Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-04-21 22:01:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Pisałem Villainowi na gg, ale dla potomnych :wink: Tłoczek zacisku tył w Kocie ma ok 42-43mm średnicy zew., w tłoczku jeśli dobrze widziałem,ale nie jestem pewien w 100% był chyba napis "M12".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-21 22:01:24 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-04-21 23:50:20 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Już odpisałem. Sorry, ale często mam włączone komunikatory, a robię coś innego na kompie, albo w ogóle jestem poza domem i grzebię w motocyklach i odpowiadam po jakimś czasie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-14 11:37:30 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
Kurcze, też mam do wymiany te uszczelki - znaczy tylko przeciwpyłową, bo ta uszczelniająca płyn jest ok i trzyma (jeżdżę teraz bez uszczelki przeciwpyłowej - stara porwała się jak wciskałem tłoczek, z resztą wcale nie byłem zdziwiony bo była w fatalnym stanie). Ale jakbym miał zestaw to bym wymienił już komplet.

Czy udało się komuś namierzyć zamienniki, albo ktoś brał te z ebay'a?

Ugghh - właśnie dostałem info z ASO, że zestaw dwóch uszczelek (przeciwpyłowa + uszczelniająca) można dostać za jedyne 170pln,heheheh, na jeden tłoczek! to za komplet na zacisk chcą jedyne 340pln... Kurcze, za połowe tej ceny miałbym ze srebra w Aparcie :) tyle że potrzebuje gumowe ;)
chyba popróbuję dopasować coś z aut, zestaw naprawczy na tłoczek 38mm można mieć za 15pln, przeciwpyłowa jest inna bo tłoczki w autach inne, ale mocowana podobnie między tłoczek a zacisk, więc może jakby ją przyciął tylko?.... robi się rzeźba, ale jak dobierałem uszczelke go gaźników było podobnie, a trzyma do dziś mimo że szlifierką docierałem do odpowiedniej średnicy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-11 21:58:17 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-10-11 21:21:24
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 1000
Witam i proszę o pomoc po wymianie klocków hamulcowych w przednim kole podczas jazdy występowało piszczenie klocków , okazało się że hamulce w przednim kole blokują się , po wyczyszczeniu i przesmarowaniu cylinderków przestały popiskiwać lecz przednie koło na stopie centralnej moim zdaniem w dalszym ciągu ciężko się obraca. Moje pytanie czy przednie koło ma się swobodnie obracać , czy ma być opór spowodowany przyleganiem zacisków do tarczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-11 22:50:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Ma być opór. Jak masz koło w górze i zakręcisz ręką to np. moje wykonuje 1/2 obrotu i staje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-11 22:57:30 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
gnusiek napisał(a):
Moje pytanie czy przednie koło ma się swobodnie obracać

lekki opór masz, nie zakręcisz jak w rowerze....

gnusiek napisał(a):
czy ma być opór spowodowany przyleganiem zacisków do tarczy

nie zacisków lecz klocków, ale o to Ci chodziło - czepiam się :D

Klocki dotykają tarczy w pozycji "0".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-12 21:35:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-29 13:17:54
Posty: 101
Lokalizacja: Grójec/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: obecnie brak
Gnusiek, sprawdz czy nie masz za duzo płynu hamulcowego w obiegu. Po zalozeniu nowych klockow zrobilo sie mniej miejsca dla płynu dlatego mozliwe ze trzeba go troche usunąć z układu hamulcowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-13 00:12:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-10-11 21:21:24
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 1000
Dzięki za podpowiedzi z płynem jest ok. dziś wywaliłem blaszki z klocków i koło lżej się obraca ale te blachy chyba są odpowiedzialne za odprowadzanie ciepła z klocków i nie wiem czy dobry pomysł bez nich śmigać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-13 09:12:47 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
gnusiek napisał(a):
dziś wywaliłem blaszki z klocków

????!!!! :shock:
że co zrobiłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-13 11:03:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-29 13:17:54
Posty: 101
Lokalizacja: Grójec/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: obecnie brak
gnusiek napisał(a):
dziś wywaliłem blaszki z klocków


:shock: :shock: :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-13 16:04:53 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
W wielu starszych układach hamulcowych tych blaszek poprawiających chłodzenie klocków nie było i dopóki motocykl nie był używany ekstremalnie na torze to nic złego się nie działo. Z blaszkami czy bez hamulce nadal będą działać poprawnie, ale oczywiście układ będzie bardziej narażony na przegrzanie w ciężkich warunkach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-16 23:35:06 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-09-10 20:14:02
Posty: 69
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S 04r.
Z racji że tytuł tematu jest uniwersalny to się podczepię.

Z przodu mam dwa różne zestawy klocków. Na lewej tarczy mam czarne EBC a na prawej "złote", też koło stawia lekki opór przy obracaniu ręką ale niema tragedii. Co z tymi klockami? Zostało ich po połowie więc szkoda by wyrzucać. Czy może jednak koniecznie wymienić na jednakowe? Jaka jest minimalna grubość tarczy nadającej się do użytku?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-17 08:14:43 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-07-24 09:42:02
Posty: 88
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 600 153 477
Obecne moto: FZS 600 2003r
Dokleję się do tematu.
Naciskam do oporu hamulec w moim fzs 600 2003r aż do blokady mechanicznej klamki.
Czy to jest prawidłowe działanie hamulca ? nie powinien on się oprzeć siła oporu pochodzacą z naporu na tłoczki ?.
Do tego jak ćwiczyłem hamowanie kilka razy pod rząd to klamka hamulca została w połowie wyprostu, dopiero po jakimś czasie wróciła do pełnego wyprostu.
Czy to normalne czy muszę z tym iść do mechanika.
I jak polepszyć dozowanie hamulca bo jakoś u mnie ciężko klamka chodzi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-17 10:14:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-09-10 20:14:02
Posty: 69
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S 04r.
Zabka napisał(a):
Dokleję się do tematu.
Naciskam do oporu hamulec w moim fzs 600 2003r aż do blokady mechanicznej klamki.
Czy to jest prawidłowe działanie hamulca ? nie powinien on się oprzeć siła oporu pochodzacą z naporu na tłoczki ?.
Do tego jak ćwiczyłem hamowanie kilka razy pod rząd to klamka hamulca została w połowie wyprostu, dopiero po jakimś czasie wróciła do pełnego wyprostu.
Czy to normalne czy muszę z tym iść do mechanika.
I jak polepszyć dozowanie hamulca bo jakoś u mnie ciężko klamka chodzi ?


Z pierwszych objawów to zapowietrzony układ i/lub puchnące przewody hamulcowe. Dodając drugi objaw to konkretnie zapieczone tłoczki i/lub padająca pompa. Tak czy siak może nie jest aż tak źle ale już samo wciskanie klamki do manetki powinno wywołać twój alarm. Heble do dokładnego przeglądu i ew. naprawy.

Ktoś coś wie jak z tymi różnymi klockami?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-17 20:41:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Różne klocki nie mają takiego wielkiego znaczenia, po prostu będą różnie się zużywać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org