Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-12-26 20:27:45 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
Luterq napisał(a):
Ważne, że tobie się podoba :mrgreen:

No dokładnie :) Ale żaden z bardziej kumatych kolegów nie odpowiedział jednoznacznie czy wystarczy podłączyć rurę do airboxa, choć rozumiem, że tak :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-26 20:27:45 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-12-26 21:42:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-19 01:24:09
Posty: 189
Lokalizacja: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 WSK 125
jak już tak bardzo chcesz i chodzi tylko o wygląd to można zrobić imitacje :D tak jak jest puscic rure pod bak i tyle :D Piec bedzie na oryginale zasilany zdrowym powietrzem a To wedle wyglądu (troche jak ze znaczkami M3/M-power/M5/M-pakiet itp w puszkach) i tak nikt Ci pod bak nie bezie zaglądał, wiec kto nie wie raczej nie bedzie wiedział i do tego usilnie dochodził czy to tu ciągnie powietrze czy nie :D chyba ze Ci zatka szczelnie rękami ten wolot a moto nie zgasnie :D :mrgreen: :mrgreen:

Moim zdaniem najrozsądniejsze rozwiazanie, w którym moto w żaden sposób nie straci na tym. Chyba ze usilnie chcesz miec to działające to... róbta co chceta :D Tylko to przy sprzedarzy wtedy może kogoś zniechęcić (pomyśla sobie ze fazer był Uturbiony i startował na 1/4 mili a teraz właściciel turbine wyjeb** i sprzedaje jako igłe :) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-26 22:14:13 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
Na tego typu insynuacje mam rozwiązanie: linki do forum (fz6, scigacz, FM) i nick. Każdy może sobie poczytać o moich pomysłach filtrowych czy to zmiany koloru. Sprawa jest wtedy jasna - przemalowałem motocykl, bo miałem taki kaprys, a nie bo miał szlif czy dzwon :D

Co do imitacji to ja takich śmisznych rzeczy nie robię :) Zrobię to na zasadzie dolotu do airboxa i przejście przez (ewentualnie) drugi filtr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-26 22:33:47 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
lutecki napisał(a):
choć rozumiem, że tak


Jeśli to ma być tak jak jest na zdjęciu, to możesz sobie podłączyć i jeździć. Żadne ciśnienie tam nie wystąpi. Jeśli nie żal ci silnika to możesz wywalić oryginalny filtr i na samym stożku latać, może kilka koni zyskasz na max obrotach kosztem trwałości silnika. (K&N-y mają znacznie mniejszą filtrację niż normalne filtry).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-26 22:41:29 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
Napisałem, że chcę zostawić oryginalny i doprowadzić przefiltrowane przez stożek do airboxa przed filtr :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-26 23:12:28 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Mój bandit tak wyglądał z rurami były dwie z każdej strony ale jak nie chciało to działać to zdjąłem

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-29 01:09:19 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
Będzie ciężej niż mi się wydawało :) W miejscu w którym chciałem wpuścić rurę pod ramę okazuje się, że jest głowica, a airbox jest wyżej i z tyłu. Jutro znajdę więcej światła i postaram się znaleźć dostęp do airboxa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org