Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-12-24 13:51:11 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
A jak te przednie mocowania zrobiłeś?:D (czy jeszcze nie zrobiłeś, bo dziur nie widzę :D ) ale tak to ładnie , pług dużo daje :wink: A kolor na białą perłę jak najbardziej oki :beer:

pozdro :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Fortepian - golas
PostNapisane: 2010-12-24 13:51:11 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-12-24 14:01:05 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-16 23:16:18
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Srebrny FZS 99
No właśnie będe musiał iść kupić długie śruby, bo inaczej tego nie da się zamontować :) Ale 3 raz do Obi nie mam ochoty już się wybierać hah. W poniedziałek to dokończę.

Albo wezmę i przyspawam do tych istniejących ( zrobię przedłużenie ich ) i nie będę musiał kombinować :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-24 14:17:34 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Przyspawane, to tak o będzie wyglądać, kup dłuższe śruby, kilka nakrętek, kilka podkładek, zapłacisz grosze i mniej roboty :wink: Faza zapowiada się gites :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-24 15:18:11 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
Te opaski mocujące światła wyglądają średnio. Wymień je na inne lub daj do malowania, coby nabrały wyglądu innego jak montażowego ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-24 16:30:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Ja przerabiam na streeta 1000 2003 rok (cały nie po wypadku) wcześniej miałem bandziora 650 2005rok i zrobiłem mocowanie do lampy i zegarów przykręcane do lag, w fazerku zrobiłem taki stelaż górna część przykręcona do mocowania kierownicy (od spodu) a dolna w miejsce mocowania klaksonu tak że jest on prawie nie widoczny. Licznik został oryginalny i lampa też. Te dwie małe okrągłe lampy są bardzo fajne tym bardziej że faza jest dość zgrabna ale trudno bez kubełków schować kable. Przy lampie takiej jak w b650 albo fazerku liczniki lądują bliżej lampy i łatwiej to schować.. Nie żeby mi się coś nie podobało wygląda fajnie i ten pług duuuużo daje. Ale duża lampa jakby ktoś robił wcale nie wygląda źle, jak dobrze się ją osadzi daje fajny efekt.. Myśleliście też może o podniesieniu tyłu?? bez spawania i cięcia : ) Tylko wahacz opuścić niżej, ja tak zrobiłem też fajnie to wygląda, niestety w fazerku nie ma za dużego pola manewru bo łańcuch szybko ląduje na wahaczu i za duże podniesienie nie wchodzi w grę, trzeba by podnosić lekko silnik ale to już lepiej uciąć tył i zrobić wyżej, ale nie rozpędzajmy się tak, W B650 taka operacja podniesienia tyłu (tam można było więcej) dała zabójczy efekt nie tylko wizualny, coś co mnie bardzo zdziwiło to to że tył stał się o wiele sztywniejszy i wbrew pozorom podwyższenie całego moto (bo tak to działa) nie pogorszyło warunków jazdy tylko polepszyło, bez problemu można było się wykładać na ciaśniejszych łukach.. taki z podniesionym tyłem bardziej przypomina streeta.. Jest tylko jeden minus to że pasażer bardziej nachalnie włazi nam na plecy ale jeżeli jest to pasażerka z dużym biustem do raczej jest to minus dodatni : )
Wrzucił bym fotki szczególnie tego bandyty przed i po modyf. ale jak? nie jestem obryty z forami. Któregoś dnia jak znajdę więcej czasu to się postaram gdzieś to umieścić..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-24 16:57:34 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Wrzuć np. na imageshack.us :arrow: http://imageshack.us/ i później jak wrzucisz zdjęcie, na forum umieść tylko link albo miniaturkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-24 17:01:45 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-16 23:16:18
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Srebrny FZS 99
Fakt, będę musiał coś z tymi opaskami na lagach ( od zegarów ) zrobić, jak na razie zrobiłem na szybko bo chciałem sprawdzić czy w ogóle ma to sens. Lamp nie podnosiłem, bo "zapomniałem" po zdemontowaniu stelaża, który notabene przykręcany jest do ramy i ogranicza ruchy kierownicą ( lampy by haczyły ). Teraz jak wszystko jest razem zespojone, to lampy pójdą znacznie wyżej i kable się schowają. Na wiosnę poprowadzę nową, krótszą i dyskretniejszą wiązkę do świateł, więc nie będzie takie miszmaszu. Zadupek chętnie bym podniósł ( z plecaczkiem nie jeżdżę bo po co psuć sobie frajdę z jazdy ;) ) tylko nie wiem gdzie ciąć i czy przypadkiem nie będę musiał zmieniać plastików i kanapy do siedzenia. Do tego pewnie jeszcze doszedł by koszt wymiany świateł no i nadkola - musiałbym coś w jego miejsce wsadzić.

Na tą chwilę pozostaje mi jedynie ( chyba ) dźwignięcie tyłu za pomocą amortyzatora, utwardzić go i powinno być wyżej.

Próbował ktoś umieścić komin pod silnikiem? Zaraz za kolektorami... Bez cięcia na pewno się nie obejdzie, tylko czy gra warta świeczki? Pług od spodu ma dziurę w kształt litery U więc tłumik wejdzie na pewno, a jak nie to się go skróci :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-24 18:00:54 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2010-05-15 18:49:23
Posty: 123
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć: Kobieta
Obecne moto: FZS600
Tutaj jest fajny mod fazy - ale tył był kompletnie cięty i siedzenie dorabiane a jak wiadomo wiąże się to z kosztami


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-24 18:47:10 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-19 01:24:09
Posty: 189
Lokalizacja: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 WSK 125
cathykgb - jak dla mnie zrobili z Fazera pseudo Choppera :D :mrgreen: :mrgreen: ale kto jak lubi.

Szymek - całkiem pod spód komin nie halo ale styl jak nowe gixy, r6 itp. tylko po skróceniu zwykłej puszki wygląda oki. kumpel w F2 tak Zrobił ;
http://bikepics.com/pictures/2045485/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-25 00:28:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Szymek miałem na myśli właśnie podnoszenie tyłu BEZ UCINANIA. Przy mocowaniu amora z tyłu masz takie dwie blachy co wyglądają jak kości dla psa z kreskówek, montujesz sobie krótsze te kości i masz tył wyżej, co do mocowania tłumika pod moto ja mam jedno ale.. taki tłumik z reguły jest krótszy niż zwykle nawet o połowę, widzisz krótsza puszka a już szczególnie jak samoróbka bądź firmy x będzie bardzo głośno ryczeć ja wiem że to fanie ale bez przesady długi tłumik nawet jak przelotowy daje bardziej basowy gruby dźwięk.
Wrzuciłem fotki bandyty przed moimi przeróbkami i po.. jest tam też tłumik własnej roboty

Przed:
http://img10.imageshack.us/img10/1369/410791833.jpg
http://img684.imageshack.us/img684/3194/4107918334.jpg

Po:
http://img258.imageshack.us/img258/6936/dsc06318z.jpg
http://img255.imageshack.us/img255/5973/dsc06325.jpg
Tu widać tłumik:
http://img703.imageshack.us/img703/3904/dsc06320.jpg

Widać tu jak zamocowałem stelaż pod zegary i lampę
PS. SZACHOWNICA I NAPIS NA TŁUMIKU TO NIE NAKLEJKI : )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-25 11:38:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-16 23:16:18
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Srebrny FZS 99
Powiem Ci kolego, że bardzo ładnie wygląda :) Robi ogromne wrażenie. Będę musiał zobaczyć na to mocowanie amortyzatora i jeśli faktycznie będzie z tym roboty tyle ile mówisz, to nie ma sensu bawić się w cięcie, spawanie ... W tej chwili mam tłumik przelotowy i faktycznie dźwięk jest bardzo przyjemny dla ucha. Miałem też możliwość jazdy bez komina ( gdy byłem w trakcie organizowania niezbędnych rzeczy do jego przerobienia ) i nigdy więcej ! Dźwięk jest blaszany i na prawdę baardzo głośny. Jeśli chodzi o komin pod silnikiem to mam pewien plan... Kolektory mamy w naszych fortepianach wyprowadzające spaliny w postaci rur: 4 do 2 i 2 do 1. Tak sobie głośno myślę aby zrobić spod silnika 2 wyloty, czyli uciąć je zaraz za miejscem gdzie przechodzą z 4 do 2 i zamontować 2 puszki - samoróbki. Oczywiście nie będą to tak samo długie i duże puszki jak oryginlany komin ( no bo się nie da ;p ), ale na pewno je wytłumię tyle ile będzie się dało.

Nie myślałeś aby pozbyć się tego stelaża na tablicę i zamontować ją lekko pod zadupkiem "schowaną" ? Wtedy wizualnie tył bardziej by Ci się wysmuklił.

ps.

Chodzi Ci o te "kości" ? http://moto.allegro.pl/yamha-fzs-600-fa ... 78614.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-25 13:25:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
tak te czarne blachy to kosci. Bandyta sprzedany teraz fazera przerabiam.
Możesz dać jeden cichy drógi głośny i będzie grzmiał jak v-ka :) to oczywiście żart. Kombinuj. Jak będzie całe koło widać to powinno być fajnie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-25 15:31:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-19 01:24:09
Posty: 189
Lokalizacja: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 WSK 125
da_ns - a Ty w bandycie skracałeś te "Kości" o ile to skrócić ze 2 - 3 centy chyba starczy, co by wahacza nie przetarło ;/ ale i tak nie wiem właśnie czy łańcuch w Fazie nie bedzie latał po ślizgu a wahacz napinał łańcucha zbytnio... :idea: :idea: ??
Tutaj Jest Fazer może nie na wygląd ale technicznie kosmos :D Ale to skośnoocy :D oni mają akcesoria do tego i tutaj chyba są te kości właśnie inne ale czy krótsze czy tylko z lepszego stopu ciezko ocenić po foto zwłaszcza ze zadupek inny jest niz orygniał ...

http://bikepics.com/members/kurosuke/98fazer/


Szymek - masz tutaj kozak komin i lampy jak Twoje :D tylko też wahacz obniżany bo kąt jak na moje oko za duży w fazerze to chyba nie przejdzie taki kąt natarcia wahacza?? do podłoża:mrgreen: :mrgreen:

http://bikepics.com/pictures/2049983/

PS a miałem juz nic wiecej nie robic przy Fortepianie i co roku to samo :mrgreen: nowe pomysły :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-25 20:01:12 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
2 - 3 centy to już naprawdę za dużo ale właśnie w fazie jest lipa.. W bandycie zrobiłem 9mm mniejszy rozstaw otworów i dało to właśnie taki efekt. Zrobiłem już sobie do FAZERA i założyłem tylko że to Fazer 1000 nie wiem jak w 600 to wygląda i przepraszam że nie podam teraz ile krótsze ale nie mogę znaleźć mojego rysunku a mam już założone na moto. W Bandycie było sporo miejsca między łańcuchem a ślizgiem a w Fazie łańcuch już praktycznie lata po ślizgu ale pomimo tego dało radę trochę podnieść.. Co do materiału ja zrobiłem z blachy 50HF jest to lekko ulepszona blacha ma 10HRC (Twardość) ale jest plastyczna i miękka, oryginalne są miękkie Nie ma też przeszkód żeby tak jak na foto które podałeś zrobić grubsze i szersze te mocowania.. NAJWAŻNIEJSZE żeby nie zrobić czegoś głupiego i czasem nie hartować tego, jeżeli zrobicie to z hartowanej stali to w razie "W" może po prostu pęknąć, to MUSI być miękkie.
Obniżając wahacz ślizg też idzie nieco w dół więc się dało a co do napinania łańcucha o które pytasz to nie bardzo rozumiem wszystko jest ok, to nie ma wpływu..

W moim bandycie nic nie ciąłem nie wyginałem.. ogólnie dużo pozmieniałem ale tak że dało się wrócić do oryginału... Jak chcecie się w to bawić to tylko moge uprzedić że streeta nawet najładniejszego będzie 10 razy trudniej później sprzedać niż oryginał


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-25 21:32:43 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-16 23:16:18
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Srebrny FZS 99
A jest taka możliwość, że odkręci się to mocowanie amortyzatora i wahacz powinien opaś i wtedy sprawdzić naciąg łańcucha ( tak aby nie jeździł po ślizgu ) podłożyć coś pod koło i następnie zmierzyć odległość mocowań tych "kości" ? Czy po prostu trzeba to robić metodą prób i błędów?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org