lagach moze sie skrzywic i stad te problemy ?


No właśnie... Mnie się też wydaje, że problem może tkwić w krzywej ośce. Tym bardziej, że problem występuje przy niemalże każdej, nawet najmniejszej prędkości. Sprawdź, czy przypadkiem nie jest delikatnie skrzywiona.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-27 22:21:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-08-28 12:12:16
Posty: 31
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 2001 H-D 883
maxam9 napisał(a):
Mulec napisał(a):
jeszcze jedna sprawa, czy ta sztyca przechodzaca przez srodek kola i mocujaca go w lagach moze sie skrzywic i stad te problemy ?


No właśnie... Mnie się też wydaje, że problem może tkwić w krzywej ośce. Tym bardziej, że problem występuje przy niemalże każdej, nawet najmniejszej prędkości. Sprawdź, czy przypadkiem nie jest delikatnie skrzywiona.


oska musi byc prosta bo felga prosta jak nowka, mierzone specjalnym przyrzadem pomiarowym, kumpel z laboratorium pożyczył :) oczywiscie mierzone na kole w lagach
jade po jakas gume uzywke a potem wywazenie, jak to nic nie da, to amorek trzeba bedzie kupic :-/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-06 20:40:03 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-07-04 12:45:43
Posty: 5
Lokalizacja: Chełm
ja kupiłem nie dawno FZS 600 98 rok i ma coś takiego, jedziesz od 0 do 60 i od 80 do góry jest spoko jak się puści kiere a od 80 jak spada do 60 to zaczyna telepać ale przy 100km/h jak puszczam to jedzie prosto nie ściąga ni nic. też zastanawiam się co to może byc... ale oglądałem fazera 600 z 2002 roku i on miał to przy każdej prędkości i jeszcze gorzej telepało niż w moim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org