Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-07-05 11:12:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-06-28 08:38:08
Posty: 15
Lokalizacja: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600 Fazer
Wojt@s rozumiem że takie rzeczy to tylko w Erze i serwisie robią?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-05 11:12:56 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-07-05 21:18:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
w dobrym serwisie takie wyposażenie to standart :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-05 21:36:05 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Wojtas, a nie mógłbyś na zlot busem serwisowym zajechać i wszystkim nam przetrzepać porządnie maszynki i portfele? :D O połowę mniej tematów o usterkach na forum będzie :D:D:D:D:D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-14 18:29:09 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-21 08:08:42
Posty: 69
Lokalizacja: Głogów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726139583
Obecne moto: Kawasaki ZX6R 99
Taki czujnik to koszt dwóch flaszek więc można sobie samemu pakupić i mieć do czynności wszelakich. Nie musi byc super mega extra precyzyjny bo nie badamy bicia czopów wału korbowego tylko płaszczyznę tarczy. te jak wiadomo mają tolerancje znacznie większe. Nie jest to atrybut typowo serwisowy- nie prowadzę restauracji ani baru mlecznego a garnki i patelnie mam.
Warto zbadać też łożyska kół- miałem taki przypadek w myzy etyzy że przez zużyte łożysko piasty tarcza wydawała się mieć bicie. Po wymianie łozysk tarcza sama się magicznie wyprostowała. A w ogóle to fajny tytuł wątku :) na początku myślałem,że podczas hamowania spod owiewki wyłazi taka wielka łapa z impulsatorem kinetycznym o naprowadzaniu trzonkowym ( młotkiem ;) ) i leje motocyklistę po głowie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-02 11:52:42 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-02 11:50:40
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki V-stromDL 650
Chciałbym odświeżyć temat i się dowiedzieć co było przyczyną tego bicia przy hamowani co kolega opisywał. Mam taki sam problem i nie mogę się z nim uporać(identyczne objawy jak kolega z forum wyżej opisywał)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-04 05:43:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-18 08:04:37
Posty: 22
Lokalizacja: Giżycko
Płeć: Mężczyzna
Witam. Ja stawiam na tarcze hamulcowe. Mam podobny problem i już kolejny komplet tarcz sprawdzam. Nowe są strasznie drogie a używek jak na lekarstwo. Moje tarcze są proste ale już za cienkie mają około 3 mm więc postanowiłem je wymienic. Ale kupic używane dobre tarcze u nas graniczy z cudem. Na alledrogo brak a na ebayu drogo. Więc można by zamontowac zamiennik z chin za 400 zł za sztukę lub szukac używki z innego modelu FZR, TDM, lub FJ ze starszych roczników. Ja składam z 2 kompletów jeden. Ważne jest jeszcze równomierne dokręcenie śrub tarcz kluczem dynamometrycznym (23 Nm).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org