Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-11-07 08:49:08 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Skoro płacił za robociznę mechanika to raczej sam tego nie zmieniał :P

Ogólnie musisz wyciągnąć gaźnik, także odkręcasz te czarne boczki, i pod nimi są śruby trzymające airbox można je tylko poluzować.
Potem odkręcasz 4 obejmy pomiędzy airboxem a gaźnikiem, odpinasz wszystko od gaźnika (przewód paliwa, dwie rurki od chłodzenia i linki), dalej odkręcasz obejmy między gaźnikiem a blokiem silnika. No a potem odciągasz do tyłu wszytko i wyciągasz gaźnik - trochę trzeba nimi pobujać. Króćce masz wtedy na wierzchu.
Radzę się zaopatrzyć w długaśny śrubokręt krzyżakowy, bo dostęp do śrub jest utrudniony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-07 08:49:08 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-11-07 11:24:56 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Sprawdzałeś to co Ci napisałem wcześniej? Tj, napęd i czy obroty nie falują za mocno na luzie? Psiukałeś czymś na te króćce? Nie chce nic mówić, ale zanim wywalisz 400zł na "gumki" sprawdź to co możesz sprawdzić, żeby później nie okazało się, że winne szarpaniu są na przykład gaźniki, za których serwis wywalisz następne 400zł, które niepotrzebnie wcześniej wydałeś na króćce :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-07 19:10:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-09-17 18:52:20
Posty: 31
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1000rr
No i centralnie pod bakiem jest jeszcze jedna śruba air boxa jezeli dobrze pamietam, prócz tych wymienionych. Luźniejszy i przepychasz w strone zadnia :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-07 22:13:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-04-05 06:31:55
Posty: 8
Lokalizacja: Będzin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 z 2005
Monik87, niestety nie pomogę. Gdy wróciłem do warsztatu następnego dnia były wymienione. :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-10 17:21:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-11 09:27:33
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: Fzs 600
glenroy krucce ssace w mojej fzs sa zdrowo popekane alboje je jakos podkleje albo nadal beda lapac lewe powietrze i faza bedzie szarpac przy kazdej zmianie biegow jak mlody byczek ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-10 19:57:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR 1300
Monik87
to w końcu zdiagnozowałeś czy to króćce czy po prostu się uparłeś, że skoro popękane to ..ujowe. ogarnij się pan


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-12 19:58:25 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-11 09:27:33
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: Fzs 600
j@ck 2 miesiace temu zdiagnozowalem ze to krućce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-13 19:43:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-11 09:27:33
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: Fzs 600
Czy ktos z was probowal przerobic popekane krocce? Naprawabedzie polegac na dobraniu weza o odpowiedniej srednicy i wklejeniu go w wyciete miejsce. Na rynku jest masa sklepow hydraulicznych w ktorych mozna cos dobrac... :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-13 20:44:03 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR 1300
szkoda, że nie ma tak dużych rurek termokurczliwych, było by łatwiej, założyć podgrzać i po problemie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-13 21:13:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-08-24 13:21:08
Posty: 73
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 2005r
A czy ktoś z kolegów spotkał się z popękanymi krućcami w FZ6? Pytam, ponieważ podczas serwisu i dokładnego przeglądu całego motocykla zauważyłem nadpękane krućce pod wtryskiwaczami. Moto chodzi idealnie na dzień dzisiejszy, ale ciekawe co będzie po paru latach. Guma jest w miarę gruba ale skoro widać pęknięcia na powierzchni to z czasem się przemieszczą. Z tego co widzę temat dotyczy jak na razie FZS 600.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-19 19:46:16 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-11 09:27:33
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: Fzs 600
Pytanie z nowej beczki. Mianowicie czy krućce ssące z modelu FZ6 lata produkcji Fazera 2004-07r. podejda do FZS 600 z lat 2002-2003 tgz. kocie oczy ?

:moto:


http://allegro.pl/kruciec-krucce-gaznik ... 86433.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-20 08:33:28 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Po zdjęciach na 99% nie, w FZS są dużo dłuższe i mają króćce od podciśnienia (to akurat najważniejsze nie jest).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-20 09:30:52 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
J@ck napisał(a):
szkoda, że nie ma tak dużych rurek termokurczliwych, było by łatwiej, założyć podgrzać i po problemie


A tu Cie zdziwię - SĄ, znalazłem ostatnio w sklepie u mnie na wiosce, sprzedawane na metry. Zastanawiam się jak by delikatnie króciec przesmarować lekko klejem do szyb, potem termokurcz i powinno się udać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-25 07:04:56 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-11 09:27:33
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: Fzs 600
Dodatkowo czy ktos z was probowal zamienic krocce ssace od innego "tanszego" modelu auta/motocykla ?? :think: :think: :crazy: :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-25 08:45:21 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Załóżcie jakieś cuda i czekajcie aż wam się silnik zapali - gdy mieszanka się cofnie a wasze cudo peknie. Pozdrawiam i czekam na fotki - "efektów" niskobudżetowych króćców. :wink:

Jeśli moto pracuje normalnie - to po co to grzebać??
Skarbonkę postawić i zbierać na nowe - kolejne 10-15 lat z głowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org