Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-03-31 21:31:25 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
no też by mnie szlag trafiał ;/

albo masz pecha i po prostu nieszczęśliwy zbieg okoliczności i padł drugi regulator albo coś nam umyka heh

dokonałeś jakiejś przeróbki w moto? takiej że np regulator może się przegrzewać bo go np czymś pozakrywałeś i radiator nie daje rade odprowadzać ciepła.

może zrobiłeś jakieś zmiany w elektryce i to wpływa na całość?

na logikę nie powinno mieć to żadnego wpływu ale próbowałeś podmienić na chwilę aku. Od kumpla czy u mechanika i wówczas na szybko zmierzyć jak to wygląda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-31 21:31:25 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-03-31 22:49:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-19 22:40:18
Posty: 142
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 2008
ZBYNIOBOSS@WP.PL napisał(a):
a jaki proponujesz tomko222 jakiej firmy??

Trudne pytanie :P W Hondach problemy z regulatorami (które się zdarzają dużo częściej) kończą się dopiero po założeniu Ducati Energia ale nie wiem czy robią regulatory też do FZS. Jeżeli chodzi o Tourmaxa to narzekam (nie tylko ja) bo awaryjny ale jeszcze zanim mi padł to przynajmniej napięcie poprawne trzymał (w przeciwieństwie do jakiś no-namów) ;)

A ogólnie jak jest problem z ładowaniem to trochę czasu może znaleźć znalezienie przez co - alternator łatwo zmierzyć, regulator jak jest padnięty to też można często łatwo wykluczyć (rezystancja między pinami jeżeli producent podał w serwisówce). Ale później już się zaczyna szukanie - zły styk na złączkach, grzejące się kable, zwarcie (nie musi być między alternatorem a regulatorem i akumulatorem).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-04 11:01:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Trochę dziwna sprawa, aż się wierzyć nie chcę że to możliwe.
Zacznijmy od początku!
Napisz co zmierzyłeś (przy jakim stanie silnika) i gdzie dokładnie przykładałeś sondy woltomierza.
Domyślam się, że mierzysz ładowanie na klemach akumulatora, próbowałeś też na kostce regulatora?
Czym to mierzysz?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-10 13:46:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 17:18:48
Posty: 25
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 508270900
Obecne moto: FZS1000
Przypalona byla kostka laczaca regulator z pradnica juz wszystko dziala oki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org