Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-05-10 17:53:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-30 14:36:01
Posty: 92
Lokalizacja: Drogomyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Witam
Jeżeli taki temat już był (chociaż nie znalazłem) to proszę o przeniesienie bądź skasowanie. Kupiłem dziś łożyska do kół i główki ramy. Potrzebuję jeszcze kupić uszczelniacze lecz nie znam ich wymiarów.

Łożyska kół:
przód 2szt. 6203 2RS 17x40x12 wysokoobrotowe FAG
tył 2szt. 6204 2RS 20x47x14 wysokoobrotowe FAG + 1szt. 6206 2RS 30x62x16 wysokoobrotowe FAG

Łożyska główki ramy:
1szt. stożkowe 32006 30x55x17
1szt. stożkowe 32005 25x47x15

Uszczelniacze koła przedniego:
22x40x7 oraz 45x56x6

Uszczelniacze koła tylnego:
40x62x8 oraz 28x47x7

Uszczelniacze łożyska głowki ramy:
32x55x4 (33-1003) oraz 28x47x4 (33-1001)

Znalazłem te uszczelniacze lecz w sklepie w UK, więc kupno jedynie byłoby opłacalne w większej ilości i przez znajomego który jest na miejscu:
http://shop.marksman-ind.com/33-1003-seal-for-taper-roller-bearings-55mm-od-3484-p.asp
http://shop.marksman-ind.com/33-1001-seal-for-taper-roller-bearings-47mm-od-2962-p.asp

jeżeli coś źle napisałem to mnie poprawcie


Ostatnio edytowano 2012-06-04 17:10:19 przez mack0r, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-10 17:53:58 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-05-10 20:54:23 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
uszczelniacze tylnego koła fzs600:
DC 40 62 8 oraz SD 28 47 7-1

(numerki spisane z oryginalnych uszczelniaczy yamahy)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-10 21:01:56 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Do głowki ramy nie dokupisz osobno uszczelniaczy z tego co sie orietuje tylko w komplecie z łozyskiem

moze da sie dopasowac ale tego nie prubowałem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-10 22:16:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-30 14:36:01
Posty: 92
Lokalizacja: Drogomyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Dzięki za uszczelniacze tylne, potrzeba jeszcze przednie oraz główki ramy... wiem wiem nie dostane ich oddzielnie, tak czy siak chciałbym znać ich rozmiar.

Wszystkie informacje odnośnie łożysk i uszczelniaczy będę dołączał w pierwszym poście aby wszystko było ładnie zebrane w jednym miejscu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-17 08:09:59 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
no to poprawimy, wymiary uszczelniacza koła przedniego w fzs 600 (98r) to: 23x40x7 jest tam jeden uszczelniacz z tego co widzę, chyba że ten drugi jest zamontowany na czujniku prędkości - w co wątpię


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-17 10:49:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Marcyś tam są , ten drugi zapobiega by syf się nie dostawał do czujnika prędkości, on ma wymiar z jakimiś ułamkami, tylko ASO.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-17 15:30:15 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
no i wszystko jasne :) a ten od strony czujnika montowany jest na czujniku chyba, bo w piaście nic nie zostało, po wyjęciu czujnika widać od razu łożysko chyba że czegoś u mnie brak :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-08 22:27:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Witam, zabrałem się za wymianę łożysk główki ramy. Wszystko fajnie ale jest problem ze zdjęciem bieżni
ze sztycy nad dolną półką. Nie mam narzędzi do tego. Może ktoś ma doświadczenie w tym temacie i posłuży
poradą. Słyszałem że można to diabelstwo zdjąć szlifierką kątąwą.. ale czy trzeba aż taki hardcore stosować?

pozdro


Załączniki:
Zdjęcie 08.09.2013 14 41 17 male.jpg [581.46 KiB]
Pobrane 744 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-09 09:54:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
specjal napisał(a):
Witam, zabrałem się za wymianę łożysk główki ramy. Wszystko fajnie ale jest problem ze zdjęciem bieżni
ze sztycy nad dolną półką. Nie mam narzędzi do tego. Może ktoś ma doświadczenie w tym temacie i posłuży
poradą. Słyszałem że można to diabelstwo zdjąć szlifierką kątąwą.. ale czy trzeba aż taki hardcore stosować?

pozdro


Nie zawsze trzeba, ale to też nie jest jakiś szczególny hardcore.. Mnie w fzs600 zeszło bez nacinania, i to dwa razy (bo musiałem też zciągać nowe bo nie założyłem uszczelniacza ;) ) - tyle że w małym fazerku bieżnia nie przylega dokładnie do półki - jest w co uderzyć zeby się odrobinkę zsunęlo... z tego co widzę na tej fotce w kilofazim są zrobione wpusty na jakieś narzędzie - nie da rady w to popukać?

W drugim moto nacinałem - ale nie tak jak to niektórzy piszą że nacinają aż pęknie - tylko sobie zrobiłem lekkie nacięcie w które potem pukałem i zeszło..

No i wiadomo - jak już pukamy, to z obu strony, żeby w miarę równomiernie zchodziło - trzeba się wykazać cierpliwością :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-09 14:50:22 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
specjal
tak jak kolega radzi...natnij, nawet w kilku miejscach...wkręć półkę w imadło i trzeba popukać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-09 16:29:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
dzięki, naciąłem i zdjąłem bez uszkodzenia reszty, tam faktycznie jest miejsce między półką a bieżnią, ale trzeba mieć do tego jakieś narzędzie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-26 18:26:15 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR 1300
panocki, jest możliwe abym po wymianie łożysk dociągał je już trzeci raz, czy może z łożyskiem coś nie tak, nie wiem z jaką siłą dokręcałem ale wydawało mi się, że dobrze, może być, że się uleży i dlatego powstają lekkie luzy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-29 11:08:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-19 18:12:52
Posty: 36
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer FZ6S 2004
j@ck może bieżnie w główce nie usiadły do końca i podczas jazdy się jeszcze układają. Wg mnie to nic dziwnego że dokręcasz to kilkukrotnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-06 17:14:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
marcys998 napisał(a):
no to poprawimy, wymiary uszczelniacza koła przedniego w fzs 600 (98r) to: 23x40x7 jest tam jeden uszczelniacz z tego co widzę, chyba że ten drugi jest zamontowany na czujniku prędkości - w co wątpię



Wygląda na to, że pierwszy post jest do poprawy. Z przodu jest 23x40x7 i wygląda na to, że tylko ten jeden, nie ma nic innego.

http://www.wemoto.com/bikes/yamaha/fzs_ ... ust_seals/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-07 02:54:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-10-31 02:08:31
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1n
Witam,

Ktoś zna może wymiary łożysk i uszczelniaczy w kocie?

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org