Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-06-20 00:42:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Duża ilość osób nie wie że stosując tuningowe wydechy skraca jego żywotność nie wiedząc że producent obliczył stłumianie spalin oraz długość przepuszczania spalin (spaliny są cofane oraz blokowane) ale to odrębna sprawa...


racja, tylko jak dołożysz K&N to automatycznie zmieniasz bilans powietrza ze spalinami wydalanymi przez silnik, a to jest bardziej istotne niż tłumienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-20 00:42:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-06-21 12:11:26 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
czyli jednym słowem wydałeś 870zł na servo i nadal nie wiadomo, czy działa czy nie..
ciekawe co mi powiedzią w yamaszce w łodzi (liberty) jak się do nich wreszcie przejadę..

co do 2 wątku, jakiś czas temu zrobiłem wydech na przelot, k&n-a założyłem już praktycznie po kupnie (rok temu), w komputerze nie zmieniałem nic (żadnych mieszanek etc.) bo z tego co wiem, komp. robi to automatycznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-21 13:03:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-01-08 18:55:55
Posty: 23
Lokalizacja: Siedlce
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +48505987279
Obecne moto: FZ1N z ABS 2011
Coś takiego wydałem kase i rzekomo ma działać :) Jednym słowem śmiać mi się chce z tego, mam nadzieje że uda ci się rozwiązać ten problem i podzielisz się relacjami, może serwis w Łodzi ma bardziej kumatych ludzi w tych sprawach :) Pamiętaj żeby zwrócili większą uwagę na komputer i elektrykę ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-13 15:58:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-09-10 20:19:04
Posty: 39
Lokalizacja: Jordanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 Fazer
Ja w swojej Fz1 zauważyłem że na wyłączonym zapłonie można przekręcić zaworem. Po włączeniu zapłonu zawór zamyka się. Próbowałem testować działanie silniczka wrzucając motocykla na centralna podstawkę i wrzucając bieg ale zawór ani nie drgnął. W trybie serwisowym zawór porusza się. Zadzwoniłem do Tommarg motocykle Kraków. Dowiedziałem się że zawór otwiera się przy określonych obrotach obciążeniu itd... i nie ma szans żeby otwarł się kiedy motocykl jest na biegu i na centralnej podstawce. Usłyszałem że jeśli komputer porusza silniczkiem w trybie serwisowym to jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-13 19:22:10 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
problem w tym, że on tylko wtedy wydaje się działać (tzn. w trybie serwisowym :D)

mój moto aktualnie po kolizji znajduje się w liberty łódź (naprawa pokolizyjna).
przy okazji podrzucę im pomysł, co by zerknęli na tego exupa.
zobaczymy co powiedzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-11-29 20:53:41 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-09-10 20:19:04
Posty: 39
Lokalizacja: Jordanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 Fazer
Filmik ukazujący pracę zaworu exup w FZ1 (na 6 biegu)http://www.youtube.com/watch?v=UGA3kaBHzVc.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org