Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-06-07 21:25:46 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Ja tu czegoś nie rozumiem. :), ale ja nie mechanik.

To po co jest to ssanie?????
Żeby odpalać sprzęta przy -15?

Normalne, że bez ssania będzie chodził jak traktor na wolnych obrotach bez rozgrzania.
Te wężyki z płynem chłodzącym do gaźników też są po coś.
W życiu mi nie przyszło do głowy, żeby męczyć moto na zimno bez ssania :) To jak gra wstępna :wink: :D

A co do kultury pracy, to silnik na 4 gaźnikach, 16 zaworów, wysokoobrotowy i wysilony. Zawory muszą być jak najdłużej otwarte i mieć krótki czas zamykania i otwierania. Nie dziwie się, że to jest trudno później wyregulować żeby równo chodziło na wolnych... a jak jeszcze luzy nie ustawione to w ogóle.
Wygląda to jak kompromis: kultura pracy, ekonomia, moc i moment obrotowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-07 21:25:46 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-06-08 20:24:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
No właśnie,jakby do odpalenia i rozgrzania moto po choćby nocy niebyło potrzebne ssanie-producent nie zakładał by go,ale niektórzy lubią poprawiać fabrykę co jest niezbyt dobre dla motocykla :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-09 16:44:50 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Wężyki z płynem chłodzącym przy gaźnikach to podgrzewanie gaźników, niektóre moto mają elektryczne a tu jest płyn chłodzący.
Podpinam się pod temat.
mój też bardzo ciężko odpalić na ssaniu, i muszę dodać gazu albo tak długo kręcić aż odpali pierw jeden garnek później następne, nie wszystkie na raz, chyba że dodam gazu właśnie na ssaniu to odpala, na gorącym jak go zgaszę to odpala na dotyk, chyba że długo postoi to też go trza pokręcić. gaźniki czyściłem, synchronizowałem, świeczki założyłem nowe i po ich wyglądzie widać że spalanie jest bardzo ładne. Dla mnie to wygląda tak jakby paliwo gdzieś się cofało, i pomimo tego że pompka je nabija to i tak jakby po chwili mieszanka dopiero się dostawała do komory spalania. o co kaman??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-13 08:04:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-09 09:23:52
Posty: 181
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer8
A u mnie ciekawostka, tydzień nie jeździłem, bo nie miałem czasu i odpalił od kopa na ssaniu. Dziwne, że po przerwie odpala bez problemu, a z dnia na dzień jest problem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-13 14:52:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-01 11:27:33
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 FL
pit_kr,
też to zauważyłem u siebie - wystarczy kilka dni na parkingu.
Jak oddam gaźniki do zrobienia to napiszę, czy pomogło. Niestety, nie wiem kiedy to będzie. :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-16 11:21:13 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Ja chyba jeszcze raz rozbiorę gaźniki, myślałem że może mało mocy ma aku bo mam wstawione 100Watowe żarówki ale po odłączeniu dalej to samo, świeczki zmieniałem na stare zaglądałem do filtra pow, no nic nie pomaga. przeczyszczę jeszcze raz gaźniki i synchro. jakby co dam znać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-16 16:53:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
aku bo mam wstawione 100Watowe żarówki


nie zdziw się pewnego dnia jak stracisz światła, bo przekaźniki zaśpiewają " kiedy powiem sobie dość " . 100W przy 12V >> to sobie sprawdź jakie to daje natężenie a jakie daje żarówka 55W w tej samej instalacji :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-17 08:26:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-09 09:23:52
Posty: 181
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer8
Wojt@s może Ty wiesz dlaczego te nasze fazerki nie odpalają od kopa? "Ten typ tak ma" czy to raczej problem z gaźnikami bądź inny? Będę dźwięczny za podpowiedź :)
Pozdrawiam, pit


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-19 11:36:45 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
takie były żarówki jak kupiłem to nie mój pomysł, masz rację oczywiście ale nie odbiegajmy od tematu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-25 13:36:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Gaźniki Wyczyszczone (ponownie), żarówki już mam odpowiednie : ) , ustawiłem też TPS bo okazało się że kąt był za duży, Dalej ciężko odpala na ssaniu, świece próbowałem jeszcze podmienić na stare ale nic to nie dało. nie mam pomysłów i chyba oleje ten temat, odpala i jeździ, jedynie na ciepłym jak długo postoi to już pali normalnie, tzn gwałtownie na wszystkie gary a nie po kolei. zawsze coś


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-08 08:56:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-09 09:23:52
Posty: 181
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer8
Ja u siebie zauważyłem jeszcze jeden dziwny objaw, tzn. jak jestem po jeździe i moto jest dobrze rozgrzane to na luzie robi mi takie "stuk" wskazówka obrotów minimalnie drga w górę i znowu równiutko chodzi i za chwilę znowu "stuk stuk" i znowu wszystko ok. Macie coś takiego lub mieliście? To normalne czy coś powinienem regulować? Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-08 13:05:51 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-01 11:27:33
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 FL
pit_kr,
nie zauważyłem niczego takiego u siebie, obroty trzyma równiutko. Nadal mi ciężko odpala, tak jak da_ns - olałem temat :drink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-10 19:35:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
Gom,u mnie też wszystko z czasem jest jak było,czyli odpala ciężko(z lekkim gazem) ale zmienilem przewody do świec i jest poprawa(tylko czasem negocjuje o dodanie gazu :wink: )Podejżewam jeszcze fajki,bo jak odłączę od świecy i podniosę trochę wyżej(jakieś 2-3 cm) to mnie tak prąd napierd... że fajki utrzymać niemogę.Niewiem tylko ile nowe kosztują bo starych niechcę bo to różnie bywa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-10 20:24:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-01 11:27:33
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 FL
Chyba do końca sezonu tak pojeżdżę... może zimą się za to zabiorę 8)
Dzięki za info!

Edit:
Oddałem gaźniki do czyszczenia i synchronizacji. Jest dużo lepiej. Wprawdzie nie za każdym razem odpala bez dodawania gazu, ale za to od razu pracuje ładnie na wszystkich garach.

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-30 10:54:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-09 09:23:52
Posty: 181
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer8
Zrobiłem gaźniki i zawory, wymieniłem fajki i kable i moto pracuje super! Mam nadzieję, że to było to i będę mógł zapomnieć o temacie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org