Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-02-18 17:28:04 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
ją się nie pytam czy WY wrocicie :P,tylko czy macie na zbyciu ?
mam eagle,ale mi nie pasi.
ps może przyczep do komina coś o podobnej wadze ,jak różnica kominów ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-18 17:28:04 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-02-18 17:41:55 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Wiem, wiem, ja już nie mam :wink: Za głośny jest?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-18 18:00:01 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
pango
toz mowie ze mam i w jakim stanie :P wiec mozliwe ze moge sie go pozbyc jakbys chcial ;) nawet w gieldzie wisi moj temat z oferta sprzedazy ;)

nie wiem jaka waga, bede musail obadac w sezonie albo jak sie cieplej zrobi i zwazyc oba a plan jest taki by nakleic ciezarki do wywazania opon. mysle ze to dalo by rade od strony kola i nei szpecilo by

Yaco
zupelnie nic, dodalem tylko stelaz centralny plus kufer 55l


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-18 18:26:00 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
Jak dla mnie to.pierdzi :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-18 18:43:11 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
geguś coś na forum kiedyś było,że chyba z kufrem mogą być skłonności do shimmy,ale ściągania nie było, ale jak będzie ciepło to możesz zobaczyć,czy to faktycznie wina tłumika, przejechać się na jednym, zmienić i od razu zobaczyć na drugim. Ciśnienie w oponach może mieć wpływ na ściąganie?

pango szukałem na YT, ale nie było tego tłumika, ale chyba wiem o co chodzi :wink: Chyba lepiej trochę dołożyć i kupić sportowy niż serie, różnica jak dla mnie jest spoooora :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-18 22:37:43 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
komin odpada.
jeździłem fzs600 jakiś czas, zmieniłem komin z oryginału na leovince karbonowy (różnica wagowa zajebista), nic nie znosiło.
problem z kominem pojawił mi się w FZ1, gdzie środek ciężkości jest tak ustawiony, że przy zmianie komina z oryginału na sport (blueflame) znosiło dość istotnie.
powtórzę więc, że w fzs600 problemu nie miałem.

Wojt@s swój chłop, dobrze sprawdzi moto :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-18 22:59:19 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
No i ja zmieniałem z seryjnego na microna, różnica w wadze też spora i nic takiego nie było. Już o tym mówiłem,ale sprawdzałeś ciśnienie w oponach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-18 23:03:56 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
wspomniane gdzieś wcześniej ustawienie tylnego koła na znaki- wcale nie gwarantuje że będzie ono prosto

a tutaj, skoro widoczna jest skręcona lekko kierownica (a tak chyba było napisane w jednym z postów?), to pewnie przednia zawiecha jest krzywo złożona, trzeba poprawić ;)

Yaco ciśnienie w oponach chyba by skutkowało raczej takim specyficznym prowadzeniem, gumowatym troche, niepewnym...

p.s.
w starej MZce wystarczył brak lusterka z jednej strony żeby moto lekko "schodziło" z prostego toru jazdy :P no ale to na kierownicy ciężar, a z wydechem inna sprawa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-18 23:22:09 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
No wiem, wiem, dlatego nie byłem pewien, czy ściąganie mogłoby być spowodowane złym ciśnieniem w oponach.. :wink: Tylko geguś mówił,że nic nie robił i chyba(?) o skręconej kierze nie mówił,tylko o ściąganiu :roll: . Ja bym sprawdził przy takich samych warunkach na dwóch tłumikach, zmiana to 3 minuty i dopiero myślał dalej :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-18 23:52:58 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
Yaco
tak pewnei zrobie jak mowisz i przede wszystkim na jakiejs rownej lubelksiej drodze jak zanjde bez kolein i dziur :P

moze mnie sie to wydaje, moze panikuje ale w poprzednim moto puszczalem kiere i moglem jechac bez trzymanki a tutaj juz nie,

poczekam do sezonu i potestuje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-19 00:29:34 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
w pierwszym poście tematu jest o tej kierownicy, sprawdziłem teraz ;)
w sumie dosyć ciekawa opcja, słyszałem że kiera prosto a moto leci, słyszałem że moto prosto a kiera lekko skręcona, ale żeby kiera była skręcona w jedną strone, a motocykl się kładł w drugą? Dokładnie taki efekt jak przy przeciwskręcie... może ten kumpel po prostu nie trzymał prosto kiery? :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-19 00:43:03 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Wojtku, mi chodziło o kolegę gegusia :wink: pango mówił o skręconej kierze, a geguś tylko o ściąganiu, no ale nieważne :wink: Co do moto pango będzie wiadomo po sprawdzeniu przez Wojt@sa,a co do gegusia na razie sam musi sprawdzić :mrgreen: tylko pogody nie ma :evil: ale to też dobrze,bo mi jeszcze zostało sprzęgło do wymiany i olej :mrgreen:

pozdro :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-19 00:49:16 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
no ja już moto przygotowałem do sezonu łącznie z wymiana króćców ssących :twisted: co ciekawe wygaldaly na zmęczone i niby puszczające a wewnątrz są idealne, ta guma dosyć gruba jest o dziwo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-19 00:59:39 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
też przerabiałem temat w drugim fazerze, mocno popękane, a tylko jeden był pęknięty w środku :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org