Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-01-25 14:53:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-10-26 13:13:32
Posty: 85
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR 750 K7
U mnie wyszło koło 10h. Czyszczenia było sporo, bo moto z 2003. Zanim przebiłem się przez brud trzeba było się sporo naczyścić :) Najpierw był papier wodny, a potem polerka pastą. Niedługo wrzucę zdjęcia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-25 14:53:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-01-25 17:10:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-01-04 12:59:03
Posty: 82
Lokalizacja: Krzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer
kurcze to ja kolektorów ze swojego fazerka z 99r chyba nie bede w stanie doprowadzić do takiego wyglądu;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-30 13:06:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-01-03 22:32:35
Posty: 47
Lokalizacja: Sieradz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 FAZER
Szprota napisał(a):
U mnie wyszło koło 10h. Czyszczenia było sporo, bo moto z 2003. Zanim przebiłem się przez brud trzeba było się sporo naczyścić :) Najpierw był papier wodny, a potem polerka pastą. Niedługo wrzucę zdjęcia :)


Przy sobocie bawię się w czyszczenie i polerowanie pozostałych elementów , czego się nie robi z nudów ;)


Załączniki:
b1.JPG [156.12 KiB]
Pobrane 874 razy
b.JPG [111.04 KiB]
Pobrane 807 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2010-01-30 20:19:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-08-01 00:01:01
Posty: 59
Lokalizacja: Kraków / Zabrze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
Kuba napisał(a):
Tak już przerabiałem to u siebie. U mnie z zdejmowaniem/odkręcaniem całego układu nie było żadnych problemów, poszło jak z płatka. Nakrętki przy cylindrach odkręciłem imbusem, w moim przypadku nie były pozapiekane. Uszczelki są, miedziane, ale nie ma potrzeby ich wymiany po zdemontowaniu tłumika. Po drodze nie ma jakichś niespodzianek, wystarczy odkręcić wspomniane nakrętki, poza tym śrube przy podnóżku pasażera i jeszcze jedną w okolicach podnóżka kierowcy i całość można zdjąć. Przeczyściłem papierkiem, odtłuściłem i pomalowałem taka farbą do tłumików żaroodporną w sprayu. Efekt bardzo fajny, niewiele roboty trzeba w to włożyć a rezultat końcowy cieszy oko :D
pozdrawiam

ps. tu zdjęcie w razie co :)
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C07%5 ... 5-full.jpg


Oglądając Twoje moto zwróciłem uwagę na to, czy masz może crash pady i zauważyłem, że nie masz wkręconej dolnej śruby z mocowania silnika. Jeżeli z tym tak nie jeździsz, tylko zrobiłeś fotkę jeszcze w trakcie prac remontowych, to sory za wszczęcie alarmu...

Swoją drogą, to zmotywowałeś mnie do wyczyszczenia i pomalowania kolektorów. W przyszłym tyg. się do tego zabieram!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-07 01:54:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-08-01 00:01:01
Posty: 59
Lokalizacja: Kraków / Zabrze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
Jak napisałem, tak też zrobiłem. Dziś odkręciłem kolektory, wyczyściłem i pomalowałem sprayem wysokotemperaturowym. Nakrętki przy środkowych kolektorach stawiały niezły opór i po jednym głośnym JEBUDUP obawiałem się, że pękła szpilka :shock: . Na szczęście obyło się bez tego.

Mam pytanie: czy kolektor wraz z dolotem mogę połączyć czymś takim jak "cement do napraw układów wydechowych"? W sklepie wyraźnie powiedziałem, że chcę pastę montażową do układów wydechowych, a gość dał mi coś innego(nie sprawdziłem na miejscu). Czy zapis "łączy w sposób trwały" mam odczytać jako: "zapomnij, że następnym razem uda ci się rozłączyć kolektor od dolotu"?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-07 12:35:49 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Między pastą, a cementem jest zasadnicza różnica. Cement służy do naprawy niedużych ubytków, zamiast spawania. Więc lepiej idź do sklepu i wymień na pastę montażowo-uszczelniającą. I przy okazji udziel Panu sprzedawcy reprymendy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-08 19:56:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-09 14:59:01
Posty: 52
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Co do tych sprayów żaroodpornych to nie polecam kupować zwykłego żaroodpornego sprayu za dyche, zwykle są one odporne do 600-650 stopni. Jak pomalowałem takim czymś kolektory w gs 500 to po jakimś czasie zaczeła schodzić farba, chociaż wszystko profi zeszlifowałem, odtłuściłem i 4 warstwy walnołem.

Polecam markowe spraye z Motip albo Dupli Color - są one stricte do kolektorów, wytrzymują do 800 stopni.
Też na dniach się za to biorę, to pokaże efekty, póki co muszę jakoś załatać pękniecie w wydechu tam przy tym łączeniu 4 rury na 2 zrobiła mi się taka 1 cm szczelina chyba od rdzy niewiem jak sie za to zabrać :/ Może ktoś coś poleci?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-08 21:08:20 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
Borko napisał(a):
Co do tych sprayów żaroodpornych to nie polecam kupować zwykłego żaroodpornego sprayu za dyche, zwykle są one odporne do 600-650 stopni. Jak pomalowałem takim czymś kolektory w gs 500 to po jakimś czasie zaczeła schodzić farba, chociaż wszystko profi zeszlifowałem, odtłuściłem i 4 warstwy walnołem.

Polecam markowe spraye z Motip albo Dupli Color - są one stricte do kolektorów, wytrzymują do 800 stopni.
Też na dniach się za to biorę, to pokaże efekty, póki co muszę jakoś załatać pękniecie w wydechu tam przy tym łączeniu 4 rury na 2 zrobiła mi się taka 1 cm szczelina chyba od rdzy niewiem jak sie za to zabrać :/ Może ktoś coś poleci?


po zdjeciach widze ze masz juz pomalowane kolektory w fazerku:)

dobrze widze? trzymasz fazerka w pokoju? :D
http://www.bikepics.com/pictures/1895035/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-08 22:10:48 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-09 14:59:01
Posty: 52
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Tak, w bloku na 3 piętrze :D A co do kolektorów to na zdjęciach nie widać dokładnie, ale są troche pordzewiałe zaraz na kolankach i pod miska olejową..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-08 22:14:53 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
masz plusa za zimowanie :D ja bym nie wytrzymał gdybym tak na niego codziennie patrzyl :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-08 22:23:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Borko masz windę towarową ?? bo jak po schodach to współczuje, pamiętam jeszcze parę lat wstecz jak sąsiad w bloku na 4tym składa junaka, a najlepiej pamiętam akcje wydobycia go z mieszkania. Z racji że było to ostatnie piętro to mówimy, eee po schodach to się zniesie, niestety klatki były tak wąskie że nie szło zawrócić, więc skończyło się tym że balustradę trzeba było wyciąć na balkonie i poczciwy janek za pomocą 6 chłopa został na linach zestawiony na dół, w pracy brał udział cały pion od strony balkonu żeby świeży lakierek się nie obtarł trzeba było kontrolować. Teraz już ludzie nie mają takiego polotu, fakt że się wzbogaciliśmy i nie jest wielką tragedią wynająć mały garażyk ale właśnie takie społeczne akcje i klang junaczka jak Maciek wracał ze zlotu to ma coś w sobie :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-08 22:52:05 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-09 14:59:01
Posty: 52
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Nie jestem aż takim hardkorem żeby fazera po schodach 3 piętra nosić :D Do windy elegancko wszedł a do mieszkania wjechał w całości tylko lusterka trzeba było odkręcić :D Nie zawadza i stoi sobie koło mnie :D Za rok też idzie do mnie do mieszkania. A garaż jasne że mam pod nosem pełen highlife monitoring i te sprawy ale trzeba za to grubo zabulić (160zł) więc nie opłaca mi się go tam trzymać 4 miesiące jak go nie używam.
Nawet czasem sobie go odpalałem żeby sobie postukał chwile, ale po wizycie dozorcy przestałem :D :D
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-09 14:29:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-09 14:59:01
Posty: 52
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Odkręciłem dziś te kolektory i mam jedno pytanko: chciałem sobie przy okazji wymienić uszczelki (można zamówić na sklepmotocyklowy.pl, są po 4zł sztuka) ale tak patrze i nigdzie nie widze tych uszczelek.. Gdzie one mają się znajdować ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-09 18:14:09 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-05-06 17:59:50
Posty: 48
Lokalizacja: Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs 1000
są one w tych otworach w które wchodzi kolektor- nie wiem jak to dokładnie określić, kanał wydechowy? :) ciężko je zauważyć bo siedzą dosyć głęboko, też za pierwszym razem nie mogłem ich znaleźć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-23 22:42:41 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-03-23 19:02:18
Posty: 4
Lokalizacja: Mrągowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600
Czy w Fazerze z 98 jest możliwość wypolerowania kolektorów, czy tylko zostaje mi malowanie... chodzi mi o rodzaj materiału z jakiego są zrobione... bo nigdzie jeszcze nie widziałem fazerka z 98r. z wypolerowanymi kolektorami... ??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org