Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Co to?!
PostNapisane: 2011-05-12 00:51:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Po mocnym odkręceniu gazu całe paliwo z gaźników zostało zużyte przez silnik i nagle zaczął on gasnąć z powodu jego niedoboru. Przyczyny tego mogą być dwie:
1. Zapchany układ paliwowy, czyli filtr paliwa, kranik, bądź przewód doprowadzający paliwo do gaźników.
2. Awaria pompy paliwowej. Jeśli pompa nie pracuje, to gaźniki zasilane są w paliwo jedynie grawitacyjnie, a przy szybkiej jeździe jest to niewystarczające.
W pierwszym przypadku wystarczy wyczyścić układ paliwowy i wymienić filtr paliwa. W przypadku awarii pompy należy przede wszystkim sprawdzić, czy nie odłączyła się ona od zasilania (podłączona jest do instalacji czarną wtyczka). Jeżeli połączenie pompy jest sprawne to trzeba odkręcić plastikową kopułkę pompy i sprawdzić stan styków i przeczyścić je delikatnie papierem ściernym, jeśli są zaśniedziałe lub przypalone. Należy również zwrócić uwagę, czy oba kabelki pod kopułką nie odlutowały się. Miałem kiedyś problem z identyczną pompą w FJ-cie, więc możecie sobie poczytać na ten temat tutaj: www.hellontwowheels.blox.pl
Co do odłączonego przewodu gumowego to wcale nie musi być to coś istotnego. Ze zdjęcia ciężko wywnioskować, gdzie powinno się go podłączyć. Być może jest to przewód odpowietrzenia podłączony do airbox'a lub przewód od odmy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Co to?!
PostNapisane: 2011-05-12 00:51:11 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: Co to?!
PostNapisane: 2011-05-12 07:30:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-21 15:08:40
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 98
rhazz napisał(a):
GlobuZ napisał(a):
Teraz mam Fazę dla emeryta - do 7 tysi i next bieg...aż czuję jak ona przez to cierpi :confused2:

Trochę się teraz przejąłem bo ja zazwyczaj zmieniam między 4 a 6tys :roll: lubię spalanie 3.8l/100 tzn że jestem emerytem na moto w wieku 22lat ? :D


Tak, ale jak potrzeba, to masz odpowiedni zapas pod prawą ręką żeby np. coś wyprzedzić.
Nie mówię, że pałuje non-stop, ale nagła jazda "żabką" przy np. wyprzedzaniu Tira nie należy do przyjemnych :confused2:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co to?!
PostNapisane: 2011-05-12 07:50:00 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
yyy, z tym przewodem, zobaczy czy przypadkiem nie jest to przewód od odpowietrzenia zbiornika paliwa lub przelewu zbiornika, one czasem lubia "wyskoczyć" lub ktoś go poprostu zapomniał założyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co to?!
PostNapisane: 2011-05-13 17:42:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-21 15:08:40
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 98
"Ciekawostka" po dogłębniejszej analizie okazała się przewodem od odpowietrznika zbiornika paliwa, więc :beer: dla marcys998 :mrgreen:

Niestety nie rozwiązało to problemu "żabek/czkawki" powyżej 8-9 tysięcy :cry: do wtorku muszę przecierpieć i cierpliwie czekać na diagnozę mechanika...ale przynajmniej spalanie do tego czasu obniżę :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co to?!
PostNapisane: 2011-05-18 11:02:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-21 15:08:40
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 98
Szaleństwo wróciło - czyt. Faza uleczona :!: :mrgreen:
Przyczyną była jedna ze świec, która była okopcona fest - po wyczyszczeniu wszystko gra i śpiewa jak dawniej :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co to?!
PostNapisane: 2011-05-18 14:50:11 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
GlobuZ napisał(a):
Przyczyną była jedna ze świec


Ale to jest jedynie objaw, który wróci wcześniej lub później. Prawdziwą przyczyną jest za zimna świeca do twojego stylu jazdy przez co nie osiąga temperatury oczyszczania i zarasta, lub zbyt bogata mieszanka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co to?!
PostNapisane: 2011-05-18 20:08:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-21 15:08:40
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 98
Luterq dzięki za radę, ale jest jeszcze trzecia opcja - że jakieś syfiaste paliwo zalałem (różnie to bywa...mimo, iż leje głównie na BP/Neste) i załatwiłem sobie świece.
Oczywiście ta teoria zostanie obalona przy następnym (tfu, tfu!) powtórzeniu się tej usterki...i wtedy irydki zostają, bo mieszanka jest na bank dobra, a czasami się zapominam i przypałuje trochę na nie do końca rozgrzanym silniku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co to?!
PostNapisane: 2011-05-18 20:42:18 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
GlobuZ napisał(a):
BP/Neste


To może dlatego :lol: Ja leję tylko Auchan i Tesco.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org