Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-05-07 18:58:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Ja mam taki sam problem.ruszajac ze skrzyzowania dławi sie szarpie i dopiero pozniej od 2tys zaczyna normalnie pracowac. I teraz pytanie do was Forumowicze!!!!
Wykonalem Synchro i czyszczenie ustawienie poziomu gaznikow nowe swiece zmienilem przewody zaplonowe DALEJ JEST TO SAMO!!!!!
Moze odpowie mi ktos na pytanie co jeszcze moze byc........?????????


Sprawdź śrubki od składu mieszanki tzw. piloty. kolejność ma być oring>podkładka>sprężynka>śruba

Przy okazji nowe oringi :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-07 18:58:32 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-05-09 01:43:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Problem może tkwić faktycznie w przepuszczających o-ringach na gniazdach zaworków iglicowych. Przy takiej awarii paliwo zalewa świece i dopiero przy wyższych obrotach silnik pracuje w miarę sprawnie. Podczas wymiany owych o-ringów trzeba pamiętać, że trzeba je wymienić jednocześnie we wszystkich czterech gaźnikach. Przyczyna może być jednak jeszcze jedna: "lewe powietrze". Jeżeli którykolwiek z króćców gaźnikowych, albo pomiędzy głowiącą i gaźnikami, albo gaźnikami i airboxem będzie pęknięty lub nieszczelny silnik będzie pracował niepoprawnie. Warto też sprawdzić świece, przewody zapłonowe oraz fajki na świecach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-11 15:54:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-04-29 09:50:56
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa - Saska Kępa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 2002r
Mam identyczny problem, zrobiona w ASO regulacja zaworów, czyszczenie i synchro gaźników, nowe świece i dalej na dole szarpie strasznie, dodatkowo z rury wali nie spaloną mieszanką. Spalanie skoczyło mi z 7 do 10 litrów. W serwisie zaczęli przebąkiwać że to głowica, ale nie bardzo mi się chce w to wierzyć.

Macie jakieś pomysły ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-14 22:58:31 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-09-11 21:55:41
Posty: 60
Lokalizacja: Lublin - Zamosc
Płeć: Mężczyzna
Telefon: DUZY DOTYKOWY
Obecne moto: FZS-600 2000R
Panowie kupilem przewody zaplonowe z auta marki AUDI 90 COUPE zalozylem zakleilem silikonem cewki tak jak fabryka i...............................JEST REWELKA!!!!!!!!!!
Obrotomierz stoi rowno nie ma szarpania mozna nawet ruszac bez dodania gazu.
PROBLEM Z GŁOWY!!!!!!!!!!!!!!!!!
POLECAM!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org